Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אשמח להתייעץ איתכם לגבי קניית רכב יד2

אנחנו שתיים במשפחה - אני והבת שלי (גיל 6)

כרגע יש לי רנו מגאן 2003 עם גיר ידני, נפח מנוע 1600

 

התקציב לקניית מכונית חדשה הוא 60-70 אלף ש"ח

( הרכב שלי יעבור במשפחה ולא יימכר, השידרוג הוא מתנה מההורים )

 

הדרישות הן (בסדר עדיפות יורד):

רכב בטיחותי לכל הנוסעים

חסכונית בצריכת דלק

ידידותית לסביבה (כמה שכבר אפשר לצפות ממכוניות), כלומר פליטת גזים נמוכה יחסית

 

דברים נוספים:

מבחינת גודל - הרנו מגאן מתאימה, גם רכב קצת יותר קטן (כמו רנו קליאו, או פיאט פונטו) יכולים להתאים.

 

ואני מעדיפה גיר ידני

אבל מבינה שאולי אצטרך להתפשר על זה

 

שנת ייצור - 2007-2008

 

מבחינת נסיעות שיש לנו, ביומיום זה בעיקר בתוך היישוב שבו אנחנו גרות

אני עובדת כרגע מהבית ולכן אין ממש נסיעות לעבודה (למרות שכרגע אני בתהליך חיפוש עבודה, אבל סביר להניח שזה לא יהיה רחוק מדי)

אבל המשפחה וחברים גרים במרחק של 45 עד 90 דקות נסיעה מאיתנו,

ולכן לפחות 2-3 פעמים בחודש אנחנו נוסעות מרחק כזה

 

רכבים שהתבייתתי עליהם כמתאימים:

רנו קליאו 2007

פיאט גרנדה פונטו 2008 (נפח מנוע קטן, אני לא יודעת בדיוק איך זה משפיע עליי בהתאם לשאר הדברים שכתבתי פה)

 

קיבלתי המלצות גם על טויוטה קורולה 2007-8, ויונדאי I30 2008

 

אשמח לשמוע דיעות לגבי הדגמים שרשמתי,

וכן המלצות לדגמים אחרים שיכולים להתאים.

 

בתודה מראש.

פורסם

לא נראה לי שניתן לקנות בתקציב הנ"ל I30, לא יודע לגבי קורולה בשנים האלה, אבל סביר להניח שהיא תהיה יותר יקרה מיונדאי.

מצד שני נסועה של פעמיים בשבוע למרחקים מצדיקה רכב גדול יותר ובטיחותי.

פורסם
לא נראה לי שניתן לקנות בתקציב הנ"ל I30, לא יודע לגבי קורולה בשנים האלה, אבל סביר להניח שהיא תהיה יותר יקרה מיונדאי.

מצד שני נסועה של פעמיים בשבוע למרחקים מצדיקה רכב גדול יותר ובטיחותי.

 

תודה על תשובתך.

כרגע מדובר על נסיעה של 2-3 פעמים בחודש למרחקים.

פורסם

מה בנוגע לסיאט איביזה החדשה? היא לא טיל בליסטי אבל את יכולה לקנות רכב חדש!

 

אם רק מכוניות משומשות מעניינות, לא הייתי הולך על משהו אירופאי, התחזוקה יקרה יותר וטיפה פחות אמין...אולי הונדה סיוויק 2006? גם שוק חזק, וגם קיימת בגיר רגיל.

ליעד.

×
×
  • תוכן חדש...