Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית נורות philips diamond vision


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רגע, עכשיו ממש בלבלת אותי. :shock:

מה שאתה אומר בעצם זה שדיימונד וויז'ן ספציפית לא תקני בגלל הגוון שלו? ויש נורות לבנות שהן כן תקניות?

כנראה יש לי גם רשלנות תורמת בכל העניין, שכחתי לציין שלא מעניין אותי אפילו קצת אם הנורות יהיו של פיליפס או לא (כמובן חשוב שכן יהיו נורות איכותיות). מה שחשוב לי הוא שיהיה גוון לבן (ולא כחול, ממש לא כחול, אפילו לא קצת כחול, טוב אוקיי אפשר, אבל ממש טיפה כחול).

 

ואתה אומר שהאוסרמיות האלה מגיעות עם גוון שהוא כן תקני? מה לגבי עוצמת הארה ופיזור אלומה?

 

עריכה: אני מצטער שכתבתי "עם" עם "א", זה לא יקרה יותר

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם כבר "מגניב", מדוע לא להיות גם תקני?

ניתן להשיג בארץ(לדיקו-בוש) נורות תוצרת אוסרם אשר נותנות תאורה לבנה וחזקה יותר.

1. OSRAM NIGHT BREAKER

2. OSRAM COOL BLUE

 

הNight Breaker לבן יותר וגם חזק יותר?

 

אז למה כולם מתלהבים מהפיליפס?

Auto Emoción

פורסם

מי שרוצה מנורות עם התאורה הכי קרובה לקסנון ושלא נשרפות מהר מוזמן לפנות אלי לפרטי

 

39500137014223000808100.jpg

מדובר במנורת לדים

פורסם
מי שרוצה מנורות עם התאורה הכי קרובה לקסנון ושלא נשרפות מהר מוזמן לפנות אלי לפרטי

 

39500137014223000808100.jpg

מדובר במנורת לדים

 

יש לך כאלה לנורות דרך להביא לי? כאלה עם לדים

ואם יש לך h8

דיברתי עם מתן זה עם הג'ילרה והוא אמר שאין h8

פורסם

 

מן הסתם באתר החברה הכל יראה ורוד (או לבן) יותר.

חיפשתי השוואה אובייקטיבית בין DIAMOND VISION לNIGHT BREAKER ולא מצאתי.

אני אשאר עם ההזמנה של הDV כי אני יודע שהגוון שלהן טוב במציאות.

Auto Emoción

פורסם
מן הסתם באתר החברה הכל יראה ורוד (או לבן) יותר.

חיפשתי השוואה אובייקטיבית בין DIAMOND VISION לNIGHT BREAKER ולא מצאתי.

אני אשאר עם ההזמנה של הDV כי אני יודע שהגוון שלהן טוב במציאות.

 

גוון מצוין אבל חלשות מהרגילות

פורסם
מי שרוצה מנורות עם התאורה הכי קרובה לקסנון ושלא נשרפות מהר מוזמן לפנות אלי לפרטי

 

39500137014223000808100.jpg

מדובר במנורת לדים

 

אז איך אצלך היא שרופה כבר?:wink:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

הבחור שמוכר פה נורות לד, עד כמה שידוע לי משתמשים בנורות לד יותר כדי להראות מאשר לראות.

הן פחות מאירות על הכביש, אבל יותר רואים אותן מרחוק.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
ה ORSAM לבנות יותר.

הפיליפס צהובות

מתוך טסט של Autoexpress

At the heart of this test is the amount of light a bulb puts on the road. So, we adjusted each product in a BMW 1-Series headlamp until the glare was within legal limits. We then measured the light at 50 metres on the kerb and in the centre of the road, plus at 75 metres.

 

To get our beam rating, we used an industry formula, adding the 50-metre readings and doubling the 75-metre figure – where light is needed most. We took an average from our two bulbs; the higher the rating the better.

Philips X-treme Power Beam rating - 172

142 - Osram Night Breaker Beam rating

פורסם
אם כבר "מגניב", מדוע לא להיות גם תקני?

ניתן להשיג בארץ(לדיקו-בוש) נורות תוצרת אוסרם אשר נותנות תאורה לבנה וחזקה יותר.

1. OSRAM NIGHT BREAKER

2. OSRAM COOL BLUE

 

זאת תשובה שחיכיתי לה כבר הרבה זמן.

 

מה השוני בין שני הדגמים? איפה ניתן להשיג?

 

וכמובן מה מחירם?

פורסם
זאת תשובה שחיכיתי לה כבר הרבה זמן.

 

מה השוני בין שני הדגמים? איפה ניתן להשיג?

 

וכמובן מה מחירם?

 

יש למישהו גם תמונה אמיתית של איך הנורות האלה מאירות. באיזה גוון הלבן?


×
×
  • תוכן חדש...