Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון, זה נשמע כמו התחלה של סרטון פורנו, ויש פה כאלו שיקבלו אורגזמה מהתמונות :lol:

יום שישי קפצתי לחבר טוב, ששמו בפורום יאשה (זה עם הפיצפוצים) שבדיוק החזיר את המיני השנייה שלו מהרפד.

אני לא רוצה לספר יותר מדי על מה שהרכב עבר כי אני לא יודע כמה מותר, אבל ראוי לציין שהרכב נראה מטורף (יש מי שיבינו מהתמונה המצורפת, מי שלא יאלץ לסלוח לי :))

מה שכן ניתן לומר, שקפצנו לחבר של יאשה כדי להציק לו טיפה, והדרך הייתה מהנה מאד :twisted: :twisted:

המסקנה היא שאני צריך לשדרג את המיני שלי כמה שיותר מהר (אני לא מצליח לעמוד בקצב), ולכן בני צריך להתפקד (בני, נא להתפקד!)

 

הנה כמה תמונות של המיני'ס, אין תמונות מזמן הנהיגה מסיבות מובנות :twisted: (אסור לצלם ולנהוג! זה לא אחראי!)

נ.ב

המיני האדומה היא שלי :)

 

לילה טוב,

Censor1.jpg

censor2.jpg

censor3.jpg

censor4.jpg

censor5.jpg

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

באמת מגניבות.

האם ניתן להשתמש במיני כרכב יום יומי?

ממוצע של 30 ק"מ ליום.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אחלה מפגשון...

 

הייתה מצלצל היתי בא . בואו נארגן איזה נסיעה או מפגש לצפון או לדרום משהו כיף עם הרבה נסיעה .

 

מיני יכולה לשמש לרכב יום יומי

אני נוסע במיני כרכב יום יומי בשבוע אני עושה בערך 450 ק"מ

המיני שלי מנוע 1000 שנת 82 .

 

אני מחכה לטלפון ...

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

המיני שחור מט - זה צבע ? זו מדבקה ? אשמח לקבל פרטים על הענין.

 

אם מדובר במדבקה - האם למישהו יש נסיון עם מדבקה כזו אחרי חום קייצי ? אחרי מכות / דפיקות דלתות של שכנים ? ניתן לתקן ? ניתן להסיר לחלוטין ולחזור לצבע המקורי או שהענין בלתי הפיך ?

 

 

נ.נ. מפגש מיני בלי טל זה לא מפגש.

 

תודה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

עידן,

בהחלט יש אפשרות להשתמש במיני כרכב יום יומי. שלא רוב רכבי האספנות (ויסלחו לי אלו שמשתמשים ברכביהם באופן יומיומי), המיני אמינה מאד, עם זמינות חלפים סבירה מינוס בארץ אבל אדירה בחו"ל במחירי זנות (מי אמר מנוע ב-500 שקל :), בלי המשלוח).

רכב מהנה ברמה שלא תאמן, אומנם המהירות היא לא פיצ'ר אבל ההתנהגות, בערך הכי טובה שתוכל לרכוש (גם בהשוואה לרכבים חדשים). אבל שלא תתבלבל, למרות שהרכב מגיע עם מנוע 1000/1275 לרוב צריכת הדלק שלו גבוהה למדי (לא מדדתי אבל חדרה הלוך חזור עם סיבובים באיזור חדרה עלו בערך 70-80 ש"ח בדלק).

 

טל,

אני אשמח לעשות טיול, אני מת לאחד כזה כבר הרבה זמן. אם אתה מרים את הכפפה אני בפנים :)

 

רז,

זוהי מדבקה של קארבון. אתה יכול להתייעץ עם אוהד בנושא למרות שהמדבקה עדיין לא עברה "חיים קשים".

 

ערב נעים,

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

ה-205 היא בגדר :silly:

אולי 1.6, אולי 1.9 אולי הכוח של 3 מנועים כאלו גם יחד, כל מה שאנחנו יודעים הוא שזה הרכב של הסטיג :lol: :lol:

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם
בתור הבעלים של המיני תכלת (לשעבר יש לציין) אני גאה לומר שהיא נראית מצויין, וזאת תודות לבעלים הנוכחיים שלה. :-D אוהד המשך כך.

 

תודות לך!

אני רק שדרגתי אותה בכל הנוגע לעולם שלי, לכיוון הספורטיבי...

 

הלבנה ליד המיני "התכלת" היא לא 1.6 ולא 1.9. :roll:

 

ובנושא הזה נסיים. ברשותכם.

 

 

בכל הנוגע למיני קרבון, אני אפתח שרשור מפורט בתמונות של כל השיפוץ, החל מפחחות דרך ההדבקה ועד לריפוד הגג, הרצפה, הדיפונים, המושבים ובניית הדש בורד...

אך קודם אני צריך לסיים את השיפוץ לחלוטין. אני ממתין לנאור שדואג להביא לי את החלקים מארצות רחוקות מעבר לים.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

×
×
  • תוכן חדש...