Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונד אקורד ושמתי לב שהאוטו מושך הילוכים ( ראשון ושני ) במיוחד בהתחלת נסיעה בעליה.

מישהו מכיר את הבעייה ?

פורסם

מה הכוונה למושך הילוכים בעליה

הרי הוא אמור למשוך הילוך בעליה אחרת לא יהיה לא כוח להילוך הבא בתור.

תסביר את עצמך יותר טוב:wink:

כל משרציתם לדעת על מכוניות והרבה יותר מזה!!!

פורסם

אני אסביר

כאשר אני מתחיל נסיעה אפילו במישור המנוע מגיע נגיד ל 3000 סלד וגם אם אני עוזב את הגז לוקח לו כ2 שניות עד שעובר הילוך

לשני ,

אם אני מתחיל נסיעה בעלייה ,נגיד אחרי פנייה האוטו מושך את הילוך שני אפילו עד 4500 סלד אפילו שאני לא מנסה למשוך

הילוך ,זאת אומרת גם שאני מרפה מהגז ההילוך לא מתחלף . קניתי את האוטו לא מזמן והגיר קיבל ציון של 94 בבדיקה

( נאמר לי שיחסית לרכב של 8 שנים הבלאי של הגיר סביר וזה אופיני לגיר של הונדה .והגיר במצב תקין )

גם שאני לא מנסה למשוך הילוך העברת ההילוך מתעכבת .

יש משמעות לכך שנפח המנוע גדול 1850 ?

פורסם

האם אתה תוכל לבדוק בגיר את מצב השמן הכוונה לא רק לגובה השמן אלא גם האיכות שלו?

כל משרציתם לדעת על מכוניות והרבה יותר מזה!!!

פורסם

אני יכול לנסות .

אני מתכוון גם ככה לעשות לו טיפול גדול ( טיימינג + טיפול 10 + טיפול החלפת שמן גיר )

אני מאמין שלא החליפו שמן גיר הרבה זמן .

אני הולך לבדוק .

פורסם
אני יכול לנסות .

אני מתכוון גם ככה לעשות לו טיפול גדול ( טיימינג + טיפול 10 + טיפול החלפת שמן גיר )

אני מאמין שלא החליפו שמן גיר הרבה זמן .

אני הולך לבדוק .

 

בדקת את השמן?

כל משרציתם לדעת על מכוניות והרבה יותר מזה!!!

פורסם

בדקתי את מצב השמן גיר

חסר שמן כמעט במינימום ,בנוסף הצבע שלו לא ממש שמן אדום , הוא יותר כמו אדום שקוף ועל הבד אפשר לראות קצת צבע של שמן שרוף

×
×
  • תוכן חדש...