Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שוב אורנג' ...

 

יש לי מכשיר נוקיה 5800 שרכשתי מהם.

אחרי זמן מסויים ניידתי את הקו שעליו היה רשום המכשיר (עם שירות כזה מעניין למה..) ונדרשתי לשלם קנס בגין יתרת תשלומי המכשיר - לגיטימי. שילמתי סכום לא מבוטל (נראה לי 900 ש"ח בערך) וזהו - הייתי מבסוט - המכשיר שלי.

יש לי קו נוסף שם עם מכשיר ישן אז שידרגתי לעצמי את המכשיר הישן והעברתי את הסים ל-5800 שהיה יחסית חדש.

 

עכשיו הוא התחיל לעשות בעיות עם השן הכחולה. אז הלכתי אליהם לנק' שירות בקניון.

4 חברה בנק' שירות, מריצים צחוקים לא מתייחסים ללקוחות, ושמתייחסים זה בזלזול, תבוא, תלך, נראה.. בדיחה.

אמרתי - טוב, נלך למרכז שירות.

הגעתי למרכז שירות קודם כל הנציגה ניסתה לשכנע אותי ללכת לקניון למסור לתיקון.

אחרי שסירבתי כמה פעמים נתנה לי מספר, חיכיתי חיכיתי.

הגעתי לדלפק.

 

נציגה: אי אפשר לשלוח את המכשיר לתיקון כי הוא על קו שנותק.

 

:shock:

 

אני:

יש לי מכשיר שנקנה מאורנג' ושולם.

יש לי קו פעיל (מאוד מאוד) באורנג'.

תחברי את המכשיר לקו, או מה שאתה צריכה ושלחי לתיקון.

 

נ: לא. אי אפשר.

 

א: אז, מה עושים?

 

נ: אין מה לעשות.

 

א: טוב... אז את אומרת לי בעצם שיש לי קו טלפון ומכשיר שקניתי ממכם ואתם לא מוכנים לתקן לי אותו בתשלום, למרות שאני לקוח פעיל.

 

נ: זה על קו מנותק. (שוב, מעניין למה)

 

א: אולי תבדקי שוב.

 

הנציגה הולכת, חוזרת.

 

סבבה, אני יישך את זה לקו השני ואז יהיה אפשר לשלוח לתיקון.

 

:shock: (הייתי בטוח שאמרתי לה את זה לפני איזה 10 דק' בערך).

 

האמת?

נמאס לי מאורנג'.

אני את הסקר שוק שלי התחלתי כבר, אני לא נשאר שם.

 

מישהו יודע מתי כבר רמי לוי יתחיל למכור לנו פלאפונים בשקל?

פורסם

אני שמעתי על סקייפ, אבל לך תסביר לאישה מספר פעמים כיצד להשתמש בסקייפ, ואם היא רואה חלון קופץ במסך, היא מביאה פטיש :shock:

או לכל מני קליינטים, שהיו לי בארץ (לא מה שאתם חושבים).

למזלי נגנב לי לפני שבוע הפלאפון הישראלי 8) ונגמרה לי ההתחייבות, ככה שנראה את אורנג' עכשיו מנסים לתפוס אותי.

פורסם

השירות של אורנג' עדיין לא סיים את כל פוטנציאל ההתדרדרות שלו.

אילן בן דוב חייב למשוך דיבדנדים מהחברה כדי להחזיר את ההלוואות שלקח לצורך רכישתה, לצורך כך הוא הביא מנכ"ל (יעקב גלברד) שמומחיותו העיקרית היא צימצום הוצאות (שם מכובס לפיטורי עובדים).

חכו ותראו, הקיטורים הנוכחיים הם כאין וכאפס לעומת מה שמחכה לנו. מומלץ לשמור את אופציית הניוד פתוחה.

פורסם
אני שמעתי על סקייפ, אבל לך תסביר לאישה מספר פעמים כיצד להשתמש בסקייפ, ואם היא רואה חלון קופץ במסך, היא מביאה פטיש :shock:

 

תגיד לה שאם אתה רואה אותה קופצת לחלון ראווה בחנות בקניון, אתה זה שמביא פטיש.

אלא רק אם כסף לא שווה בשבילך כלום, אם זה אכן כך, תמשיך לבזבז אותו סתם...

 

חכו ותראו, הקיטורים הנוכחיים הם כאין וכאפס לעומת מה שמחכה לנו. מומלץ לשמור את אופציית הניוד פתוחה.

 

גם לי יש את התחושה הזו. לכן אני בוודאות כמעט גמורה אעבור לסלקום בסיום ההתחייבות שלי, עוד כחצי שנה. לא שהם הרבה יותר טובים, אבל אבא שלי לקוח עסקי שלהם, וגם זה שווה משהו...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מאז הרכישה של החברה עיי אילן בן דב החברה רק מתדרדרת לשפל ,אילן בן דב רכש את החברה במחיר מופרז" ומשך דיווידנד חמדני מעבר לשורת הרווח, ועירערו את יציבות החברה. חבל שהרגולטורים לא עצרו את בן דב בזמן, וחבל עוד יותר שקורבנותיו של בן דב יהיו העובדים, המשקיעים והספקים".

http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=na20100315_2

פורסם

גם לי יש את התחושה הזו. לכן אני בוודאות כמעט גמורה אעבור לסלקום בסיום ההתחייבות שלי, עוד כחצי שנה. לא שהם הרבה יותר טובים, אבל אבא שלי לקוח עסקי שלהם, וגם זה שווה משהו...

 

כדי שלא נחייה רק עם הרגשות, שימו לב איזה "שי נדיב" קיבלו עובדי פרטנר לראש השנה...

פורסם

הלוואי וכסף לא היה חסר לי :roll:

מתברר שגם אורנג' בשוויץ החליטו להעתיק את רמת השירות של אונרג' ישראל.

מתקשרים אלי כל חודש מספר פעמים לברר מדוע עברתי דירה (שביכלל לא עברתי בשנה האחרונה), בגלל שהחשבונית תמיד חוזרת חזרה אליהם.

אחרי מספר צעקות מתברר שהם בכלל רשמו כתובת אחרת, אפילו ששלחתי להם העתק של החוזה עם הכתובת הנכונה.

ולא לדבר על מכשיר חדש ששבק HTC HD2 ואומרים שזה בגללי :roll:

פורסם

זה בסדר... כמו שהיה עם החברות האחרות לפני שאורנג' נכנסו למשחק - אנשיפ פשוט חיכו לשנייה שיהיה אפשר לברוח מסלקום/פלאפון ועטו לאורנג' שנהיית למפעיל הגדול ביותר במיידי כמעט, זה מה שיקרה גם עכשיו.

 

אני ועוד רבים כמוני פשוט מחכים שיכנסו השחקנים החדשים, כדי ש:א. תהיה תחרות אמיתית במחירים. ב. יהיה לאן לברוח.

×
×
  • תוכן חדש...