Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שהנושא נדון רבות כבר בעבר - ולכולם יש תאומים...:-)

 

אני מחפש רכב 6-7 מקומות, אוטומט, סביר מבחינת אחזקה (דלק, טיפולים ביטוחים וכדו') ואמין.

התקציב הוא עד- 90000ש"ח.

מיועד לנסיעה של כ- 1200-1500 ק"מ לחודש.

 

הרכבים שהגיעו לגמר מבחינתי הם:

1- סאניונג רקסטון, 2005, עם מנוע 2.7.

2- הונדה סטרים 2005 (כמעט ולא ניתנת להשגה במחיר הגיוני-קרוב למחירון)

3- טויוטה אוונסיס וורסו 2007/8, קצת מעל לתקציב, אבל גם כך עדיין לא מצאתי אפילו אחד.

4- C4 פיקאסו, עדיפות למנוע 1600 החסכוני יותר.

 

הרקסטון כרגע נראה הכי מפתה (בכל-זאת אם כבר 7 מקומות...אז שיהיה ג'יפ...) אבל אני חושש מעלויות אחזקה גבוהות יחסית, ולא ברור לי האם הרכב אכן אמין, כמו שכותבים כל מעריצי הרקסטון.

 

אשמח אם אוכל לקבל אינפורמציה נוספת, ו/או המלצות.

 

תודה

פורסם
למה שלא תלך על יונדאי טרג'ט טורבו דיזל שנת 2005-2006? גם מרווח וגם חסכוני יותר בדלק (דיזל)?

 

הבעיה העקרית מבחינתי זה ששמעתי על בעיות באמינות, שמתחילות אחרי 3-4 שנים על הכביש.

למרות זאת, אני לא שולל אותו לגמרי.

 

אגב ביונדאי יש עם מנוע 2000 ויש 2700 - לא הבנתי איזה מבינהם עדיף.

פורסם

2700 סמ"ק זה מנוע בנזין.

2000 סמ"ק- דיזל (יותר חיסכוני) או בנזין במודלים יותר ישנים (2001).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גלשנו לטראג'ט...

לא חשבתי עליה בגלל ששמעתי שהיא לא אמינה במיוחד, אבל כל אחד אומר משהו אחר אז אני כבר באמת לא יודע.

 

מישהו יודע מה צריכת הדלק של הטראג'ט (2000 דיזל)?

והאם היא אכן חסכונית?

×
×
  • תוכן חדש...