Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל - רשלנות בעבודת שיפוץ ראש מנוע


שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום וגמר חתימה טובה לכולם,

יש לי אוטו מסוג אופל, שנת 2000 אוטומט ואני מעוניינת להתייעץ אתכם על תביעת המוסך שלי (לא מדובר ב-UMI אבל זה כן מוסך מורשה) בשל רשלנות בעבודה, להלן המקרה:

ב-26.8 נסעתי עם רכבי וכעבור כמה דקות נסיעה עלה ממנו עשן. עצרתי והעברתי את האוטו למוסך בגרר. נאמר לי שיש נזילה של מים והמוסך שלי החליף פקק גומי ושם נוזל קרור. כעבור 4 ימים, נסעתי עם האוטו והגעתי לפקק בו האוטו נכבה עקב התחממות יתר. הזמנתי גרר והגעתי למוסך שם נאמר לי הפעם שהלך הראש מנוע וצריך לשלוח לשיפוץ. בעלות של 3,600 ש"ח בוצע פו"ה ראש מנוע לשיפוץ, עבודות חוץ שיפוץ ראש מנוע, סט אטמים, שמן מנוע, מסנן שמן, מסנן אויר, נוזל קרור, אטם טיימינג, משאבת מים, יוניט מאורר (ורדיאטור חדש, לדברי המוסך, שהחליט לשים לי בחינם...). את האוטו לקחתי מהמוסך ב-7.9 ונסעתי עימו לעבודה. בסיום המשמרת (כעבור 6 שעות מהעת שלקחתי את האוטו) אני מנסה להתניע את האוטו, אולם ללא הצלחה. התקשרתי למוסכניק שלי והוא אמר לי לשלפעמים לוקח זמן לאוטו להתרגל לחלפים חדשים ולהתניע ולשים גז, עשיתי זאת והאוטו נסע. יום לאחר מכן בבוקר, כשבאתי לנסוע לעבודה, האוטו כלל לא פעל. התקשרתי למוסכניק שלי (זה היה ערב חג)והוא היה בדרכו לטוס לחו"ל ואמר לי שישלח אליי את הפועל שלו, אשר כלל לא הגיע וכשניסינו לתפוס אותו (לאחר שבן משפחה של המוסכניק ענה ונתן את הנייד של הפועל) התברר שהוא בכלל יצא מהבית בלי טלפון ולא ברור בכלל אם המוסכניק שלי תפס אותו כשאמר לי שהוא יגיע אליי. בסיום חג ראש השנה, שב-12.9 שלח אליי המוסך גרר שיביא את האוטו אליו, התברר שמרוב לחץ הוא לא עשה כיוונים למנוע. האוטו שהה אצל המוסך יום אחד ונאמר לי לבוא לקחת אותו. הלכתי לקחת אותו ב-13 וכאשר ניסיתי להתניע אותו כעבור כמה שעות ראיתי שהאוטו מתניע רק בהתנעה השנייה או השלישית. עשיתי נסיונות בדיקת התנעה במשך כיומיים והתקשרתי למוסך שלי אתמול על מנת לומר לו שהאוטו מניע רק כעבור 2-3 התנעות. הוא ביקש ממני לנסות לסובב את הסוויץ (בלי להתניע) לחכות 5 שניות ואז להתניע. ניסיתי זאת אולם לא כל הנורות כבו ושוב התניע רק בפעם השנייה. היום, לקחתי את האוטו לסיבוב בדיקה, נסעתי כרבע שעה והאוטו שוב נכבה (יש לציין שהמוסך החליף לי את הבורג שאחראי על המד חום, כלומר אם באופל המד חום נע בין 90 ל-100, הוא שם לי בורג של טיוטה כדי שהאוטו לא יגיע בכלל ל-90 ואם כן, אז שהמאוורר יפעל מוקדם יותר). האוטו נכבה היום לפני שהגיע ל-90 והתברר שבאוטו לא היה כלל מים!

השאלה שלי היא האם אני צודקת ברצוני לתבוע את כספי בחזרה מהמוסך שלי? לדעתי ולהרגשתי, נתתי לו מספיק נסיונות להראות שהוא יודע לטפל ברכב (3 פעמים) ובכל פעם הוא לא פותר את התקלה.

כמו כן, האם ניתן להזמין שמאי אליי כדי שייתן לי חוו"ד במקום שאקח את האוטו בגרר למוסך מורשה ואחזיר אותו בגרר?

המון תודה לכל מי שיכול להמליץ ולעזור.

ניב - בת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחלתי לנסוע מביתי, וכעבור כמה דקות יוצא עשן מהאוטו. הזמנתי גרר והתברר שהצינור שמחבר בין "קופסת" המים למקום אליו צריך להתחבר, היה קרוע. המוסך שלי חיבר את הצינור (לא החליף) ושלח אותי לדרכי. כעבור 4 ימים עמדתי בפקק והאוטו נכבה עקב חימום יתר, הבאתי את האוטו למוסך בגרר ונאמר לי שהראש מנוע הלך (3,600 ש"ח).

 

לניב הבת שלום

ז הודעתך הראשונה בשרשור הראשון שפתחת.

השורה בכחול מכאן מתחיל הכשל העיקרי של המוסכניק.

לכן תנסי להסביר מה בדיוק "הקלקול" שאת מתארת במשפט הזה.

מכאן זה מתחיל ונגרר מתקלה לתקלה.

כשנבין את זה נבין יותר מה לייעץ.

בגדול שמאי רכב יסייע לך להעביר הת התלונה שלך לפסים מקצועיים , שמהם אפשר יהיה לבנות תביעה כנגד המוסך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי ישה, תודה על העזרה.

אני באמת מלתבטת איפה בדיוק התחילה הטעות הנגררת; כשבאתי אליו בפעם הראשונה, אחרי שהאוטו הוציא עשן, המוסכניק תיקן את המקום שהצינור היה קרוע ובדק שאין יותר נזילת מים והאם האוטו מתחמם. אולם הוא לא בדק זאת למספיק זמן ולכן בפועל כשאני עמדתי בפקק כעבור כמה ימים האוטו נכבה לגמרי. מה שעוד מפתיע, זה שהיום לא היו לי מים באוטו בכלל, מה שכנראה מלמד ששוב יש נזילה.

כמו כן, כשאני שאלתי את המוסכניק בפעם השנייה שבאתי אליו, איך לא ראו את הבעיה דאז (=בפעם הראשונה כשבאתי), הוא אמר שכדי לראות בעיה בראש מנוע צריך להתסכל עמוק בתוך האוטו וזה לא משהו שבודקים אלא אם חייבים.האם זה נכון? האם בדיקת מנוע זה משהו שמגיעים אליו רק אם ממש יש צורך? (כיוון שהדבר דורש הרבה זמן ופירוק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי FITCH,

נניח זה היה קורה לך, כמה הזדמנויות היית נותן למוסך (וכמובן מסדר את כל הלו"ז שלך לפי זה) כדי לתת למוסך לתקן את הרכב לשביעות רצונך המלאה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר במוסך מורשה של UMI, לפני שהייתי מכניס את עצמי לסרט ארוך ומייגע של תביעה, הייתי פונה למנהל השירות של היבואן ושוטח בפניו את טענותיי. נסי לערב את הדרגים הגבוהים כדי שהם בתורם יפעילו את כובד משקלם על אותו מוסך.

אם גם זה לא יעזור, הצעד הבא שבו הייתי נוקט הוא לתקן את הרכב במוסך אחר (ואם תכתבי מהיכן את, אולי נצליח להמליץ לך על אחד כזה), ולאחר שהוא תוקן לשביעות רצוני המלאה, הייתי תובע את המוסך הראשון על עלות התיקון ששולמה לו + עלות התיקון ששולמה למוסך השני + אובדן ימי עבודה + עגמת נפש. מאחל לך שהדברים ייפתרו לפני שתגיעי לשלב הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אלעד,

המוסך שלי מורשה אך לא של UMI. אני אדבר מחר עם המוסכניק שלי, שהוא בעל הבית של המוסך, ואסביר לו שזו פעם רביעית ואחרונה שאני נכנסת עם אוטו לא תקין למוסך בתוך פחות מחודש.

אני גרה בנתניה ומאוד מאוד אשמח אם יש כאן מישהו שמכיר מוסך טוב, אמין ומקצועי באזור.

שוב תודה, אני באמת רוצה שהסיפור הזה יהיה כבר מאחוריי!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, לא שמתי לב שמדובר במוסך שאינו של UMI. על כל פנים, באפשרותך לפנות לבוררות מטעם איגוד המוסכים, אולם אינני יכול להעיד על טיב ההליך הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקשרתי למוסכניק שלי והוא אמר לי לשלפעמים לוקח זמן לאוטו להתרגל לחלפים חדשים ולהתניע ולשים גז, עשיתי זאת והאוטו נסע.

זה לא שהאוטו עבר השתלת כליה

זה כבר מלמד עם איזה מוסכניק יש לך עסק...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניב.

 

קחי את כל הקבלות. תוודאי שכל החלקים רשומים . שלא יגידו לך שלא הוחלפו חלקים.

 

בכל מקרה רכב שיוצא תקין ממוסך ( ע"פ הגארג'ניק). לא אמור להיתקע כ"כ הרבה פעמים אח'כ.

 

"הרכב צריך להתרגל לחלקים החדשים". שמעתי הרבה דברים, את זה עוד לא.

 

אל תוותרי ולו לרגע.

 

שילמת מיטב כספך, דרשי תמורה בהתאם.

 

פעם היתה לי מיצובישי גאלאנט. בעיות בנסיעה גרמו למוסכניק להחליט שהלך הגיר.

בעלות גבוהה הוחלף הגיר, מה שלא מנע מהתופעה לחזור אחרי מס' ימים.

הודעתי למוסכניק שאני גורר את הרכב אליו למוסך, אך הוא ממש התחנן שאגרור אותו למכון ממנו קנה את הגיר.

סירבתי והרכב נגרר אליו.

לא זזתי מהרכב עד שהוא פירק את הגיר (ניסה למנוע ממני להיות נוכח).

המוסכניק החליף שוב גיר. כי התעקשתי לראות את המפורק והחדש זה לצד זה, לפני החלפה.

בקיצור, הבין המכונאי שאם היה עושה עבודה מלכתחילה טובה. לא היה עובד פעמיים ושלוש.

 

הכי מצחיקים הגארג'ניקים שאומרים " כן זו המחלה של הרכבים האלה". חחחח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב,

 

המלצתי היא להצטייד בחוות דעת של שמאי רכב בעל הכשרה במכונאות רכב, או בחוות דעת של מכונאי רכב מוסמך ובהתאם למסקנות שתהיינה בחוות הדעת, יהיה ניתן לכמת את סכום הנזק ובהתאם להגיש תביעה.

 

בברכה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...