Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי לפני מס' ימים גולף דור 5, שנת 2006, ואני מעוניין להחליף את המערכת המקורית בדאבל דין המאפשר GPS, דיבורית BT וניגון מדיה. שני הראשונים הם היותר חשובים לי, היות ואינני מתכוון לשדרג את מערך הרמקולים וההגברה ברכב.

בחיפוש מהיר ברשת מצאתי מגוון אופציות שעונות על הצרכים, אולם המותגים הם יחסית יקרים.

בתקציב של 3000 ש"ח ישנם מספר יצרנים, אשר להבנתי הם NO NAMES... אשמח לדעת אם מישהו התנסה במוצרים הבאים:

מולטימדיה לרכב+GPS דגם DVM7000 - SYGIC

מולטימדיה לרכב+GPS דגם DVM7000 - IGO8

מערכת מולטימדיה BT+GPS משולבת ב DVD עם מסך נגיעה מבית OWA דגם DTV2066

 

המלצות למוצרים נוספים שיעמדו בתקציב גם יתקבלו בברכה:-D

 

תודה,

חן

הכי טוב FSI!

פורסם

בוקר טוב

לגבי המכשירים שציינת ישנם המון תיאוריות ודיעות על יכולתם לפעול ולעבוד ולספק את מה שהם מצהירים שהם יודעים לעשות

אבל בגדול אומר שכל המכשירים הסיניים שהם מותגי ה OFF BRAND דומים מאוד אחד לשני

זה אולי ישמע מצחיק אבל כשאתה רוכש מכשיר מהסגנון הזה יש פה המון עיניין של מזל

ז"א שאתה יכול לרכוש 5 מכשירי OWA לצורך העיניין ו3 מתוכם יעבדו בסדר גמור ו2 מתוכם יעשו המון בעיות בכל הפונקציות האפשריות וזאת באותם תנאי עבודה

אין לי מושג למה זה אבל זה ככה !

לכן ההחלטה לגבי מכשירי ה-OFF BRAND צריכה לנבוע מתוך התחברות שלך למכשיר ולתצורת ההפעלה שלו

והחשוב מכל (וזה באמת החשוב ביותר בעסקת הרכישה) הוא לרכוש מאדם אמין שמה שלא יהיה תמיד יספק לך את השירות על המוצר במיידי

כמו כן קח בחשבון שהמכשירים מהסגנון הזה שמיוצרים כל יום תחת שם אחר עדיין בחיתולים והם משתפרים מיום ליום, וממשלוח למשלוח הציוד מייצר פחות ופחות תקלות (כמו שהסינים יודעים לאורך שנותם בייצור האלקטרוניקה) וככל שתרכוש מכשיר מייבוא "טרי" יותר כך ייפחתו התקלות

יום טוב

דרור

×
×
  • תוכן חדש...