Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, האם הכונן בו אתה מתקין את החלונות הוא חדש לגמרי - כלומר ריק מתוכן ומחיצות והוא גם הכונן היחיד במחשב?

אני שואל את זה כי משתמשים לא מנוסים במסך הזה אם לא יודעים מה עושים יכולים למחוק את כל תוכן הכונן הקשיח שלהם.

תענה על זה ונמשיך.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

הדיסק הקשיח הוא 320 GB. אני רוצה לעדות 2 מחיצות. 1 לכונן C ושנייה ל-D, כאשר ב-C יהיה וינדואוס ותוכנות אחרות וב-D כל השאר. מה שהוא מציע לי, זה גם מחיצה של 100 מגה, ששם הוא אוגר איזה שהם קבצים. האם מחיצה קטנה זו אכן צריכה להיות?

פורסם

נראה לי המחיצה של הרזרבה היא תיקיית הגיבוי של המחשב הנייד. האם ישנו שם מידע? כלומר האם רשום 100 מגה אבל חלק ממנו מאוכלס? יתכן ושמורים שם דרייברים של הנייד.

איזה נייד זה, לנובו או דל?

 

אתה יכול ליצור PARTITION חדש ולהגדיר ידנית (מספרית) את גודל המחיצה, היא תהיה C, במקום הפנוי שישאר - UNALLOCATED SPACE אתה יכול ליצור מחיצה חדשה בהפרש של הגודל שנשאר, זה יהיה D.

את ההתקנה תבצע לכונן C.

ממליץ לא לגעת בתיקיית הRESERVED.

התקנות מסוג אלו לא הכי פשוט לבצע בשלט רחוק בגלל מקרים כאלה כמו המחיצה הנוספת.

 

כל מה שאני כותב הוא בגדר ייעוץ ואל תתפוס אותי במילה, אני לא יכול לקחת אחריות על ההתקנה הזו כשאני לא נמצא על יד המחשב שלך.

 

 

עריכה:

אין צורך שתרשום בשרשור הזה הודעה ותשלח לי אותה במקביל כהודעה פרטית עם אותו המלל. זה מיותר. אני עוקב אחרי השרשור הזה ע"י עדכון במייל ומתעדכן בהודעות שנשלחות.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

מצטער מראש על הקריינות המזעזעת.

אני קצת מהרתי כי אני עושה עוד כמה דברים במקביל.

מקוה שיעזור לך ויעשה לך טיפה סדר.

 

1BxaTWEfHMo דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ארז, אני מאד מודה לך. למרות שהתקנת וינדוס xp ו-7 שונות, הסרטון ממש עזר לי. עכשיו מה שנשאר זה התקנה של דרייברים, אבל זה לא בעיה. ‎:-D

פורסם

בכיף, השתמשתי בXP כי אין עלי IMAGE של 7 בשלף, העקרון זהה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

רק דבר אחד,

 

אם יש לך קרוב או חבר עובד מערכת החינוך אתה יכול לקנות גירסת שדרוג חוקית לחלוטין של WIN7 ULTIMATE ב 58 ש"ח כולל משלוח. כנ"ל גם Office 2007 Enterprise Hebrew מלא וחוקי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...