Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה מסתורית במנועי סקודה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק לגבי הנושא הזה, בחברה של אבי היו למנהלי מחלקות רק מונדאו קודמות, והדור החדש.

מאחר ויש לאבי קשרים טובים מאד גם בצ'מפיון (חלק מהכלים הכבדים יותר לחלוקה עירונית הם של VW , קראפטר אם אני לא טועה),

ממש התחננו אליו לקחת 2-3 אוקטביות / סופרבים לאנשים בחברה לנסיון.

 

2 מנהלי מחלקות לקחו סופרב, הרי זה מאד מפתה, רכב בסגמנט יותר גבוה ומפואר באותו מחיר.

היום הם מתחננים שיקחו את הסופרבים וירכשו עבורם מונדאו חדשות. הרכבים נכנסים יותר מידי למוסך עם כל מיני חיישנים ונורות אזהרה שנדלקות פה ושם. את אחד מהם אני מכיר אישית ושמעתי על רכבו שנכנס כבר אחרי 30,000 ק"מ לתיקון על בעיה בגיר

שפשוט לא נכנס להילוך מידי פעם (לא יודע להגיד מה בדיוק התקלה)

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מדהים הסיפורים על הגירים של vag, כולם כבר שנים עם בעיות גיר/מוח גיר שמתחילות בגיל מוקדם יחסית, כל הגירים הרציפים של אודי עוד משנת 2000 ועד היום סובלים מבעיות אמינות, כך גם פאסאטים והיום אני רואה שגם הסקודות.

פורסם

אותם סיפורים אני יכול לספר על רכבים בשווי מאות אלפי שקלים שאנו מחזיקים בעבודה, שסובלים מבעיות כאלו ואחרות, הילוכים לא נכנסים, הילוכים נתקעים וכו׳ פורד אקספלורר.

פורסם

נראה לי שעושים הר מעכבר. הDSG זה הגיר הכי נוח שיש לנהג. מיליונים נוהגים עליו בעולם ורק בישראל יש כאלה בעיות?! הרי הקונצרן העולמי היה פושט את הרגל מזמן אם המציאות באמת היתה כמו שכמה פורומיסטים מנסים להציג. בטח פה ושם היו בעיות תוכנה שטופלו באחריות אבל אנשים שבחיים לא היה להם כזה גיר ולא נהגו עליו חצי מטר ישר קופצים וצועקים DSG DSG. זה מוצר משוכלל ומתוחכם ומתקדם ויכול להיות שהוא גם עדין לא מושלם אבל בטוח שהוא עולה על כל האחרים. מכל מי שאני מכיר שיש לו VAG עם DSG לא שמעתי את סיפורי הזוועות האלה שאנשים פה מעלים. וזה שמספר סיפורי עליבאבא על אנשים בחברה שלו שהתחננו להחליף סופרב במונדיאו. זה סיפור יפה. ספר אותו בהדלקת נרות, לא לאנשים כאן. המונדיאו אוטו באמת טוב ביחס לאקורד או ל6 אבל הסופרב אוכל אותו בכל פרמטר החל מנוחות דרך אבזור וכלה בביצועים.

פורסם

ג'וני בוי,

בשני העמודים האחרונים אתה שולל ללא שום ביסוס עדויות של שני גולשים שונים, שמצביעים על אותן התופעות.

מדוע אתה פוסל את אמינותם, וטורח לציין "סיפורי עליבאבא" ? זכותך להחזיק בדעה משלך, זוכתם להביע את דעתם ואת נסיונם בלי שתפסול אותה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

דיסקו, כי אם תשים לב למספר שרשורים אחרים, גוני בוי שלנו פותח חזית נגד כל העולם כאשר מדובר בוואג. לצערנו הוא אחד מאותם אלו שחיים בבועה הזאת ולא יוצאים ממנה, וכל שאר המגיבים רושמים "סתם" על פי שמועות ורק הוא מכיר מקרוב יותר טןב מכולם את הרכבים הנל. תעשה לי טובה...

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ספר את זה לנהג מונית שלקח אותי לעבודה לפני שבוע - הוא רק מקלל את המונדיאו TDCI שלה, על שלל התקלות החשמליות שלה, ועל העובדה שתא הנוסעים שלה מתפרק ומתקלף מכל עבר.

..

תקלות חשמליות? תא נוסעים מתפרק? תא נוסעים מתקלף?

ואללה, נשמע אוסף תקלות שדווחו ע"י נהגי סקודה! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...