Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

האוטו שלי היום עבר טיפול 120,000 לרכב מסוג רנו קליאו B מנוע 1600 שנה 2001 אוטומט.

את הטיפול העברתי במוסך "מוסך רוני נורדיה בע"מ" שנמצא במושב נורדיה בו אני מתגורר.

את האוטו הכנסתי כבר אתמול למוסך (בסביבות 8 וחצי בבוקר). ביקשתי מבעל המוסך (רוני) לעבור טיפול 120,000 לאוטו.

שאלתי לגבי מחיר. אמר לי שעוד אין לו להגיד לי והוא יעדכן אותי אם האוטו יצטרך לעבור משהו מיוחד.

נאמר לי שעד סוף היום האוטו יהיה מוכן. בשעות הצהריים קיבלתי טלפון ממזכירת המוסך שאין מספיק עובדים - כוח אדם

ונשאלתי אם יש אפשרות להשאיר את האוטו במוסך על מנת שיעבור לקבל למחרת טיפול. השבתי בכן כמובן (למזלם לא היה לי עבודה אותו יום.

אז היום הרכב עבר את הטיפול קיבלתי טלפון ב1 וחצי בצהריים שהאוטו מוכן. הלכתי יחד עם אבא למוסך (אנחנו חשבנו שהטיפול יהיה גג עד 1000 שקל) כשהגענו למקום נאמר שהתשלום הוא 2070 ש"ח כולל מע"מ.

בסוף הורדנו את המחיר ל1,700 ש"ח כולל מע"מ.

בנוסף לא קיבלתי שום טלפון על תוספת דברים למרות שאני חושב שהייתי צריך לקבל את המידע הזה,

כי זה מעבר לטיפול הדרוש לא?

 

זה הפירוט של העבודות:

1 עבודה טימינג - 350 ש"ח

2 פ+ה מיסב אחורי ימין 120 ש"ח

3 פ+ה תושבת 60 ש"ח

 

חלקים:

1 משאבת מים - 250 ש"ח

2 רצועת טימינג - 135 ש"ח

3 פלגים - 128 ש"ח

4 מ.שמן+מ.דלק+מ.אויר - 350 ש"ח

5 שמן מנוע+שמן גיר הוספה - 0 ש"ח

6 שמן ברקס הוספה + ת.מצנן + ת.שפריצר - 0 ש"ח

7 מותח טימינג - 115 ש"ח

8 תושבת משקפים - 135 ש"ח

9 מיסב אח' ימין - 75 ש"ח

 

האם המחיר הגיוני ונכון או שמה ההפך הוא?

סה"כ נזק של 1700 שקל כולל מע"מ וחשבונית.

פורסם

נשמע זול מידי לטיפול + טיימיניג במוסך מורשה יבואן.

גם לא סביר שהחליפו מסנן שמן, אבל לא מילאו שמן/לא גבו עבור השמן שמילאו.

פורסם
נשמע זול מידי לטיפול + טיימיניג במוסך מורשה יבואן.

גם לא סביר שהחליפו מסנן שמן, אבל לא מילאו שמן/לא גבו עבור השמן שמילאו.

 

אני לא יודע אם המוסך מורשה מהיבואן. אבל יכול להיות שהוא מורשה..

שמן במנוע היה מלא גם לפני..

פורסם

המחירים זולים , במיוחד לעבודת טיימינג - עוד לא ראיתי מוסך שלוקח 350 ש"ח על החלפת טיימינג בקליאו.

גם לי מוזר שלא החליפו שמן מנוע, רק את הפילטר.

 

ובטוח לא מדובר במוסך מורשה יבואן - אחרת החשבון היה כפול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

טיפול כזה לרכב זהה במוסך מורשה רנו - בסביבות 4000 שקל. קצת יותר אפילו. וזה בלי מייסב אחורי ובלי תושבת משקפיים.

 

 

למה אין חיוב על שמן מנוע, על נוזל קירור, על שתי הרצועות הנוספות ועל עבודת הטיפול עצמו ?

 

 

פורסם

עצה קטנה ברשות פותח השרשור - בפעם הבאה שאתה מכניס את הרכב לטיפול במוסך, כאשר אתה שואל בנוגע לעלויות טיפולים, אל תסתפק בתשובה מתחמקת. אם לי היו נותנים תשובה כזו - הייתי לוקח את הרכב למוסך אחר. עליך לדרוש פירוט של החלקים שיוחלפו + כמות ש"ע ולהעריך לפי זה את העלויות. אם לא תבקש/תדרוש מידע זה - לעיתים לא תקבל אותו.

מאידך - זה שהשארת את הרכב במוסך (ללא קבלת הצעת מחיר) - נותן הסכמה שבשתיקה לביצוע עבודות (גם "נוספות") ברכב (ולא יתקשרו ליידע אותך על שום דבר אם לא דרשת לעשות כן). לכן גם היה פער בין הציפיות שלך לגבי המחיר, לבין המחיר בפועל.

התייחסו כבר לפניי למחירים. השאלה היא אם המוסך הוא מוסך טוב שכדאי לך להמשיך ולטפל אצלו (ייתכן דוקא שהוא מוסך טוב, איני יודע).

alfa 156 2.5.

פורסם
הרכב שלו הוא כנראה 8V ולא 16V, ולכן המחיר בהתאם.

נראה לי שאין חיוב על השמן כי עשו לו הנחה.

 

הרכב שלי דווקא 16V ..

פורסם

סרוק את החשבונית, גם נראה איזה מוסך זה וגם נראה את הפירוט במלואו

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

כמו שאתה רואה, עכשיו רשום שמן מנוע ועוד דברים שפשוט לא חייבו אותך עליהם אבל כן עשו.

יצאת בזול.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
כמו שאתה רואה, עכשיו רשום שמן מנוע ועוד דברים שפשוט לא חייבו אותך עליהם אבל כן עשו.

יצאת בזול.

 

אחלה שמח לשמוע..

אז כנראה שאני ימשיך לעבוד עם המוסך הזה:)

פורסם

כמו שאתה יודע זול מתחיל ב ז'.

 

אם החלקים ששמו לך לא מקוריים של רנו אז כל הטיפול הזה לא שווה כלום ובעתיד יכול להגרם נזק

 

שהמחיר של הטיפול הזה אפילו לא יהיה קרוב למה שתשלם.

 

איזה פלאגים ? לא מקוריים גורמים לא פעם לשריפה של הקויילים.

 

איזו משאבת מים ? מקורית במורשה עולה קצת יותר מ 400 ש"ח.

 

איזה שמן ?

 

פילטרים מקוריים ?

 

מה עם רצועת מנוע, האם החליפו ? האם בדקו פולי אלטרנטור ?

 

האם החליפו בטיימינג פקקים? מחזירי שמן גל זיזים ?

 

מותחנים אני רואה שהחליפו אחד. לדעתי אמור להיות עוד אחד.

 

נסה לברר על הנתונים הנ"ל.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
×
×
  • תוכן חדש...