Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סבבה שאלה שלא ענו לי עדיין אם אני עם הווסת המקורי ונסעתי בלי וואקום שלו האם זה נותן יותר לחץ דלק או פחות? כי שחזרתי מהסיבוב שהאוטו נסע טוב רעיתי שהיה קרע גדול בצינור וואקום שמחובר לווסת

פורסם

תודה לכולם רגע שאני יבין בזמן גדישה אם הוואקום של הווסת יהיה בחוץ יהיה יותר דלק אז לא עדיף לנסוע בלי הוואקום סתם שאלה עקרונית?

פורסם

אם הצינור וואקום לא יהיה מחובר לווסת אז :

 

 

1)יהיה יותר דלק בסרק.

2)יהיה פחות דלק בלחיצה ובגדישה!!

 

וזאת מכיוון שלחץ הגדישה שנכנס לווסת גורם ללחץ דלק לעלות קצת,ושהצינור וואקום מנותק זה לא קורה!

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

תודה לכולם על ההסברים עכשיו יש לי עוד שאלה יש לי וסת ומקורי 3 באר עכשיו אני רוצה רק בשביל בדיקה יש לחבר וסת 4 באר מקורי חדש שמתיישב על החנוכייה אם אני מרכיב את ה-4 באר האם יהיה שינוי כדאי לא כדאי?

פורסם

סליחה על ההקפצה הרכבתי את ה-4 באר ירד טיפה הEGT אבל יש לי שאלה מוזרה אחריי שאני מוחק תקלות באוטו אני מנסה לגדוש האוטו חותך אותי ב6000 סל"ד בקילומטרים הראשונים אחר כך ב5000 סל"ד ואחריי 10 דקות זה מסתדר אפשר למשוך עד הסוף מישהו יודע ממה התופעה? אן שזה ככה בכל איביזה? כל פעם שאני מוחק תקלות זה חותך בטורים של 5-6 סל"ד למה?

פורסם

זה רק אצלך,עם ה 3 באר לא היה חותך?כנראה בעיה עם אובר דלק עד שהמחשב מוריד ואז אפשר לנסוע.

יכול להיות עוד דברים.

ועוד פעם תתקין ווידבנד אל תהיה חורני.

האוטו יאכל לך ים דלק עם 4 באר בלי כיוונים.

איפה יחיאל למה לא עוזר לך?

פורסם

רציתי לדעת אני כרגע עם פלאגים אימפרזה אם אני יסע אם פלאגים IK24 האם זה יוריד תיקונים? והאם IK24 לא הורס את הקוייל?

פורסם

יוריד תיקונים לא בטוח,אבל בקוויל אין סיכוי שיפגע, חוץ מזה ,שזה הרבה יותר בריא ומתאים לרכב כמו שלך, הבנתי שאתה עם טורבו גדול.

פורסם

שאלה מוזרה אתמול אני לוחץ בגדישה 1.5 באר מהילוך שלישי אני רואה בכל הצילנדרים תיקונים 10-12 שזה מאוד גבוהה אני מסיים את הרביעי אתיקונים יורדים ל-5 אני שם הילוך חמישי התיקונים יורדים ל-0 איך זה יכולל להיות מה קורה בעצם שהום רושם את המספרים של התיקוני הצתה הוא בעצם מצלצל?

פורסם

שמע תומר ידידי,אתה מערבב יותר מדי שאלות,הצעה שלי גש לאלי ואביחי,ותבדוק מה קורה עם ההצתות וכל מה שצריך לבדוק,פשוט חבל כי על המחשב אף אחד,לא יכול לעזור לך.

×
×
  • תוכן חדש...