Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשעתיים בערך חזרתי מהפסטיבל.

ובכן איך היה. לסכם במלה אחת אי אפשר פשוט היה הכל מהכל.

 

מי שלא היה שם לא יבין את זה עד שהוא יראה מה הולך שם. למעלה מ 50,000 איש היו בארוע במשך ארבעת הימים החולפים. מכל המינים וכל הסוגים.

 

כל כך הרבה אנשים יפים עם דגש לבנות. פשוט מדהים כמה בחורות יפות יש בארץ שלנו.

 

אני יתן קצת מידע על איך המקום בנוי למי שלא מכיר.

 

המקום נמצא על שטח חוף ניצנים כאשר מגיעים לאיזור בט"ר ניצנים ישנה חנייה ענקית אשר בה חונים את הרכב, ומשם יש מעין תחנת מעבר לאוטובוסים אשר יוצאים מהחוף ומגיעים לשם על מנת להסיע אנשים.

 

האבטחה היתה דיי טובה למרות שדיי בקלות היה אפשרי להכניס כל דבר שאתם רוצים פרט לבקבוקי זכוכית שעל זה הם שמו דגש. אם זה היה מטען אני לא חושב שהם היו שמים לב. מסקנה.... האבטחה לא כל כך טובה :?

 

בכל אופן מנק' זו ממשיכים באוטובוס למתחם שנמצא בחוף ניצנים. כאשר מגיעים ישנם שתי אזורים עיקריים, הראשון הוא האיזור החיצוני בו ישנים האנשים ושם מוקמים האוהלים והאיזור השני הוא כמובן מתחם הפסטיבל.

 

המתחם עצמו מחולק לחלקים כאשר כל חלק הוא מעיין כפר עם נושא משלו לדוג' : כפר ההוליסטים , כפר הילדים וכו' וכו'.

לכל כפר יש סדנאות משלו אשר עוסקות בתחום.

 

ישנה במה מרכזית אשר שם ישנם את ההופעות הגדולות של המוזיקה במהלך היום (אין הפסקה לדקה משעה 12:00 בצהריים )

 

בשעות הצהריים יש טראנסים בעיקר, עד השעה שש בערב בערך, אחרי כן מתחיל מוזיקה שחורה וכו' עד השעה שתיים עשרה כאשר בשעה זו עולה תקליטן ידוע בדר"כ.

כמו כן ישנם עוד במות קטנות עם הופעות של להקות שונות ולא מוכרות.

יש הרבה תא צ'אי, הרבה חנויות שנטי למיניהן , וכמובן הרבה אוכל!

 

יש הרבה מכל דבר ושאני מדבר על הרבה זה במיוחד סמים, הרבה מאוד גראס באויר. נגיד ככה, שמי שמגיע לשם חוטף ישר "כפה" לפנים מהריחות.

 

שתייה בלי הפסקה, וסקס כמו מים. כל מקום וכל פינה שיש מנוצלים לצרכים אלו :).

 

המקום מאורגן בצורה מופתית ויש סדר . האנשים מאוד נחמדים , כאשר כולם מנסים להכיר חבר'ה ולהיות בראש טוב.

לי אישית לא יצא לראות פעם אחת אפילו מצב של קטטה וכו' מה שבדר"כ מאופיין לארועים בסדר גודל שכזה.

 

מי שלא היה שם אני ממליץ בחום רב ללכת שנה הבאה. פשוט להזרק למשך ארבעה ימים, אתם השתייה הבחורות (או הבחורים לבנות שכאן) והג'וינט :twisted:

 

תענוג , למשך זמן מה חשבתי שאני בחו"ל. ואני ממש לא צוחק האוירה היתה כל כך נעימה וכל כל לא ישראלית טיפוסית שזה היה תענוג.

 

מי שרוצה ישנה מסיבה מאוד גדולה שהולכת להיות יום ראשון עד שני בצהריים - מסיבת טראנסים. REVALUTION אם אני לא טועה באיות (וכן זה REVA! לא REVO ).

 

שיהיה לכם המשך חג שמח .

פורסם

משום מה רציתי ללכת השנה אבל כמו תמיד זה לא יצא לפועל משום מה אני תמיד חושש מהסיפורים שאני שומע מאנשים שאני מכיר על גנבות עצבניות של חצי מהציוד וכל מיני סיפורים שלא הייתי רוצה לעבור אישית... לדעתי הפסטיבל הזה יותר מידי סטלני וזה דיי מגעיל כל העבירה של הסמים אישית זה מפריעה לי...

ומשום מה תמיד הסיפורי סקס בכל מקום בסופו של דבר יוצאים כבולשיט מהגזמה... כמו שתגיד באילת יש סקס בכל מקום אם תלך ב5 לפנות בוקר על החוף תראה אנשים מזדיינים סו פאקינג וואט... זה לא הסקס חופשי שם וכל הבנות ערומות... לא יודע הגישה הזאת של לבוא להשתכר ולעשן סמים כל היום זה לא בשבילי... :x

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

אתה מקצין את זה בדיוק לצד השני.

 

תראה גניבות יש , וכמובן באירועים מסוג זה אם לא משגיחים על הדברים שלך.

 

מה לעשות אתה עדיין חיי במדינה הזאת. ובכלל בכל מקום זה יהיה ככה אם האוהל שלך לא יושגח ע"י מישהו.

 

ושוב כל אחד וטעמו, וסקס יש הרבה , ואני לא מקצין כאן , זה בדוק (לא אני , אלא חברים שלי.) אני הייתי עם מישהי אחת כל הארוע.

 

בכל אופן כל אחד וטעמו.

פורסם

הייתי שם בשנה שעברה... היה חזק.. אבל באמת יותר מידיי שנטי.. ואני לא שנטי (אבל בכלל לא ערס!! איפשהו ביניהם..)

 

כמו כמו שעידן כתב יש שם בחורות כמו מים. אני וחברים שלי כל הזמן ככה :shock: . בשעה 12, בשעה 9... משהו מפחיד... :lol:

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

פורסם

חבר'ה יום ראשון מתחיל ה-אירוע!!!

 

כותבים RAVE-O-LUTION... וכן... זה יהיה אחד האירועים הגדולים של השנה... כל השמות הגדולים של הטראנס המסחרי (Full ON) יהיו על הבמה המרכזית וביניהם:

Raja Ram

Infected Mushroon Feat. Eat Static

VOID

MELICIA

SUB6

SKAZI

 

הרבה שונאים את הפסטיבל בגלל המסחרה שהולכת שם אבל אם אתם שואלים אותי בשביל מישהו שקנה כרטיס כבר לפני חודש ב95 ש"ח זה יהיה שווה כל שקל...

 

נראה אותכם שם!!

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

אני חזרתי אתמול בבוקר (כי אני חולה)

באמת היה כיף, רק שהמסיבות היו לא משהו. נכון - רגאי זה נחמד. אבל צריך קצת טראנס בשביל להתפרק !

יום חמישי היה סט זוועה של LISH (בצהרים) ממש גועל נפש.

אבל בערב היתה מסיבה עם מוזיקה פצצתית, לא יודע איזה להקה זאת היתה, אבל הם ניגנו טראקים עצבניים ליב עם גיטרות ותופים...

 

האבטחה אכן אסרה להכניס בקבוקי זכוכית, אבל אני העברתי את התיק במשאית עם המתקן שיקוף, ככה שהשומר בדק לי חפיף את התיק, ולא מצא את שתי בקבוקי הוודקה שהיו שם...

 

היו כמה קטעים מגעילים גם. בלילה שמעתי כל מיני רעשים - ערסים מתלחששים ביניהם. ("איזה שטויות אתה עושה, מה אתה דפוק?" או משהו כזה) לא יחסתי לזה יותר מידי חשיבות. בבוקר גיליתי שבדיונה ליד האוהל שלי, לקחו לכמה בנות את האוהל שלהן. הם כנראה לא ישנו באוהל באותו לילה, ולילה עברו כמה פושטקים, ופשוט הרימו את האוהל - עם כל התיקים של הבנות, ולקחו אותו. גועל נפש.

 

סך הכל היה דיי נחמד, חוץ מהקטע שלא רצו לנגד עד מאוחר. (הטענה שלהם היא שאם הם ישימו עד מאוחר מוזיקה, אנשים יקחו סמים וישרטו... מטומטמים - האנשים כבר לקחו את הסמים, אם הם לא יקבלו מוזיקה אז הם יחטפו שריטה...)

פורסם

 

המקום מאורגן בצורה מופתית ויש סדר . האנשים מאוד נחמדים , כאשר כולם מנסים להכיר חבר'ה ולהיות בראש טוב.

לי אישית לא יצא לראות פעם אחת אפילו מצב של קטטה וכו' מה שבדר"כ מאופיין לארועים בסדר גודל שכזה.

 

מי שלא היה שם אני ממליץ בחום רב ללכת שנה הבאה. פשוט להזרק למשך ארבעה ימים, אתם השתייה הבחורות (או הבחורים לבנות שכאן) והג'וינט :twisted:

 

תענוג , למשך זמן מה חשבתי שאני בחו"ל. ואני ממש לא צוחק האוירה היתה כל כך נעימה וכל כל לא ישראלית טיפוסית שזה היה תענוג.

 

מי שרוצה ישנה מסיבה מאוד גדולה שהולכת להיות יום ראשון עד שני בצהריים - מסיבת טראנסים. REVALUTION אם אני לא טועה באיות (וכן זה REVA! לא REVO ).

 

שיהיה לכם המשך חג שמח .

 

אם אתה לא מבין למה לא היו שם בכלל ערסים וכולם היו נחמדים זה כי כל הערסים הלכו לאוטומוטור 2004 8)

פורסם

היו ועוד איזה היו ערסים... אבל יותר ערסים WANNA BE. :) אם אתה מבין למה אני מתכוון.

 

בכל אופן היו אבל זה לא הפריע לקלקל את האוירה :lol:

פורסם
חבר'ה יום ראשון מתחיל ה-אירוע!!!

 

כותבים RAVE-O-LUTION... וכן... זה יהיה אחד האירועים הגדולים של השנה... כל השמות הגדולים של הטראנס המסחרי (Full ON) יהיו על הבמה המרכזית וביניהם:

Raja Ram

Infected Mushroon Feat. Eat Static

VOID

MELICIA

SUB6

SKAZI

 

הרבה שונאים את הפסטיבל בגלל המסחרה שהולכת שם אבל אם אתם שואלים אותי בשביל מישהו שקנה כרטיס כבר לפני חודש ב95 ש"ח זה יהיה שווה כל שקל...

 

נראה אותכם שם!!

 

זה בהחלט המסיבה! חרא שיש לי בגרות יומיים אחרי זה ואני לא יכול ללכת כי הרבה מאוד זמן רציתי ללכת לפסטיבל טראנס אמיתי... אני פשוט מת על void וsub6.... חבל אני מאוכזב לאללה :cry:

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

איפה יש תמונות ?

 

שנה שעברה היה תמונה ענקית (!) של המון אנשים ערומים כביום היוולדם.

 

מה עם השנה ?!

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

טרנסים ? באמת ....איך אתם יכולים להקשיב למוזיקה הנחותה הזאת , אפשר להנות ממנה רק כשאתה על אקסטה וגם זה עובר בכאב עמוק במוח .

אני לא מבין מה אנשים מוצאים בזה , האפקטים קלים ליצירה חוזר על עצמו כמו יורם גאון

ובנוסף לזה תראו איזה אנשים אוהבים את זה ....ערסים אנשי החשיש והסמים וילדים קטנים שרוצים לעשות את עצמם למסטולים וחשובים ...

 

אני מקים מפלגת אנטי שאנטי !

(תרומות יתקבלו בברכה במטה ההתנדבות המסגר 12 )piggy_125.gif

8)
×
×
  • תוכן חדש...