Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

די מקס 2007 לא סוחב


tom012
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי

שלום לכולם יש לי די מקס 2007 שבטורים סרק היה רועד לאחר בדיקה גיליתי שאנגקטור 2 ו 4 לא מגיבים

לאחר החלפת האנגקטורים הרכב עובד יציב אבל לא מאיץ.

לאחר הרבה התיעצויות נאמר לי שצריך להחזיר את האינגקטורים לפי הסדר וכך עשיתי אך עדיין הרכב לא סוחב

אגב עובד יציב מאוד בסרק ולא מעשן

 

תודה

תומר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טוב אז כך אני מעדכן כדי שתבינו איזה שירות חרא יש במדינה הזאת

הייתי היום ב 2 מוסכי רשת UMI (שעליהם יש לי בטן מלאה) הראשון רצה להתחיל להחליף חלקים באלפי שקלים כאשר אין לא מושג איפה להתחיל לבדוק

השני היה באמת קצת יותר נחמד וניסה קצת להראות קצת יותר ידע הבעיה שבסורק תקלות מנוע לא מופיע תקלה אז הם הגיעו למסכנה שזה חיישן מד כמות אוויר שעלותו בערך 3200.

אמרתי אין לי בעיה לשלם אם זה פותר את הבעיה אך הם סירבו לקחת אחריות על התיקון אז נאלצתי לצאת גם מהמוסך השני עם התקלה.

משהו יודע מה ההתנגדויות של החיישן כדי שאני אוכל לבדוק אותו חיצונית כי במחשב לא מוצאים כלום

אגב מישהו יודע אם בדי מקס יש עדכון מזרקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם איני טועה, ברכבך לאחר החלפת אינג'קטורים צריך לעדכן במחשב ניהול את האינג'קטורים החדשים מעין קידוד מסויים.

אל תחליף מד כמות אוויר עד שתבדוק את הקיים, בסורק תקלות ניתן לבדוק את הקריאה שלו(g/s)‎‏ ולפי נתונים אלו ביחס לסלד והשוואה מול הוראות היצרן בספרות הטכנית ניתן לקבוע את תקינותו.

 

 

במוסך תנסו לנקות את מד כמות האוויר ונסיעת מבחן, אם לא חל שינו אז נסו לנתק את מד כמות האוויר ולבצע נסיעת מבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אני יודע שזה לא חיישן אוויר בדוק.

הרכב נמצא בחברה כבר שבוע מה לוקח להם כל כך הרבה זמן להגיע למסכנה שהאינגקטורים דפוקים.(הבעיה שהם מפחדים לקנות אנגקטורים כי הם עולים כמעט 20 אלף)

הסורק תקלות לא מוצא כלום הוא לא מזהה בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב

בדימקס 2007 (כבר נתקלנו כמה פעמים ברכבים שונים )יש חישנים בתוך משאבת ההזרקה ובעיה בהם נפוצה ,זה גורם להדלקת נורת תקלות ולסחיבה לא טובה ,העיניין הוא שגם אני שולח לחברה אך למיטב זכרוני זה עולה פחות מ1000 שקל .זאת גם תקלה שמופיעה בדיווח תקלות נפוצות לרכב זה BULITIN

בברכה

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום ושבוע טוב!

 

תקלות נפוצות במנועים 4JJ1 ו-4JK1 :

 

1. בורג הידוק למזרק משוחרר - גורם לבריחת לחץ מהצילינדר ולכל המשמעויות מכך.

2. וסת לחץ סולר במשאבת ההזרקה נוטה להישחק ולגרום לחוסר סחיבה, גמגום וכיבוי מנוע בסרק ובנסיעה.

3. משמרת השמן באגן השמן עם פתח קטן ובעייתי גורם לסתימות ולחוסר שימון בחלקי המנוע (פחות בעייתי לרכבים מטופלים היטב, בעייתי ברכבים ללא מיגון גחון שקיבלו מכה באגן השמן).

 

כל הבעיות מוכרות ויש פתרון יצרן לכל אחת.

 

בסך הכל מנוע אמין וחזק.

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אני לא חושב שאחד המזרקים לא סגור טוב סגרתי את המזרקים כמו שאומר היצרן.

בנוסף נורת תקלות מנוע לא דולקת לכן לא מופיע קוד תקלה.

הרכב הוא רכב חדש ושמור מאוד ולא נראה לי שהמשמרת סתומה.

אני טוען שאם נגעתי במקום X ואז התחילה בעיה תחזור קודם כל לX אחר כך תמשיך לבדוק

לכן אני טוען למרות שיש סיכוי (למרות שהוא קטן) שמשהו אחר נדפק.

אני אישית מאוד מתבייש בשביל מוסכי החברה ש..

א. גם לא עוזרים למוסכים הכללים במתן מיידע ונתונים של הרכבים שבאחריותם.

ב. לא עוזרים במתן חלקים ומאוד מקשיים.

ג. חוסר מקצועיות ופשוט גורמים בושה למקצוע ומהם יוצא השם הרע של המוסכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב אז אחרי שבועיים שהרכב היה בחברה (מוסך מורשה )

הם פירקו והחליפו כמעט את כל מה שאפשר לא נותר להם ברירה והחליטו שהמנוע דפוק לקחתי את הרכב חזרה אליי

אני לא רוצה לדבר על החוסר מקצועיות שלהם אבל אני הולך לפתור את הבעיה הזאת אשמח לקבל עצות ועזרה

1. הרכב עובד יציב.

2. הרכב לא מעשן.

3. הרכב לא עובר את ה 80 קמ"ש

4. הרכב כבד.

5. הרכב הגיע אלי בנסיעה כאשר המנוע רועד 2 אינגקטורים לא מגיבים- פורקו אינגקטורים והוחזרו למקומם לפי הסדר.

 

תודה

תומר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה דעתך לפנות למוסכים פרטיים עליהם אנשים בפורום המליצו בעבר ? אל תסתמך על UMI.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסיעה לאורך זמן עם שני מרססים לא תקינים גורמת לסתימה חלקית בממיר ומסנן חלקקים שווה לבדוק בכיוון הזה.

בצע נסיעה בכביש פתוח במהירות 60 עד 80 קמ"ש ללא עצירות נסיעת שיוט ללא האצה במשך חצי שעה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקות נוספות שאני הייתי בודק לתקלות מסוג זה בדיקות ראשוניות.

לחץ טורבו.

בדיקת פילטר סולר ליכוך/או הימצאות שבבי מתכת כתוצאה משחיקה של משאבת הסולר.

על המרסס רשומים 17 מספרים לצורך קידוד .לבדוק בנתוני מחשב שהמספרים אכן רשומים ומוצבים לפי הסדר.

נפילת לחץ.

אני לא מבין למה לא רשומה תקלה כשיש תקלה (רכב לא עולה במהירות) האם סל"ד מנוע עולה טוב בסרק ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...