Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי היום קניתי 98 ROVER 600I יד שנייה :-o

יש לה המון בעיות מכניות שמתחיל בבלמים,גיר,מצבר,פחחות צבע ועוד...

היתי רוצה שתמליצו לי על מוסך באזור מרכז הארץ עדיפות לאיזה שהו כפר שהעלות תיהיה זולה

בתודה גבי.

פורסם

שיהיה לך בהצלחה.

 

הבעיה עם הרוברים, זה לא רק שהאמינות שלהם מההתחלה לא בשמיים, אלא גם שאם הן לא מטופלות כמו שצריך ומנסים ל"חסוך" עליהן אז אחר כך משלמים פי 5.

 

ממליץ לך בחום ללכת לחפש לך איזה רובר מושבתת לטובת חלפים וחלקים.

וללמוד טוב טוב איך להתשמש ב-EBAY הבריטי לטובת חלקי חילוף. המחירים בארץ מטורפים ושמה זה גרושים.

 

בהצלחה כבר אמרתי? :-D

פורסם
שיהיה לך בהצלחה.

 

הבעיה עם הרוברים, זה לא רק שהאמינות שלהם מההתחלה לא בשמיים, אלא גם שאם הן לא מטופלות כמו שצריך ומנסים ל"חסוך" עליהן אז אחר כך משלמים פי 5.

 

ממליץ לך בחום ללכת לחפש לך איזה רובר מושבתת לטובת חלפים וחלקים.

וללמוד טוב טוב איך להתשמש ב-EBAY הבריטי לטובת חלקי חילוף. המחירים בארץ מטורפים ושמה זה גרושים.

 

בהצלחה כבר אמרתי? :-D

 

 

 

לא כדאי להיכנס לאיזה כפר ולסדר הכול ?

מה המחירים בארץ של החלקים ?

המחירון מה שקניתי הוא 21,000 והבאתי אותה בחצי מחיר.

שנת 98

פורסם

אתה בטוח שב"כפרים" יודעים לטפל ברכבים בריטיים ועוד בקומבינות ??

חכה לתשובה והכוונה ממספר חברי פורום אשר ברשותם רכב מסוג רובר.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
×
×
  • תוכן חדש...