Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני עומד לרכוש מכונית חדשה ומתלבט מרות בין אופל קורסה להונדה גאז.

כשאני מדבר על הונדה ג'אז , אני חושב בעיקר על הונדה ג'אז היברידית, שאמורה להגיע

לארץ בעוד כשבועיים-שלושה.

שתיהן אוטומטיות עם מנוע 1400.

להונדה ג'אז ההיברידית יש 100 כ"ס.

אני מניח שגם לקורסה יש 100 כ"ס או יותר.

 

מבחינת מחיר - היום המחיר של קורסה הוא 99,000 ש"ח, אך זהו מחיר מבצע, שככל הנראה יעלה בקרוב.

מחיר הג'אז יהיה להערכתי 110,000 - 120,000

 

העניין הוא שג'אז היברידית היא אוטו חדש בשוק, ואין לי מושג לגב איכותו. אני יודע שהוא משוןק כבר באירופה.

לעומת זאת, אופל קורסה הוא מוכר וידוע בשוק הישראלי (ומחוצה לו).

 

מבחינת צריכת דלק, אני מניח שהג'אז ההיברידית עדיפה בהרבה. (היברידית, בכל זאת)

 

מה אתם אומרים?

 

רפי

פורסם

הג'אז הרגילה (1.4 בנזין) חסכונית יותר מהקורסה, לכן ההברידית בוודאות אמורה להיות חסכונית משמעותית.

הג'אז אמורה להגיע עם הגיר הרציף המצויין של הדגם הקודם (למישהו בהונדה נפל האסימון...). לדעתי הג'אז נהנית מתכנון חכם ויעיל יותר, אך היא יקרה משמעותית. התמחור בארץ "הורג" את המכונית המצויינת הזאת - במחירה אפשר לרכוש מכונית עדיפה מסגמנט גבוה יותר.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
הג'אז הרגילה (1.4 בנזין) חסכונית יותר מהקורסה, לכן ההברידית בוודאות אמורה להיות חסכונית משמעותית.

הג'אז אמורה להגיע עם הגיר הרציף המצויין של הדגם הקודם (למישהו בהונדה נפל האסימון...). לדעתי הג'אז נהנית מתכנון חכם ויעיל יותר, אך היא יקרה משמעותית. התמחור בארץ "הורג" את המכונית המצויינת הזאת - במחירה אפשר לרכוש מכונית עדיפה מסגמנט גבוה יותר.

צודק לחלוטין,מה גם שהאחזקה של הגאז היבריד תיהיה יקרה משמעותית מהרגילה שהיא מכונית מצויינת בפני עצמה רק שהמחיר שלה בכלל ושל הונדה בפרט יקר וללא פרופורציה.

×
×
  • תוכן חדש...