Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"ג'יפון" - למה כ"כ אוהבים אותו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

RK, אין שום דבר פסול בזה, אבל כאשר יוצאים עם כזה דבר לשטח לא כל הרכבים מסוג הזה מסתדרים, מישהו שבר רדיאטור, מישהו אחר פירק לעצמו את הטמבון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איך אומרים, על טעויות משלמים.

אבל ברצינות מי שרוצה להיכנס לשטח כמו בכל דבר אחר ובפרט ברכבים חייב להכיר את המגבלות של הכלי.

בדיוק כמו שברכב ספורטיבי אתה לא תכנס לסיבובים חדים לפני שאתה מכיר את מגבלות הרכב .

וראיתי לא מעט כלים שביומיום לא מכירים או מזלזלים ובידיים של נהג מיומן עוברים במקומות שהלסת שלך תשמט.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

talroze, מסכים איתך ל-100%. מה שלמעשה אני אומר שלפעמים לאנשים יש הערכת יתר ליכולות שטח שלו.

בסופו של דבר נהג טוב עושה את ההבדל.

 

מבחינת עיבירות. יש מישהו בפורום שעם רכבים פרטיים ישנים היה עובר במקומות יוצאי דופן. שלא לדבר על נהגי ליסינג למינהם שחוצים את הנחלים את המזדות שלהם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
RK, אין שום דבר פסול בזה, אבל כאשר יוצאים עם כזה דבר לשטח לא כל הרכבים מסוג הזה מסתדרים, מישהו שבר רדיאטור, מישהו אחר פירק לעצמו את הטמבון.

 

מי שחורג ממגבלות הרכב אותו קנה בכספו, ימשיך להוציא מכספו. אלה החיים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
נניח שרובם המכריע (וזה כנראה די נכון) של קוני הג'יפונים קנו אותם בשביל הפוזה. מה בדיוק פסול בזה?

 

אף אחד לא אמר שזה פסול. פשוט פוזה בד"כ באה על חשבון פרקטיות ואני חושב שאנחנו קצת מסתלבטים על זה, זה הכל.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
talroze, מסכים איתך ל-100%. מה שלמעשה אני אומר שלפעמים לאנשים יש הערכת יתר ליכולות שטח שלו.

בסופו של דבר נהג טוב עושה את ההבדל.

 

מבחינת עיבירות. יש מישהו בפורום שעם רכבים פרטיים ישנים היה עובר במקומות יוצאי דופן. שלא לדבר על נהגי ליסינג למינהם שחוצים את הנחלים את המזדות שלהם.

 

בכלל בחיים אני בעד אי התהוללות כמפתח , ראיתי כלים כמו שלך עם יוק שבור וחוסר יכולת להמשיך ,או עם צלב שהתפרק , כל אחד והצרות שלו , תן לזמן לעשות את שלו , הזמן משול לבית ספר .

פורסם

פוזה באה על חשבון פרקטיות בעיקר ברכבי קופה/קבריולה וכו'. ג'יפ לרוב יהיה רכב משפחתי שקול למיניוואן, כשהדאונסייד הוא עלויות האחזקה. מי שמוכן לשאת בזה - שיבושם לו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני קצת מופתע שאף אחד לא הזכיר דבר, שלדעתי משחק תפקיד מאוד משמעותי ברכישת "ג'יפוזה" והוא בטיחות, כל אותן נקבות הערסים שקונות את הג'יפונים האלה עושות את זה בין היתר כדי להביא את הילדים שלה אל ומהגן/בית ספר. ותסכימו איתי שבתאונה מול מאזדה 3 עדיף להיות בטוסון ושות' ולא מאזדה 3 אחרת. מעבר לזה את אותן אמהות לא מעניין מרכז כובד ושאר פיזיקות, היא לא מתגרזנת על הטוסון שלה בסדום-ערד. הן נוסעות גז-ברקס עד 50 קמ"ש בעיר בין רמזורים

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
פוזה באה על חשבון פרקטיות בעיקר ברכבי קופה/קבריולה וכו'. ג'יפ לרוב יהיה רכב משפחתי שקול למיניוואן, כשהדאונסייד הוא עלויות האחזקה. מי שמוכן לשאת בזה - שיבושם לו.

 

אמת , איש הישר בעיניו יעשה .

פורסם

אני פשוט בהלם שכולכם חושבים שיש לג'יפון/ג'יפ פוזה :shock:

גם חברים שלי אומרים שג'יפ זה פוזה!

לדעתי ג'יפ זה סוג של משאית/מסחרית נטול כל פוזה.

אם עומד לידי ברמזור לנד קרוזר או פורד אדג' אני אפילו לא מסובב את הראש...

חריגים הם: X6, האמר H2, קאיין, רנג' רובר וזהו.

על איזה נוחות אתם מדברים?! במחיר הזה אפשר לקנות רכב מנהלים סופר מפנק, יותר איכותי, מהיר, יציב...

אולי הבעיה היא אצלי?! כי כולם פה משוכנעים שיש למשאיות הדיזל האלו פוזה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אני פשוט בהלם שכולכם חושבים שיש לג'יפון/ג'יפ פוזה :shock:

גם חברים שלי אומרים שג'יפ זה פוזה!

לדעתי ג'יפ זה סוג של משאית/מסחרית נטול כל פוזה.

אם עומד לידי ברמזור לנד קרוזר או פורד אדג' אני אפילו לא מסובב את הראש...

חריגים הם: X6, האמר H2, קאיין, רנג' רובר וזהו.

על איזה נוחות אתם מדברים?! במחיר הזה אפשר לקנות רכב מנהלים סופר מפנק, יותר איכותי, מהיר, יציב...

אולי הבעיה היא אצלי?! כי כולם פה משוכנעים שיש למשאיות הדיזל האלו פוזה.

 

זה גם לא ג'יפ ,ג'יפ זה שם שאול מחברת קריזלר וויליס שיש לה דגם שנקרא גי'פ .

פורסם
אני קצת מופתע שאף אחד לא הזכיר דבר, שלדעתי משחק תפקיד מאוד משמעותי ברכישת "ג'יפוזה" והוא בטיחות, כל אותן נקבות הערסים שקונות את הג'יפונים האלה עושות את זה בין היתר כדי להביא את הילדים שלה אל ומהגן/בית ספר. ותסכימו איתי שבתאונה מול מאזדה 3 עדיף להיות בטוסון ושות' ולא מאזדה 3 אחרת. מעבר לזה את אותן אמהות לא מעניין מרכז כובד ושאר פיזיקות, היא לא מתגרזנת על הטוסון שלה בסדום-ערד. הן נוסעות גז-ברקס עד 50 קמ"ש בעיר בין רמזורים

 

מבטיח לך שאם תשאל כל ערס-טוסון-שחור למה הוא מחזיק ג'יפון? הסיבה האחרונה ברשימה תהיה בטיחות. :lol:

 

אני פשוט בהלם שכולכם חושבים שיש לג'יפון/ג'יפ פוזה :shock:

גם חברים שלי אומרים שג'יפ זה פוזה!

לדעתי ג'יפ זה סוג של משאית/מסחרית נטול כל פוזה.

אם עומד לידי ברמזור לנד קרוזר או פורד אדג' אני אפילו לא מסובב את הראש...

חריגים הם: X6, האמר H2, קאיין, רנג' רובר וזהו.

על איזה נוחות אתם מדברים?! במחיר הזה אפשר לקנות רכב מנהלים סופר מפנק, יותר איכותי, מהיר, יציב...

אולי הבעיה היא אצלי?! כי כולם פה משוכנעים שיש למשאיות הדיזל האלו פוזה.

 

פוזה זה משהו יחסי, אני לא פסיכולוג ולא ממש קשור לתחום אבל אני מבין את השורש שממנו נובע כל הקטע הזה של הפוזה עם הרכב. לדעתי זה בעיקר הישיבה הגבוהה של הג'יפ\ון שאנשים מרגישים טוב איתה ביחס לרכבי סדאן נניח וחוץ מזה יש גם את הקטע של האופנה, אתה יודע כל ה"ידוענים" (אני שונא את המילה הזאת ואת כל מה שהיא מייצגת...) הרי נוסעים בג'יפוזה כזה, אז למה לא כל הערסים\יות שיכולים להרשות לעצמם? מסכים איתך לחלוטין וגם אני הייתי בעיניים עצומות לוקח איזה רכב מנהלים מפנק.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
זה גם לא ג'יפ ,ג'יפ זה שם שאול מחברת קריזלר וויליס שיש לה דגם שנקרא גי'פ .

המותג הפך להיות שם נרדף לרכב בעל עבירות בשטח. זה כבוד גדול בשביל המותג הזה, מאט מאוד מותגים זכו לזה.

 

אומרים שמקור של המילה JEEP למעשה GP - GENERAL PURPOSE.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
המותג הפך להיות שם נרדף לרכב בעל עבירות בשטח. זה כבוד גדול בשביל המותג הזה, מאט מאוד מותגים זכו לזה.

 

אומרים שמקור של המילה JEEP למעשה GP - GENERAL PURPOSE.

 

תודה שהארת אותי .

פורסם
זה פשוט פוזה, ישיבה גבוהה (עוד דבר מפגר שעושה לאנשים את זה)

ישיבה גבוהה זה לא דבר מפגר.

זה יתרון אסטרטגי.

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1


×
×
  • תוכן חדש...