Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת תודה רבה על התגובות אבל אם אפשר להיות יותר ספציפיים (כלומר לא להסביר לי מה לעשות כי את זה אני יודע ,אלא למקד אותי לאן לפנות ,להמליץ לי על בעל מקצוע).

שוב תודה על התגובות .

פורסם

להמליץ לך אני לא יכול אבל אם אתה לחוץ לדעת טווח מחירים אז בבקשה :250-350 שקל במוסך מקצועי ומתמחה,מעל המחירים האלו זאת גניבה כי לפי התמונה זה שטויות.

פורסם

אז קודם כל תודה על כך שבאמת התמקדת יותר אבל עדין אני צריך מקום מקצועי שיבצע את הצביעה,הזמן עובר ואני באמת מת לראות את הרכב שלי כבר נקי משריטות !! :)

שוב תודה לכל העוזרים !

פורסם

עדיין לא מצאתי פתרון ...חשבתי שלכזאת בעיה נפוצה יהיו הרבה פתרונות :(

אני באמת מתחנן להמלצות על בעלי מקצוע אם אי אפשר לפרסם אותם בבקשה שלחו לי הודעה פרטית .

תודה.

פורסם

יש בחור באיזור ת"א שעושה עבודות של פחחות וצבע, הוא לא הטוב ביותר אבל עושה את העבודה, אני אישית צבעתי אצלו 7 חלקים של הגולף ועוד 3 של מאזדה (טמבונים שלמים חצאיות גג וכו') ורק חלק אחד לא יצא 100 אחוז.

אם תרצה הפניה למקום צור קשר 0546615205 בני.

 

עוד פיתרון- אתה יכול לסדר לבד.

אתה לוקח נייר שיוף עדין (תבקש בכול חנות טמבור נייר לשיוף צבע, בעזרת מים) תשפשף את האיזור עד שיהיה חלק.

תבדוק מה מספר הצבע שלך (או מתחת למכסה מנוע או בבגאז' באיזור הגלגל ספייר) תפ]נה למקום שמוכר צבעים לרכב תבקש שיכין לך את הצבע בפחית ספריי זה עולה בין 50 ל200 במקרה הכי גרוע! תעטוף בנייר מסביב תיקח מרחק של 30-40 ס"מ ותצבע בעדינות, 2-3 ידיים ואני מאמין שתצליח.

 

אני אישית צבעתי ככה מכסה מנוע, בגאז' וגג של מיצובישי לאנסר 91 ובאמת שלא ראו הבדל בין המקור לתיקון.

 

בהצלחה.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

×
×
  • תוכן חדש...