Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי מאזדה3 שנת 2004..

כבר זמן לא מבוטל שיש רעש בזמן שמסובבים את ההגה(בשני הכיוונים) כשהרכב מונע!

הרעש גם בנסיעה וגם בחניה, האמת שאני לא מצליח איך לתאר את הרעש הזה כי הוא דיי מיוחד ולא חזק במיוחד, רעש של יפנית כזאת... חח

ההגה כח עובד כראוי..

אם מישהו נתקל במשהו דומה או מכיר את הבעיה..

פורסם

יש מצב שזאת הכרית של הבולם זעזועים.

יש מיסב שם שנותן לך מרווח תנוע בסיבובים.

יכול להיות שהמיסב הזה מרעיש לך.

תנסה, כאשר המנוע מדומם, להרים מכסה מנוע, ואדם אחד יסובב את ההגה והשני יקשיב לאיזור שמיתחבר הבולם.

איזור החיבור של הבולם הוא אום 17 שמסביבו פזורים שלושה ברגי 14 או 13.

יכול להיות שאני טועה במידות, אני קצת חלוד במאזדות.

בהצלחה.

פורסם

למה סתם לזרוק ניחושים ולהבהיל את הבחור? זה יכול להיות גם רעש עבודה תקין לגמרי ומכוון שאף אחד כאן לא מכיר או שמע את הרעש הספציפי הכי נכון זה להפנות את הבחור למוסך לבדיקה.

פורסם

לפני שנתיים בערך קרה לי את אותו מקרה כמו שלך.

התברר שבטיפול שעשיתי במוסך, החליפו לי בולם זעזועים שלא הורכב נכון, וממנו נבעו הרעשים.

תבדוק אולי בכיוון הזה.

פורסם

אני יושב כאן עם אוזניות,הגברתי את הווליום למקסימום

וסליחה אני לא מצליח לשמוע את הרעש:wink:

נו אתם רציניים? דרך האינטרנט אי אפשר לפתור בעיות כאלה.

ממליץ לבחור להכנס עם הרכב למוסך מקצועי(לא חייב להיות מורשה)

שישמע את הרעש ויתן חוו"ד.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

×
×
  • תוכן חדש...