Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולחשוב שלא אהבתי את הצורה החדשה... אני בהחלט חוזר בי

 

המכונית הזאת מדהימה!!!

 

 

אבל אני חייב לציין שהידית הילוכים מזעזעת :?

פורסם
נראה לי שאני מדמיין או שבאמת יש רק שתי דוושות ?

אל תגידו לי שזה אוטומטי !

 

ד"א , האוטו נראה מדהים :twisted:

 

יש שלוש הגז בצד ימין ניראה כמו מקל קטן כזה :?

mustanggtr1212.jpg

פורסם
נראה לי שאני מדמיין או שבאמת יש רק שתי דוושות ?

אל תגידו לי שזה אוטומטי !

 

ד"א , האוטו נראה מדהים :twisted:

 

יש שלוש הגז בצד ימין ניראה כמו מקל קטן כזה :?

 

המקל הזה בצד ימין זה הגז ?

נראה לי לא נוח :roll:

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
הגלגלים הם כדורים והסיבה לכך היא שהמכונית הולכת להופיע בסרט עתידני שמבוסס על ספר של אייזק אסימוב (הופיעה באוטו אם אני לא טועה).

 

מה?!

מאיפה אתם מביאים את השטויות האלו?! :mad:

זאתי האודי נובולרי! וזאתי סתם עריכת מחשב לתמונות שנמצאות ברשת כבר המון המון זמן!

 

http://images.google.co.il/images?q=audi+nuvolari&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=iw

אנחנו מביאים את השטויות האלה מאתר אוטו אז לפני שאתה מתעצבן וזורק פוטושופ פוטושופ (ועזוב שהיא לא דומה לנובולרי אלא ללה מאנס) תקרא:

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleId=914&SubjectId=80

פורסם
הגלגלים הם כדורים והסיבה לכך היא שהמכונית הולכת להופיע בסרט עתידני שמבוסס על ספר של אייזק אסימוב (הופיעה באוטו אם אני לא טועה).

 

מה?!

מאיפה אתם מביאים את השטויות האלו?! :mad:

זאתי האודי נובולרי! וזאתי סתם עריכת מחשב לתמונות שנמצאות ברשת כבר המון המון זמן!

 

http://images.google.co.il/images?q=audi+nuvolari&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=iw

אנחנו מביאים את השטויות האלה מאתר אוטו אז לפני שאתה מתעצבן וזורק פוטושופ פוטושופ (ועזוב שהיא לא דומה לנובולרי אלא ללה מאנס) תקרא:

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleId=914&SubjectId=80

 

התבלבלתי בין הנובולרי ללה-מאנס (אחרי כמעט 24 שעות בלי שינה - אני מרשה לעצמי)...

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
זה רק אני או שהלקסוס ממש דומה בפרונט לS2000?

 

אגב המוסטנג נראית רעעעעהה ( וזה טובבב)

כן אחי זה רק אתה!!!

פורסם
אני לא אוהב בכלל את החלליות הלא מציאותיות האלה זה :crazyeye:

 

מילא שאתה לא אוהב אותן, אבל מה הקשר ללא מציאותיות?

הדבר היחיד שמנע ומונע ממכוניות כאלה (כמו ה-RSQ לדוגמא) לעלות על הכביש זה מחירן הגבוה. אבל כמעט כמו בכל טכנולוגיה, המחירים יורדים ואז נעשה בה שימוש ברכבים הסטנדרטיים.

פורסם

נק פשוט ענק אבל שני דברים לאף אחד פה אין את הכסף ליקנות אחת כזאת ושתיים זה עדיין קונספט זה לא יצא ליצור סידרתי

 

והדבר היחיד שנישאר לעשות זה לקוות שתיזכה בלוטו יום אחד

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

×
×
  • תוכן חדש...