Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
או קיי

אני מבין ממך שאתה מעדיף לעשות סקר שוק ב-נט

ששם להזכירך אין לך מושג מי בכלל עונה לך ואין לך שום מושג אם אותו אחד שקורא לעצמו "מרצדס S500" ושנותן לך טיפים נהיגה וטיפים טיפול ברכב הוא בעצם נוהג על פיאט טיפו

מאשר לצאת למספר מתקינים (להזכירך כדברי ARGON מומלצי פורומים עם קבלות והוכחות) בארץ ושם לבדוק לשמוע לראות להבין לשאול ולקבל תשובות ?

זה מה שאתה באמת רוצה לומר ?

דרור

 

מספר מתקינים?

בוא לא ניסחף.

לא מדובר פה במערכת שעולה 50K-100K.

מדובר במערכת ששווה לא יותר מ5K

אני עכשיו לא יתחיל להתרוצץ בין מתקין למתקין רק בשביל רומפוננט קדמי לפיכך פניתי לפורום לעזרה,שמישו מה אני לא מרגיש שקיבלתי :shock:

פורסם
הייתי במקומך הולך למתקין או שניים ושומע את דעתם.

הבעיה בפורום הזה שאני די נהנה לגלוש בו בחודשים האחרונים זה שמעל 80% מהאנשים שנמצאים בו הם בעלי עניין, מתקינים / עובדים של מתקינים וגרופי של מתקינים מאוד ספציפיים. הם לא עושים זאת תוך גילוי נאות.

בד"כ של עסקים חדשים שמנסים לגדול דרך שיווק באינטרנט, זה בסדר, מה לא מקצועי בדבר ? שבמקום להמליץ מתוך ידע הם עסוקים בהשמצות של מוצרים אחרים .

הקיצר - רוצה חוו"ד מהימנה ? לך למתקין או שניים שאתה יכול לסמוך עליהם ותשמע את דעתם.

 

אז זהו, שלא.

אם כבר אז האחרונים עלי אדמות שיהיו אובייקטיבים אלה הם המתקינים, שבד"כ ימכרו לך את מה שהם רוצים למכור, לאו דווקא את מה שאתה רוצה לקנות (וזה תקף בכל תחומי המכירות).

יש בפורום ספונסרים שזה דבר אחד ויש את חברי הפורום שזה דבר אחר. גרופים למותג או מוצר מסויים יש בכל מקום, מכאן ועד שאי אפשר להאמין ל 80% מחברי הפורום הדרך ארוכה.

אתה יכול לקרוא המלצות מכאן ועד 2002 (שאז נפתח הפורום) בקשר למוצר זה או אחר.

אם אתה לא מאמין לאנשים וירטואלים אתה מוזמן להגיע לאחד ממפגשי הפורום (כמו זה שיש בשבת הבאה, נגיד) ותשמע באוזניים שלך איך ציוד X נשמע ולהחליט בעצמך אם זה מתאים לך או לא.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני מסכים עם איתמר הכי טוב זה לא בוא למפגש פורום ולשמוע מה אתה אוהב

אם זה לא אפשרי אז הייתי ממשיך באותו כיוון,אם אתה מחפש קומפוננט טוב מה-ESK

לך על HSK165 כקומפוננט קדמי ואת ה-ESK תתקין בתור קומפוננט אחורי ,או שתמכור אותו בפורום מכירה.

×
×
  • תוכן חדש...