Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוצה לקנות רכב ספורטיבי [70K ש"ח]


mcqueen234
שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

הגיע הזמן לקנות רכב ובדרך כלל בחירת רכב, או יותר נכון המלצה לבחירת רכב, זה לא כל כך עיניין מסובך בישבילי - להגדיר תקציב, סוג רכב, אופי הנהג ובסקירה קטנה של שוק הרכב המוצע ממליץ על משהוא מתאים(המלצות לחברים).

אבל כשעיניינים הגיעו לקניית רכב שלי (חח..) אני טיפה מבולבל.

קצת רקע כדי שתבינו טיפה את הטעם והעדפות:

בן 24. ראשיון קיבלתי לפני 7 שנים. אוהב מאוד רכבים ונהיגה. הרכב שבו למדתי לנהוג ושסבל את כל הניסויים של נהג חדש וצעיר היה כריזמה של הורים. למרות שכריזמה זה בכלל לא רכב מוצלח של מיצובישי נשארו לי כמה זיכרונות טובים על הרכב.

אחרי כמה זמן הפחתי לבעלים של ב.מ.וו E30 316 גיר רגיל בצבע אדום. אני זוכר שבאותו יום היתי אחד האנשים המאושרים ביותר למרות שמה שהיה תקין ברכב הזה ניתן היה לספור על יד אחת - מד קילומטרז' לא עבד, גם לא מד דלק, לפעמים גם לא מד טורים, אורות מקדימה עבדו רק בצד אחד, לפעמים הוא לא היה מניע וכשהיתי פונה שמאלה גלגל ימני אחורי היה נוגע בקנף, חח.. אבל היתי מאושר כי רכב היה נותן לי חויית נהיגה בלתי נשכחת, בעיקר ההגה העביר לי אינפורמציה כל כך גדולה על מה שקורה מתחת לצמיגים שההרגשה היתה כאילו אני הולך יחף ומרגיש את הכביש בעצמי. בנוסף לזה זה היה גם רכב הנעה אחורית וגיר רגיל שבישבילי זה חלום.

לכל דבר יש סוף וכך גם לE30 - נפרדתי ממנה כשהתחלתי ללמוד תואר ולא יכולתי להחזיק רכב.  

עכשיו אני נוסע בגולף mk5 2.0 של הורים(הם סוף סוף החליפו רכב:). חייב להגיד שגולף זה רכב מצויין אני אוהב אותו מאוד אבל כמה דברים בו באמת מפריעים לי:

חוסר אינפומציה מההגה ומהרכב - לא מרגיש את המהירות, לא מרגיש את הכביש - אם לא להיסתקל על מד מהירות אני כל הזמן מוצא את עצמי עובר על המהירות המותרת, בעיקר בעיר ואין בכלל הרגשה שאני נוסע מהר, הרכב לא מתקשר מספיק. וגם 150 כוחות לא מספיק לרכב הזה. לצד החיובי הרכב מאוד יפה לדעתי, מפנק מביפנים, אמין ורמה של אחיזת כביש גבוהה.

 

עכשיו לעיניין:

תקציב הוא 60 אלף זוז + 10 לביטוח ויישור קוו. תכנון ל-2000 קילומטר לחודש, דרישות:

*תקשורת טובה עם הנהג

*תכושת רכב ספורט(לא רק רכב מהיר)

*התנהגות כביש

*מנוע חזק

*עלות תחזוקה הגיונית (אני יודע שאם קונים משהו ספורטיבי משלמים יותר - אני מוכן, אבל לא בהגזמה)

*רכב מאתגר

האופציות שחשבתי עליהן:

Bmw e36 325 coupe\e30 cabrio - הבחירה נופלת כי רכבים כודם כל ישנים, כשה לקנות אחד טוב, חלקים יקרים אם בכלל יש ואלו לא ממש רכבי ביצואים

Honda civic type R - היתי מאוד רוצה אבל אין אותם הרבה בארץ ולא מוכרים אותם

Mazda mx-5 - המחיר מוגזם על הרכב הזה, מנוע חלש, ואין רכבים באמת שמורים עם ק"מ הגיוני ואם יש הם מגזימים במחיר

Subaru Wrx - גם את זה היתי מאוד רוצה אבל לא נראה לי שאני יעמוד בהוצאות

VW golf gti mk4\vr6 mk3\v6 mk4 - הVR ישנה ואין שמורות, V6 - עדיף כבר WRX, הgti - בחירה אפשרית

renault clio sport - גם בחירה אפשרית ואפילו ישאר לי הרבה עודף

 

זה משאיר אותי אם שלושה רכבים: סיויק, קליו וגולף. משלושתם מעדיף את סיויק אבל לא מוכרים אותם ואם ימכרו לא בהכרח שנתון שנכנס לי בתקציב אז נשארתי עם קליו וגולף. לא נסעתי לא על קליו ולא על גולף (mk4), אבל קראתי הרבה אינפורמציה על קליו וכולם אומרים שזה הוט הטצ' המוצלח ביותר אבל אני חושש שהיא תהיה קצת חלשה, וגם לא יודע איך היא מבחינת תקשורת.

גולף במקור חלש יותר מקליו וגם כבד יותר אז נוסע פחות טוב אבל לפי אינפורמציה שראיתי בערך ב10 אלף (אם הזמן) אפשר לשפר את הרכב גם מבחינת כוח וגם מבחינת התנהגות. חשש שלי אם הגולף שהוא יהיה כמו הגולף המשפחתי שלנו - בלי תקשורת סבירה, ולא ממש הרגשה ספורטיבית.

 

מצאתי דיון בהתלבטות דומה בפורום הזה אבל לא מצאתי תשובות למה שאני רוצה לדעת, ובגלל זה אני פונה אליכם. זה יהיה רכב ראשון שלי ברמה כזו (בישבילי זאת רמה) ואני לא רוצה לתאות. תגידו אם אתם יודעים איך הרכבים האלה נוסעים ומתקשרים, מה אתם היתם בוחרים ולמה, וגם אולי פיספסתי משהו או עשיתי פסילה לא נכונה של רכבים.

 

תודה מראש.

אבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגש לעיקר - הקליאו הרבה יותר ספורטיבית מהגולף MK4. ביצועים מצוינים, תקשורת טובה מאוד, התנהגות כביש משובחת. גולף - באמת אפשר לשפר, אבל לא תגיע לאותה רמה (למעט ביצועים). מה שכן - היא יותר מפנקת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

SRONIS אם אתה מכיר את הרכבים תפרט טיפה אם הקליו לא חלשה, ומה אתה היתה בוחר קליו או גולף טיפה משופר.

פיגו 306 ישנה מידי.

תודה חברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

7.2 שניות מאפס למאה זה חלש בשבילך? 172 כ"ס על 1035 ק"ג לא מספיקים?

כמובן שהייתי בוחר קליאו - לנהג ספורטיבי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת הנאה מנהיגה אין הרבה מתחרות לקליאו. החסרונות שלה זה אינטריור שלא שורד טוב את השנים, עלויות טיפולים יקרות. היתרונות הם התנהגות מדהימה (הרבה תקשורת מסביב ואופציות אפילו לשפר את ההרגשה), צריכת דלק יותר טובה מרכב משפחתי (אבל חובה לציין שמומלץ לתדלק 98) ועלויות ביטוח שפויות.

ההונדה גם רכב מצויין אבל לדעתי היא טיפה יותר מנותקת מהקליאו ובעלת תחת פחות שמח.

האימפרזה אומנם בכמה רמות יותר ספורטיבית מהקליאו אבל עלויות האחזקה שלה יקרות משמעותית (בעיקר עלויות דלק).

אם אני הייתי צריך לבחור הייתי בוחר את הקליאו, היא אחלה של "מדרגה ראשונה" בעולם הרכבים הספורטיביים ומומלץ בחום ללמוד אותה לאט לאט כי היא יודעת גם לנשוך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Mazda mx-5 - המחיר מוגזם על הרכב הזה, מנוע חלש, ואין רכבים באמת שמורים עם ק"מ הגיוני ואם יש הם מגזימים במחיר

 

 

רכב ספורטיבי מעולה.

מנוע לא מאוד חזק - אבל היא מהירה.

והיעקר מתנהגת מצויין ותוכל ללמוד איתה הרבה על נהיגה.

 

קליו ספורט גם רכב טוב.

 

לגבי מחירים - רצוי שתנחת עם קרקע.

אתה רוצה שמורה עם קילומטראז' נמוך ובמחיר נמוך?

תמיד יש מצב למציאה - אבל לרוב המוכרים לא פראיירים ומבקשים מחיר בהתאם למצב הרכב.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה שלי היתה שלשלם קרוב ל70 אלף על רכב בממוצע בן 14-15 ובלי מנוע מתעים לרכב "ספורטיבי" לדעתי מוגזם.

אני יודע שזה רכב טוב חשבתי אליו הרבה, אבל אם לקנות MX5 לדעתי כבר להביא mk2 כי גם המנוע הוא יותר חזק, גם ניתן למצוא עדיין רכבים שמורים ומחירים יותר הגיוניים לרכבים עם שנתון כזה.

לדעתי רכב "ספורטיבי" אמיתי צריך תמיד לכלול גם מנוע מעניין והנקודה הזאת חסרה אצל מזדה.

 

אבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד שעלה:

מה החידושים בקליו B 2 לאומת קליו B.

תודה רבה.

 

קנה את ה-MK2. מלבד בקרת יציבות (חשוב) יש בה גם אבזור טוב יותר (בקרת אקלים, פנסי קסנון ועוד) והיא מרגישה איכותית יותר מבפנים. בתקציב שלך נכנסת אחת בקלות ונשאר עוד הרבה כסף ליישורי קו נחוצים ולטיפולים בעתיד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המנוע שלה בסדר גמור.

אבל אתה צודק - ב-70K אתה לא משיג דור 2 ידנית אלא רק אוטומטית אולי (והיא בלי LSD ובלמים לא מוגדלים) אז אולי זה באמת לא שווה......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב חברים, תודה על העזרה.

אני די סגור על הקליו, למרות שהונדה טייפ אר במחיר מתאים יכולה לשנות את הבחירה, אבל לא מאמין שזה יקרה אז אוד מעת אני חושב שתצתרכו להגיד "תתחדש על הקליו".

 

אבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...