Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מישהו מכיר אתר שיש בו חומר על לימוד ידע בחשמל

כי אני רוצה לבנות כל מיני דברים יפים כמו אורגאן אורות

ואין לי את הידע אבל אמרו לי שזה לא בעיה אם יש לך ידע בסיסי

פורסם

תתחיל פה:

electronics.up.co.il

תלמד טוב על החוקים התנגדויות על הכבלים על המתחים וכו.

ואחרכך אחרכך. תעבור על האתר הזה : http://www.bcae1.com

 

זה רק ההתחלה של עולם שלם.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

לימוד אלקטרוניקה ברשת זה דבר אפשרי,

אבל

בשום פנים ואופן

אל תתעסק עם דברים כמו אורגן אורות ודברים דומים.

דברים כמו אורגן אורות עובדים על מתח רשת - כלומר רשת החשמל הביתית, 220 וולט.

 

זה ממש לא צחוק, זה ממש לא משהו שלומדים מהאינטרנט, וזה ממש לא נעים כשאתה מחבר

את מה שבנית לחשמל וזה מתפוצץ ועולה באש ובדרך יכול לשרוף כמה פיוזים בתיבת סעף.

 

שלא לדבר על זה שאתה יכול להרוג את עצמך בדרך...

 

זה ממש לא משחק, ולא משהו שלומדים על חצי רגל מהאינטרנט.

 

דברים שעובדים על כמה וולטים (שעובדים דרך שנאי או בטריה כלומר) אין בעיה, זה אחלה תחביב באמת.

 

תכנס לאתר http://www.arihav.com, הוא מוכר ציוד וקיטים לבניה עצמית - מניסיון אלה קיטים

באיכות לא רעה בכלל עם הסברים והוראות בעברית, מגיע כולל הרכיבים וכמעט כל מה שצריך.

שששששששששירוקו אדומה

פורסם
לימוד אלקטרוניקה ברשת זה דבר אפשרי,

אבל

בשום פנים ואופן

אל תתעסק עם דברים כמו אורגן אורות ודברים דומים.

דברים כמו אורגן אורות עובדים על מתח רשת - כלומר רשת החשמל הביתית, 220 וולט.

 

זה ממש לא צחוק, זה ממש לא משהו שלומדים מהאינטרנט, וזה ממש לא נעים כשאתה מחבר

את מה שבנית לחשמל וזה מתפוצץ ועולה באש ובדרך יכול לשרוף כמה פיוזים בתיבת סעף.

 

שלא לדבר על זה שאתה יכול להרוג את עצמך בדרך...

 

זה ממש לא משחק, ולא משהו שלומדים על חצי רגל מהאינטרנט.

 

דברים שעובדים על כמה וולטים (שעובדים דרך שנאי או בטריה כלומר) אין בעיה, זה אחלה תחביב באמת.

 

נו מה אתה עושה צחוק

אורגן אורות פשוט יכול לעבוד על מתח של 5 V

חוץ מזה דרך האינטרנט אתה לא תבין באמת מה אתה עושה

כי חשמל זה קשה ללמוד

פורסם

אני לא תכננתי לבנות עכשיו אורגאן אורות

והתכוונתי יותר שבנתיים יהיה לי ידע בסיסי

ובעתיד שיהיה לי יותר ניסיון וגם אני עוד מעט מתחיל ללמוד אלקטרוניקה בבית ספר

ואז אני יבנה בעזרת המורה דברים יותר רצניים כמו אורגאן אורות

ראיתי כבר הרבה ילדים בבית ספר שלי שבנו ותכננו אורגאן אורות

בעזרת המורה

 

בנתיים אני לומד דברים בסיסים עם המורה בבית ספר אז לכל הדאגנים לא לדאוג

פורסם

אלקטרוניקה זה לא קשה צריך פשוט לדעת איך לגעת ואיך זה עובד.

כדי שלא יהיה נזק - במעגל - גופני.

 

תילמד מהאנטרנט הכי טוב. אני היום כולה בן 18

אני מתעסק בעיקר במגברים ובכול מה שקשור בתחום האלקטורניקה.

אני בניתי לחבר שלי את הפרוייקט שלו של יב' מגבר לרכב 4 ערוצים

ולעוד חבר עזרתי בלבנות פרוייקט מגבר בייתי 2 ערוצים.

 

ואני בשביל עצמי בניתי כבר מגברי הספק מעל 300W RMS.

ואני עוזר לחבר במעבדה שלו לתן מגברי רכב - בית - הגברה.

(יש לו מעבדה של תיקונים). יש לי מגבר באוטו שהיה זרוק במעבדה שלו

מגבר 4 ערוצים ישן ענק החייאתי אותו והוא עובד כמו גדול. לא היה לי מושג באלקטורניקה

לפני 3 שנים. רוב הידע שלי למדתי את עצמי ! לבד

 

הלך לי הרבה כסף על ניסויים ועל המון דברים כדי שיהיה לי את הידע שיש לי היום.

ואף אחד לא לימד אותי. בבצפר בכלל לא הלכתי לילמוד אלקטרוניקה.

בגלל ציונים לא מתאימים.

 

שמע לי תתחיל מאיפה שנתתי לך.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
ואללה יש מצב שאתה נותן סירטוט של מגבר?

+חלקים

+מחיר של כל העסק

 

בכיף איזה מגבר שאתה רוצה.

 

בעיקרון אני צריך לדעת כמה דברים.

 

למה הוא יחובר - רמקול ? סאב? כמות של רמקולים לכול יציאה שהוא יהיה מסוגל לסחוב.

כמה ואט אתה צריך אותו בRMS ולאיזה שימוש? לעבודה של שעות - הגברה

או לעבודה ביתית יותר איכותי.

 

תשובה תשלח לי בפרטי.

כי אני לא מפרסם סרטוטים בפומבי.

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אולי יעזור לך טיפה:

http://www.geocities.com/electronics20002001/school.html

 

http://elecomp.cet.ac.il/elecomp/

 

http://www.iweil.com/

האתר האחרון הוא של אחד מהמורים הבכירים בארץ, שבחן אותי במבחן סיום ההנדסאים באלקטרוניקה (פצץ של מורה). אם תרצה עזרה אתה יכול לפנות תמיד אלי בפרטי.

פורסם
אולי יעזור לך טיפה:

http://www.geocities.com/electronics20002001/school.html

 

http://elecomp.cet.ac.il/elecomp/

 

http://www.iweil.com/

האתר האחרון הוא של אחד מהמורים הבכירים בארץ, שבחן אותי במבחן סיום ההנדסאים באלקטרוניקה (פצץ של מורה). אם תרצה עזרה אתה יכול לפנות תמיד אלי בפרטי.

 

מכיר אותו סבבה.

אבל אם אתה מחפס משהו ספצפי דבר אני ישלח אותך לאתרים מעולים.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אורגן נורות???...במקרה יש לידי פה את הפרויקט שלי בי"א אורגן לדים רץ עם השהיה..

אם אתה מעוניין לבנות כזה דבר שלא מסוכן עובד על 5 וולט צריך רק לקנות כמה אביזרים וידע בסיסי.

אם אתה מעוניין אוכל לעזור לך.

בית-שמש אימפריה!!!

×
×
  • תוכן חדש...