Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודות לך!

אני רק שדרגתי אותה בכל הנוגע לעולם שלי, לכיוון הספורטיבי...

 

 

 

רק תשמור עליה ועל עצמך ותהנה. אגב, מה עם השלד שלי, אתה דואג שלא יהיה לו קר בחורף?:-D

פורסם

שלושתם מהממות רק המיני עם המדבקת קרבון נראת קצת מוזרה אבל עדיין יפה

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

אז מישהו אמר מפגש? טיול?

יאללה בואו נעשה משהו

נראה שכולנו מחכים לטל שירים את הכפפה.

אני פתוח לכל הצעה וכמובן מוכן לתת יד להרים ארוע כזה או אחר.

פורסם

אם כבר כל מומחי המיני עוקבים אחרי השרשור הזה אז יש לי כמה שאלות...

א- עד איזה שנה יובאה המיני לארץ באופן סדיר? השנה הכי מאוחרת שרני נתקלתי בה היא 85 אם אני לא טועה.

ב- חוץ מהמנוע של המטרו, יש עוד מנועים שניתן להשתיל במיני באופן חוקי (אפילו מייבוא)?

ג- יש אפשרות להחליף לגיר של 5 הילוכים? אני זוכר שבמיני שלי תמיד הרגשתי כאילו חסר לי עוד הילוך...

בנוסף, אם מישהו שומע על מיני לשיפוץ או על מיני למכירה במחיר סביר אני אשמח לשמוע (רצוי בה"פ).

תודה.

פורסם
מי אמר שזה חוקי לשים את המנוע של המטרו? לפחות צריך לשנות לבלמי דיסק...

עד כמה שאני יודע זה חוקי ורושמים את המנוע גם ברשיונות (תקנו אותי אם אני טועה). לא כולם גם מחליפים לבולמי דיסק (למרות שמן הסתם זה מומלץ...).

פורסם

שלום לכולם

 

מיני הגיע לארץ באופן סדיר עד שנת 83 מהשנים האלו החלו להגיע המיני מטרו .

עד שנת 85 היה אפשר להזמין כיבוא אישי מהחברה וזה הופסק בשנת 85 כי מאותה שנה החלו להגיע מטרו עם מנועי 1275 עד שנת 90 כי ראו שהם לא מוצלחות מבחינת בולמי הזעזועים .

 

בארץ אני ראיתי מיני שנת 86,88,92,2000

 

כיום אפשרי להרכבי במיני את המנועים של ה"מטרו"שבעצם זה המנוע שהיה במיני קופר שלא הגיע מעולם לארץ.

המיני היחידה שהגיעה לארץ עם מנועי 1275 היא המיני קלאבמן GT.

המיני עם הפרונט העגול הגיעו לארץ עם מנועי 850 ,998 עד כמה שידוע לי

כול מיני שיש לה היום מנוע 1275 זה מנוע היצא ממטרו.

וכן אפשרי לאשר מנוע 1275 במיני אני ביצעתי את זה ממש לא כאב ראש גדול .

ניתן גם להרכיב היום גלגלים במידה 13" למיני לפי התוכנה אוטודאטה.

להילוך החמישי יש קיטים שמוכרים בחו"ל שאפר להרכיב באופן עצמאי,יש אפשרות כמובן לרכוש גיר קומפלט.

 

שבוע טוב חברים

יש שבתות יפות מה עם נסיעות

למרות שאני כול יום כול היום נוסע במיני:lol::lol::lol:

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

תודה טל על התשובה המפורטת.

אתה יודע אולי אם מלבד המנוע של המטרו יש אפשרות להתקין גם מנועים אחרים באופן חוקי (אפילו מייבוא)?

בא לי לקנות מיני עוד פעם, רק שהפעם התכנון הוא להשקיע קצת יותר...

ושוב אני מזכיר, אני אשמח לשמוע בה"פ על מיני לשיפוץ/למכירה במחיר סביר...

תודה.

פורסם

אני אוסיף כמה נקודות על מה שטל אמר,

במיני המנועים מתחלקים ל-2 סוגים: Small Bore ו Big Bore.

הSmall Bore הם מנועי ה-850 וה-998, גם להם היו גרסאות קופר וגם S. לדוגמא, ראש המנוע שהבאתי למיני שלי הוא 12G295 שהוא ראש מנוע של מיני קופר 998. עוד הבדלים בין הגרסאות הסטנדרטיות לבין הקופר הוא קבורטורים כפולים בקופר ומשאבת דלק כפולה בדגם הS.

מנועי הBig Bore ככל הנראה לא הגיעו לארץ במיני אלא רק במטרו, דגם הראש במנועים אלו הו 12G940. כבר היו פרויקטים בחו"ל להרכבה של ראש Big Bore מסוג 12G940 על בלוק 998 אבל זה דרש שינויים בראש ובבלוק. הרבה בעלים של מנועי 1275 מרחיבים את הבוכנות ומגיעים למנוע 1380, מנוע מטורף מבחינת כוח (במיוחד עם קרבורטור HIF48 או וובר :))

ההבדל במנועים מלבד הכוח, הוא שבמנועים הקטנים הרכב יותר "מגיב" מבחינת סל"ד אבל יש חוסר במומנט (לפחות לי).

הפתגם הנכון (גם בנוגע למיני) הוא There is no placement for displacement, משמע, קשה מאד לקבל את הכוח של מנוע ה1275 על מנועי ה998 וגם אם כן העלות תהיה יקרה יותר מהשתלת מנוע גדול יותר. אבל "מומחים" טוענים שמנוע ה-1275 גורם לעייפות חומרים מוגברת ומואצת.

דרך אגב,

גם היו השתלות של מנועי מטרו טורבו על מיני, שכללו קרבורטור מיוחד וטורבו חמוד, למרות שאומרים שהמיני לא אמינה במיוחד בגדישה (בגלל זה יש הרבה שמתקינים סופרצ'ארגר).

לגבי הגיר, גם לי ממש ממש חסר הילוך חמישי אבל המחיר של גיר ו/או קיט בחו"ל הוא מטורף (500-600 ליש"ט).

ועוד לגבי ג'אנטים, מיני במקור מאופיינת בגלגלי 10", בגרסאות הסטנדרטיות הגיעו עם בלמי תוף ובדגמי הקופר S הגיעו עם בלמי דיסק קדמיים וקאלפרים בגודל 7.5". לאחר מכן הגיעו גלגלי ה12", הם התאימו גם לבלמי התוף ומאוחר יותר (במטרו ומיני בשנות ה-80) עם בלמי דיסק קדמיים וקאלפרים בגדול 8.4". ניתן גם לשים גלגלי 13" שהופיעו בשנות ה-90 אבל לטעמי הם כבר גדולים מדי..

לילה טוב,

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

×
×
  • תוכן חדש...