Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה קומפוננט של ריינבו RAINBOW חברת QS מטורפת. פשוט אין מילים.

הקומפוננט היה בשימוש ממש ממש מועט. הוא נקנה מהייבואן לפני כמה חודשיים. האוטו עבר תאונה ולכן פורק.

המצב של הקומפוננט מצוין! הדבר היחידי שרק חיצוני נפגע ממש קצת זה הקרוסבר שלהם שהיה בבגאז'.

הדגם של הקומפוננט הוא CS 265 Vanadium cross הוא מגיע אם כל הקוסא שלו כמו חדש! עם המגן שלו עם הברגים הכל!!! הקומפוננט הוא 185 W אם אני לא טועה מסוגל לספוג 150 RMS. הטוויטרים שלו מגיעים עם בניה קטנה וחמודה כזאת. :wink:

אני מבקש בצורה הכי יפה שיש חבר'ה הקומפוננט הזה ברמה גבוה מאוד! מי שלא מאמין שיבדוק שיראה.

אני רוצה לשדרג את הקומפוננט ל SPL לפני שאני מתקין את המערכת באוטו החדש רק בגלל זה הוא נמכר.

ושוב הכי הכי חשוב. אם לא יהיה הצעה מעניינת בחודש +- הקרוב כנראה שאני אתקין אותו פשוט...

 

עוד למכירה רדיו דיסק Alpine cda-9855 גם רדיו דיסק ברמה גבוה הרבה ממליצים עליו בפורום בגלל זה קניתי אותו.

הייתי מרוצה עד השמיים ממנו. הרדיו מגיע ללא הצמא שלו. כי אחי הגדול פירק אותו מהאוטו (אני הייתי בצבא שכל זה קרה) והשאיר אותה שם. גם השלט אינו נמצא. הרדיו ימכר למרבה במחיר. אני רוצה לשדרג אותו גם כנראה ושוב אם לא ימכר לא יהיה לי כסף לשידרוג אז כנראה שגם אותו אני אתקין ברכב. בבקשה בלי הצעות מצחיקות בגלל הצמא והשלט אני יודע בידיוק כמה הם שווים.

 

משהו קטן אני מתחייב שהפריטים הנ"ל עובדים מצוין אין לי שום בעיה לקחת את זה לבדיקה לפני הקניה זה בסדר מבחינתי.

אם משהו לא יהיה תקין מן הסתם הוא לא ימכר.

 

ושוב כל הפריטים האלה יהיה למכירה חודש. אם לא כנראה שאתקין אותם ברכב החדש

כי מאוד מאוד קשה לי בלי מערכת באוטו ואין לי יותר סבלנות לשמוע בצורה לא טובה:lol:

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

הקפצה!

 

אגב עריכה למודעה כי לא הצלחתי לערוך אותה!

הרדיו מגיע עם השלט שלו! חדש ומקורי לחלוטין!!!

 

חבר'ה תציעו לי הצעות ואני מבטיח לכם אתם לא תפסיד!!!

תאמינו לי שעכשיו אתם תופתעו!

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

עוד שבוע עובר.. חבר'ה המחירים בריצפה.. אגב צורך השלמה של כסף לשדרוג!

 

נוסף מונובלוק של אודיסון! LRX 1.400!

900 RMS - ב 1 אוהם!

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה! אני לא מאמין שנשארו רכיבים עדיין!!!

כל הצעה תשקל בחיוב! מה אכפת לכם לנסות להציע?

משהו קטן אני מבקש לגבי הקומפוננטים תבררו טוב טוב איזה דגם זה וכמה הוא שווה!!!! כי באמת זה מטורף!

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

הקפצה שבועית! רק להציע ולקחת..! אני מתחייב בבדיקה של המוצרים שלי שהם תקינים במיליון אחוז!

רק להציע...

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה!!! הרדיו דיסק נמכר... ברכות לקונה המאושר!

שכבר הספיק לדווח שהוא מרוצה ממנו עד הגג!

נשארו הקומפוננט שהם SQ ברמות הגבוהות ביותר!

הצעות יתקבלו בברכה...

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

מקפיץ!!!

מעוניין בהחלפות על סאב SQ חזק! כגון W7 וכו'.. אפשרי עם תוספת מיצידי..

או על פוקל KRX2 סט מלא!

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

×
×
  • תוכן חדש...