Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה תודה רבה רבה רבה על כול התמיכה .ועל כול הערות אני לוקח את כול מה שאתם אומרים ברצינות אתם פשוט עוזרים לי להחליט. כשאני לבד קשה לי אני מתלבט."טוב הרגע הורדתי את המדבקה רנו וה2.0 בקלות. גם אבא שלי כעס ששמתי את זה. לגבי מסגרת מה אתם אומרים על שחור ברליינט? תגידו כל מה שאתם חושבים זה מאוד יעזור לי תודה?:-o

Renault Clio RSI 1.8

פורסם

הרכב נראה טוב

אכן נדיר למצוא רכב מסוג כזה במצב שמור מאוד. שמור עליו וסע בדרכים טובות.

לגבי האנג'ל אייז מוסיפים המון לרכב ומעצבים אותו בצורה הרבה יותר טובה מהפנסים המקוריים.

הייתי שוקל להחליף את המגנזיום המקורי ברכב למשהו יותר עוצמתי שיוסיף המון לרכב

Confidence In Motion

פורסם

המסגרת ניקל חמודה ולא מוסיפה הרבה, אך גם לא גורעת מיופי הרכב.

 

את הכיתוב 2.0, הייתי מקלף ומדביק מצד ימין של המילה מגאן, לפי דעתי זה הרבה יותר מתאים.

 

מכונית יפה מאוד :).

פורסם
הכול עובד ברכב סאן רוף חלונות חשמל אחורה קדימה

 

זאת באמת תעודת כבוד למצב המעולה של הרכב, המנועים האלה התקלקלו בכמויות מגוחכות, היית משתעל לידם קצת חזק וכבר היית צריך להזמין חדשים.

 

 

בקשר לפנסים האחוריים, לטעמי האישי, הייתי מזמין בקליות שקופות עם רקע שחור וצובע את השחור בצבע הרכב.

 

בקליות כאלה לדוגמא:

 

R-219-425x425.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה כן הבקליות ממש יפות אני ישקול את זה. לגבי החלונות האחוריים אני יסביר לך. זה לא שהם לא טובים או דפוקים . הם מתקלקלים בגלל התנהגות לא נכונה . החלונות נפתחים לבחוץ עכשיו ברגע שאתה נוסע על מהירות של 100 קמ"ש לדוגמא. ואתה פותח את החלונות הם מקבלים לחץ אדיר מהרוח ולכן הם אחרי הרבה פתיחות כאלו פשות לא עומדים בעומס וקורסים. אנחנו השתמשנו הרבה בחלונות הללו ובחיים לא הייתה תקלה . כי אנחנו היינו פותחים אותם אך ורק בעמידה ואז הינה הם נשמרים יופי. ואותו דבר לגבי הסאן רוף תתאכזר ותפתח באמצא נסיעה אתה תהרוס אותו הבעיה שאנשים לא מבינים מה זה רוח של 80 100 קמ"ש זה אדיר. עכשיו עם אתה פותח את הסאן רוף או החלונות בעמידה לקראת הסוף יש לו נעילה עצמית ואז סע על 200 קמ"ש אין בעיה רק לא לפתוח בזמן נסיעה. אבל לך תסביר לצעירים

Renault Clio RSI 1.8

פורסם

תודה. אני הכי אוהב מקורי. לגבי הנמכה חשבתי על זה אבל יש כל כך הרבה חברות . הייתי ממליץ לי על משהו מסויים? קפיצים ובולמים אני יודע שבלשטיין מעולים?

Renault Clio RSI 1.8

×
×
  • תוכן חדש...