Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"ג'יפון" - למה כ"כ אוהבים אותו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ישיבה גבוהה זה לא דבר מפגר.

זה יתרון אסטרטגי.

 

כן הא? זה יעזור לנצח את המלחמה הבאה :lol:

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
על איזה נוחות אתם מדברים?! במחיר הזה אפשר לקנות רכב מנהלים סופר מפנק, יותר איכותי, מהיר, יציב...

אולי הבעיה היא אצלי?! כי כולם פה משוכנעים שיש למשאיות הדיזל האלו פוזה.

 

נראה אותך מכניס לרכב מנהלים סופר מפנק, שתי עגלות ילדים, תיקים, ציוד נלווה, ועוד

כמה דברים.

פתאום תרגיש דחוס, כאילו אתה נמצא באיזה פיאט 127.

תתבגר, תגדל קצת, תבין שיש גם צרכים אחרים לאנשים, ולא רק מהירות, ספורטיביות וכד'.

נכון שיש לא מעט שקונים את זה בשביל הפוזה, אבל יש רבים אחרים שעושים זאת בגלל הנוחות,

המרווח הגדול יותר, ויכולת העמסה נוחה יותר וגדולה יותר.

אני יכולתי לקנות סדרה 5, ואפילו להתקדם שנה שנתיים בשנתון, אבל מה לעשות, הרכב צפוף

ולא נוח שיש לך את כל מה שציינתי.

ואותו אחד שקונה טוסון, עושה את זה במקום לקנות מאזדה 6 וכד',

וכך כל אחד אחר בהתאם לתקציב והיכולת שלו.

אז בג'יפ(גם אם הוא לא של JEEP), אתה זורק הכל

מאחורה, בלי בעיות, בלי לחשב מה ייכנס ומה לא, ונוסע.

צאו קצת מהבועה שלכם, לא כולם זה אנשים רווקים שמחפשים לעשות 0-100 ולקחת סיבובים

על הקו הנכון.

שהייתי לבד, מה שהיה חשוב לי זה ספורטיביות של הרכב, מהירות, וכד'. היום זה עדיין מעניין אותי,

אבל יש אילוצים ושיקולים אחרים, שחשובים יותר.

פורסם

1. נכון אני לא עולה את מעלה עקרבים איתו אבל כבר יצא לי לנסוע במקומות שלא היו מביישים ג'יפים אמיתיים.

2. בקבוצת הג'יפים שאנחנו מטיילים יש גם ג'יפונים כדוגמת הקאיה סורנטו שבאמת לשטח בינוני מתאימות ונוסעות לא רע.

אני אולי במיעוט אבל אני רכשתי על מנת לבדוק ולטייל לא להשוויץ.

 

1. חבל. מעלה עקרבים סלול לגמרי...

2. סורנטו אינו ג'יפון. ברגע ששילבו בו הילוך כח הוא הפך לרכב שטח אמיתי, ולא רכב שטח רך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מה שתי עגלות וכמה תיקים לא יכנסו ב-A6 ודומיה? יכנסו כמו גדולים!

אז אולי יהיה לך פחות נוח ותצטרך להתכופף קצת, אבל בשביל זה לקנות רכב שטח?!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
מה שתי עגלות וכמה תיקים לא יכנסו ב-A6 ודומיה? יכנסו כמו גדולים!

אז אולי יהיה לך פחות נוח ותצטרך להתכופף קצת, אבל בשביל זה לקנות רכב שטח?!

 

כן אני מזמין אותו אליי לרכב, תא מטען מספיק כדי להכניס איזה 4 גופות :lol:

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
נראה אותך מכניס לרכב מנהלים סופר מפנק, שתי עגלות ילדים, תיקים, ציוד נלווה, ועוד

כמה דברים.

פתאום תרגיש דחוס, כאילו אתה נמצא באיזה פיאט 127.

תתבגר, תגדל קצת, תבין שיש גם צרכים אחרים לאנשים, ולא רק מהירות, ספורטיביות וכד'.

נכון שיש לא מעט שקונים את זה בשביל הפוזה, אבל יש רבים אחרים שעושים זאת בגלל הנוחות,

המרווח הגדול יותר, ויכולת העמסה נוחה יותר וגדולה יותר.

אני יכולתי לקנות סדרה 5, ואפילו להתקדם שנה שנתיים בשנתון, אבל מה לעשות, הרכב צפוף

ולא נוח שיש לך את כל מה שציינתי.

ואותו אחד שקונה טוסון, עושה את זה במקום לקנות מאזדה 6 וכד',

וכך כל אחד אחר בהתאם לתקציב והיכולת שלו.

אז בג'יפ(גם אם הוא לא של JEEP), אתה זורק הכל

מאחורה, בלי בעיות, בלי לחשב מה ייכנס ומה לא, ונוסע.

צאו קצת מהבועה שלכם, לא כולם זה אנשים רווקים שמחפשים לעשות 0-100 ולקחת סיבובים

על הקו הנכון.

שהייתי לבד, מה שהיה חשוב לי זה ספורטיביות של הרכב, מהירות, וכד'. היום זה עדיין מעניין אותי,

אבל יש אילוצים ושיקולים אחרים, שחשובים יותר.

 

אז אתה קונה גי'פ בשביל תא מטען?

קפוץ לUMI בדוק את הביואיק לאקרוס, אם לא תצליח לדחוס שם 2 עגלות ועוד כמה תיקים, אני מוריד את הכובע ומודה שטעיתי ויש הצדקה לקנות גי'פ.

 

ידידי יש רכבי פרייבט בשוק עם תא מטען מספיק גדול לדחוס בו איזה פיאט אונו בלי להתאמץ הרבה :lol:.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
אני פשוט בהלם שכולכם חושבים שיש לג'יפון/ג'יפ פוזה :shock:

גם חברים שלי אומרים שג'יפ זה פוזה!

לדעתי ג'יפ זה סוג של משאית/מסחרית נטול כל פוזה.

אם עומד לידי ברמזור לנד קרוזר או פורד אדג' אני אפילו לא מסובב את הראש...

חריגים הם: X6, האמר H2, קאיין, רנג' רובר וזהו.

על איזה נוחות אתם מדברים?! במחיר הזה אפשר לקנות רכב מנהלים סופר מפנק, יותר איכותי, מהיר, יציב...

אולי הבעיה היא אצלי?! כי כולם פה משוכנעים שיש למשאיות הדיזל האלו פוזה.

לנד קרוזר הוא אמנם ג'יפ יוקרתי, אך הוא ג'יפ ולא ג'יפון. בבעלותו של אבי אחד כזה (קצר), והוא לא מבייש את הפירמה. זאת אומרת, אין סיבה שהוא כן יביש.

ולמה יש לנו אותו? אבא שלי חולה ג'יפים מושבע והוא פעיל בפורום ישראלי ידוע של ג'יפאים (כנראה שהאהבה שלי למכוניות באה ממנו).

לעומת זאת, הפורד אדג', לדוגמא (אני מכליל פה גם את הטוסון ואת ה-RAV4), הוא ג'יפ ספורט בסה"כ -

כך ניתן התיאור ע"י Ford.

 

גם אני לא מבין על איזו נוחות מדובר. כאשר אני נוהג בג'יפ, אני לא מרגיש ניחוח כמו שאני מרגיש עם ה-Fiesta, למשל.

אז נכון שכשאני עייף יש לי לא מעט מרווח עם עצמי ואני יושב בצורה מרגיעה, אבל הביצועים הפיזקליים הם קוץ בתחת.

מבחינת ביצועי מנוע הוא מעולה.

כשפונים בפנייה או לפני צומת כיכר חייב להאט בצורה דרסטית, אחרת יש תחושה כאילו עוד רגע הרכב עושה גלגלון.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it


×
×
  • תוכן חדש...