Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פלאפון שקיבלתי במהלך השירות שלי מחברת פלאפון.

פלאפון של נוקיה ניראה לי 3120 קלאסיק.

השבוע העברתי סרטונים לפלאפון אבל המכשיר אינו קורא אותם בגלל שהפורמט לא מתאים, מה אתם מציעים לי לעשות?

יש תוכנה שניתן להתקין או דרך מהירה לשינוי הפורמט של הסרטונים?

קובי

פורסם
האם מישהו יכול לעזור?

 

אהלן קובי :-D

 

אשמח לעזור לך, מהמעט שאני יודע, אז ככה:

 

ממה שהבנתי הפלאפון שלך תומך בפורמטים הבאים:

 

The video player of Nokia 3120 is compatible with 3GP and MP4 formats

 

זאת אומרת, אם אתה רוצה לצפות בסרטים מלאים בפלאפון שלך,

תצטרך להמיר אותם לפורמט 3GP, או MP4. או, להוריד סרטים

בפורמט שכזה מלכתחילה.

 

מחיפוש קצרצר בגוגל מצאתי סרטים ישראלים ולועזים שכבר הומרו לפורמט 3GP:

 

http://www.megaupload.com/?d=EQDFGULX

 

חבילת סרטים ישראלים ולועזים לפלאפון.

הסרטים:

אלכס חולה אהבה

אני האגדה תרגום מובנה

אסקימו לימון סבבה

אסקימו לימון ספיחס

היטמן הסרט תרגום מובנה

הסימפסונים הסרט תרגום מובנה

חגיגה בסנוקר

אסקימו לימון החגיגה נמשכת

שחק אותה סמארט

שעת שיא 3 תרגום מובנה

 

* אם תרצה למצוא עוד, רק חפש בגוגל בעברית/אנגלית.

 

* צירפתי לך גם מדריך כייצד להמיר קבצי וידיאו מ AVI ל 3GP לבד.

תקרא את כל המדריך.

 

http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=102364

 

בהצלחה חבר, אם יש שאלות - אני פה. :wink:

פורסם

אין לי כוונה לראות סרט שלם בפלאפון.

אני רוצה לראות כל מיני סרטונים שצילמנו במצלמה ביתית אם אני לא טועה זה פורמט AVI, אני אבדוק את התוכנות המרה ויעדכן.

קובי

פורסם

עדכון:

ניסיתי להעביר את הסרטון.

הבעיה היא שזה העביר לי רק 2 דקות.

האם צריך לשנות משהו בהגדרות או שזה בגלל שהתוכנה היא רק דמו?

קובי

פורסם

איזה זיכרון?

 

מקודם השארתי תוכנה להורדה, עשיתי עכשיו וזה העביר את כל הסרטון לפלאפון.

תודה!

 

עכשיו שאלה נוספת- יש אפשרות להעלות את איכות הסרטון?

הכוונה היא לסרטונים שמצולמים במצלמה ביתית.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...