Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טיפ קטן, מבלי לקרוא את כל השרשור (בשל השעה המאוחרת) - מחיר השכרת רכב ליום אחד או לשלושה ימים כמעט זהה.

אם יש זמן, ממליץ לעצור בדרך בין פרנקפורט למינכן בשטוטגרט, לנסות לתאם מראש ביקור במפעלים של פורשה ומרצדס ואם לא יוצא, אז גם המוזיאונים של 2 החברות הללו מעניינים.

 

 

הבחור מתכנן טיסות לברלין או למינכן. איך נכנסות פרנקפורט ושטוטגרט לעניין? ואם הוא נמצא במינכן 5 ימים שלפחות מחציתם מוקדשת לבירה - איני רואה הרבה טעם לנסוע לשטוטגרט (נסיעה של 200 ק"מ לכל כיוון כאשר היציאה היא ממחלף מינכן-מערב, הוסף עוד כמה עשרות קילומטרים בטבעת של מינכן אם הוא לא שוהה במלון במערב העיר). יש מספיק מה לעשות במינכן ובסביבתה הקרובה, ואם הוא מעדיף לצאת לעיר גדולה אחרת סביר שעדיף לעשות זאת ברכבת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה כבר נשמע יותר הגיוני. איך שלא יהיה, כדי ליהנות באמת מהפסטיבל וגם להספיק קצת מהמקומות השווים שבעיר הזאת (מוזיאון ומפעל BMW, המדרחוב, מחנה הריכוז דכאו, אליאנץ ארנה ועוד),

 

 

קצת צורם לי שבנשימה אחת דחפת את דכאו לרשימה, אף כי אני מניח שכוונתך היתה תמימה. תקרא את זה שוב ותגיד לי אתה אם זה לא נראה לך קצת מוזר.

 

לדעתי היה מקום לניסוח הולם קצת יותר, כרגע זה נראה כמו מערכון של החמישיה הקאמרית, שאמנם מצחיק כהרגלם, אבל גורם (לי לפחות) להשתעל קצת דם.

 

http://www.youtube.com/watch?v=bOuvd9LxBbM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אין לי ספק שכוונתו היתה תמימה, וגם אני הזכרתי את דכאו באחד הפוסטים הקודמים שלי כאתר חשוב בקרבת מינכן.

אני לא יודע כמה טיילת בגרמניה, אבל מנסיוני הדל יש שני דברים:

1. אתרי זכרון נמצאים בגרמניה במקומות רבים, והרבה פעמים נכנסים אליהם בדרך בין אתרים יותר משמחים, בדיוק כשם שתלב את הביקור במוזיאון לוחמי הגיטאות בין הביקורים בנקרות ראש הנקרה לפסטיבל במבצר יחיעם.

2. דכאו היא עיירה שהיא פרבר של מינכן, ויש כ-40,000 איש שזה מקום מגוריהם. האם היית לועג לאדם שאומר "אני גר בדכאו"?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא טיילתי ממש בגרמניה, רק עברתי בה בדרך מאי שם לאנשהו. עוד אגיע לשם לטיול רציני.

כן הייתי בפולין, בסיור שורשים משפחתי, והיה לי לא כ"כ פשוט המעברים החדים בין מחנות ריכוז לשגרה. אבל זה אני.

 

1. יש הבדל קטן בין מוזיאון לוחמי הגיטאות למחנה ריכוז, לצורך העניין גם יד ושם לא משתווה לאגרוף בבטן מהדבר האמיתי. אבל שוב, זה אני והשורשים שלי.

2. אלעד ציין בפירוש "מחנה הריכוז דכאו". הוא לא דיבר על העיירה הציורית דכאו על 40,000 תושביה העליזים. לא הייתי לועג למי שגר שם, כמו שלא לעגתי לאף אחד כאן. מאיפה נכנס הלעג פתאום לעניין?

 

 

תן לי להציע ניסוח הולם יותר?

 

"כדי ליהנות באמת מהפסטיבל וגם להספיק קצת מהמקומות השווים שבעיר הזאת (מוזיאון ומפעל BMW, המדרחוב, אליאנץ ארנה ועוד. בנוסף ניתן לבקר במחנה הריכוז דכאו אם זה מדבר אליכם)".

 

בחייאת, ראית את המערכון המצורף? השורה של אלעד נשמעת בדיוק, אחד לאחד, כמו הנאמר שם. ואני משוכנע בכל ליבי שזו ממש לא הייתה כוונתו.

 

צר לי על ההיגררות לכאן, אבל זה עשה לי לא כ"כ טוב עם הקפה של הבוקר. אם לא הייתי מוציא את זה, זה היה מלווה אותי כל היום. לא אוהב להתחיל ככה בוקר.

 

יאללה חזל"ש, את שלי אמרתי, שיהיה טיול מהנה!

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

- לא הצלחתי לראות את הסרטון בשל תקלה כלשהי בלינק.

- בשנים האחרונות ביקרתי בגרמניה מספר פעמים, ובמסגרת זו הגעתי לאתרים רבים שמבחינתי חלקם היו יותר קשים מדכאו (אשר, להזכירך, היה במידה רבה מחנה ריכוז למתנגדי המשטר ולאו דווקא ליהודים, אם כי גם יהודים רבים נכלאו בו).

- בציטוט שהבאת "להספיק". לא כתוב "להנות". דקויות קטנות. וד"א יש בעיר עוד אתרי זכרון - למשל במרכז היהודי שנמצא ממש במרכז העיר ויש בו בית כנסת, מוזיאון ואתר זכרון, וכאמור - סמוך להרבה מאד אתרים הרבה יותר משמחים, כולל מרתפי הבירה המפורסמים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הבחור מתכנן טיסות לברלין או למינכן. איך נכנסות פרנקפורט ושטוטגרט לעניין? ואם הוא נמצא במינכן 5 ימים שלפחות מחציתם מוקדשת לבירה - איני רואה הרבה טעם לנסוע לשטוטגרט (נסיעה של 200 ק"מ לכל כיוון כאשר היציאה היא ממחלף מינכן-מערב, הוסף עוד כמה עשרות קילומטרים בטבעת של מינכן אם הוא לא שוהה במלון במערב העיר). יש מספיק מה לעשות במינכן ובסביבתה הקרובה, ואם הוא מעדיף לצאת לעיר גדולה אחרת סביר שעדיף לעשות זאת ברכבת.

 

חלק זה של ההודעה נכתב לאחר קריאת ההודעה הראשית של פותח השרשור.

באותו זמן לא היה לי מושג שמדובר על 5 ימים בברלין ומהם "קפיצה" למינכן. זה לא נשמע הגיוני בעליל.

כשקראתי תכנון לביקור בן 5 ימים בגרמניה ומתכננים "קפיצה" למינכן - יצאתי מנקודת הנחה שפותח השרשור נוחת בפרנקפורט.

 

כשאתה נוסע מפרנקפורט למינכן בהחלט אפשרי לשלב את שטוטגרט באמצע (עשיתי את זה כמה פעמים בעבר).

 

כעת, לאחר שנקודת המוצא של הודעתי הוסברה, התייחסות לשאר הההודעה שלך לא תהיה רלוונטית.

 

 

אחזור ואומר, כמו שאמרתי בתוספת להודעתי הקודמת, לטיול בן 5 ימים כדאי ומומלץ להתמקד בעיר אחת בלבד. או ברלין או מינכן.

את כל אחת מהערים הללו ניתן להביא לידי מיצוי כמעט מלא בחמישה ימים (בהנחה ובמינכן לא מתנחלים באוקטוברפסט 4.5 ימים).

וכמובן שבמקרה שכזה נסיעה לשטוטגרט (או לכל עיר אחרת במרחק של יותר מ50 ק"מ) תהיה בזבוז משווע של זמן.

 

פותח השרשור צריך להחליט אם הוא מעוניין בטיול מהנה וממצא או טיול של "לסמן עוד V" ולשרוף זמן יקר (והרבה כסף) על "קפיצות" בין ערים שבפועל לא יתנו לו כלום, שכן הוא לא יספיק יותר מידי בכל אחת מהערים הללו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...