Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואו! מדהימה!

רק רציתי להוסיף שהיה במגזין "רכב" לפני 3 חודשים כתבה על המוסטאג החדשה שהוצגה באיזו תערוכה בארה"ב, שהיא ממש דומה לזאתי אבל היא לא אותו דגם.

פורסם

זאתי אודי נובולרי שעברה שיפורים ועריכה בפוטושופ ע"י חובב מכוניות וגראפיקה עליז.. :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הגלגלים הם כדורים והסיבה לכך היא שהמכונית הולכת להופיע בסרט עתידני שמבוסס על ספר של אייזק אסימוב (הופיעה באוטו אם אני לא טועה).

פורסם
הגלגלים הם כדורים והסיבה לכך היא שהמכונית הולכת להופיע בסרט עתידני שמבוסס על ספר של אייזק אסימוב (הופיעה באוטו אם אני לא טועה).

 

מה?!

מאיפה אתם מביאים את השטויות האלו?! :mad:

זאתי האודי נובולרי! וזאתי סתם עריכת מחשב לתמונות שנמצאות ברשת כבר המון המון זמן!

 

http://images.google.co.il/images?q=audi+nuvolari&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=iw

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
הגלגלים הם כדורים והסיבה לכך היא שהמכונית הולכת להופיע בסרט עתידני שמבוסס על ספר של אייזק אסימוב (הופיעה באוטו אם אני לא טועה).

 

מה?!

מאיפה אתם מביאים את השטויות האלו?! :mad:

זאתי האודי נובולרי! וזאתי סתם עריכת מחשב לתמונות שנמצאות ברשת כבר המון המון זמן!

 

http://images.google.co.il/images?q=audi+nuvolari&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=iw

 

1. אם כבר של הLE-MANS ולא הנובולרי

lemans2.jpg

 

2. תקרא ותחליט לבד:

http://www.supercars.net/cars/2004@$Audi@$RSQ%20Conceptg.html

פורסם

זה אודי לה-מאנס.... :roll:

די מוזרה וברור שזה פוטושופ....

הכי אהבתי את הפורד מוסטאנג GTR

איזה מדהימההה... :twisted:

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם

זה רק אני או שהלקסוס ממש דומה בפרונט לS2000?

 

אגב המוסטנג נראית רעעעעהה ( וזה טובבב)

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

×
×
  • תוכן חדש...