Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוהד אני מסכים עם דבריך.

אני פעיל בתחום הנ"ל כבר למעלה מ7 שנים וכשאני מפרש זאת ל"ימי מסלול" זה קורה בדר"כ פעם ב 4 חודשים.

 

שים לב שלרוב אף אחד לא יגיע לבד אלא רק עם אותה "קבוצה" (פורום חברים) לאיזה יום מסודר באחד מהמסלולים המדוברים וזה בכלל לא קשור לעלויות של אותו מסלול אלא לזמינות של אותם חברים בקבוצה.

 

אם ה"קבוצה" שלי תחליט לתת סשן בערד או בכ.יאיר - אני אהיה שם (איפה שיוחלט ובגלל שאתה מכיר אותי אני גם בדר"כ זה שיוזם ) .

 

כמובן שבלאי הרכב (צמיגים לרוב) הוא פרט לא שולי במיוחד למי שאוהב את המגבלות - אני מודה , כשאני במסלול אני אוהב שני דברים עיקריים :

1. אחד מדידית זמנים\מתח\תחרות .

2.OVERSTEER OVERSTEER OVERSTEER

 

לחובבי הגה יש שפה משותפת לרוב. לא משנה גילם או ממונם.

ולכן אני חושב שביום שיהיה מסלול מסודר עם אתר אינטרנט וטלפון זמין שייתן מידע על זמינות המסלול ואולי איזה מצלמה בשידור חי,אנשים אולי יגיעו גם בלי ה"קבוצה" שלהם ויימצאו להם "בית" גם כשהם מגיעים לבד. כי הם תמיד יימצאו עם מי לשבת ולבלבל את המוח ולתת בראש במסלול.

 

מדידת זמנים הוא חלק מאוד חשוב בעינין בשביל השיפור ובשביל התחרותיות והמתח.

 

אני מודה - אני מאוד מתגעגע לימי ה106 ראלי ובמיוחד לימי הMDC - אפילו עבר לי ממש לא מזמן למצוא אחת כזאת בשנית ולשמור אותה רק לימי מסלול :idea:

Not the sound of silence -ABARTH

×
×
  • תוכן חדש...