Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טרנסים ? באמת ....איך אתם יכולים להקשיב למוזיקה הנחותה הזאת , אפשר להנות ממנה רק כשאתה על אקסטה וגם זה עובר בכאב עמוק במוח .

אני לא מבין מה אנשים מוצאים בזה , האפקטים קלים ליצירה חוזר על עצמו כמו יורם גאון

ובנוסף לזה תראו איזה אנשים אוהבים את זה ....ערסים אנשי החשיש והסמים וילדים קטנים שרוצים לעשות את עצמם למסטולים וחשובים ...

 

אני מקים מפלגת אנטי שאנטי !

(תרומות יתקבלו בברכה במטה ההתנדבות המסגר 12 )piggy_125.gif

 

אני לא ערס

אני לא איש חשיש וסמים ולמעשה לא נוגע גם בסיגריות

אני לא ילד קטן שרוצה לעשות את עצמו למסטול וחשוב

 

אבל אני אוהב טראנסים

משום מה יש לזה שם רע

שאתה אומר טראנסים אתה ישר חושב על סיביק שחורה מקולפת עם מדבקות של "אל פחד" מפוצצת ערסים שומעים טראנסים

 

אבל זה לא ככה

יש כאלה שאפילו אומרים שהטראנס הוא רוחני (לדוג' חסידי ברסלב...)

 

בקיצור מה שאני אומר

שלא צריכים להיות גזעניים ולהדביק סטיגמות לכל דבר

 

אני אוהב המון סוגים של מוזיקה

וגם טראנסים

מאוד

פורסם
טרנסים ? באמת ....איך אתם יכולים להקשיב למוזיקה הנחותה הזאת , אפשר להנות ממנה רק כשאתה על אקסטה וגם זה עובר בכאב עמוק במוח .

אני לא מבין מה אנשים מוצאים בזה , האפקטים קלים ליצירה חוזר על עצמו כמו יורם גאון

ובנוסף לזה תראו איזה אנשים אוהבים את זה ....ערסים אנשי החשיש והסמים וילדים קטנים שרוצים לעשות את עצמם למסטולים וחשובים ...

 

אני מקים מפלגת אנטי שאנטי !

(תרומות יתקבלו בברכה במטה ההתנדבות המסגר 12 )piggy_125.gif

 

אני לא ערס

אני לא איש חשיש וסמים ולמעשה לא נוגע גם בסיגריות

אני לא ילד קטן שרוצה לעשות את עצמו למסטול וחשוב

 

אבל אני אוהב טראנסים

משום מה יש לזה שם רע

שאתה אומר טראנסים אתה ישר חושב על סיביק שחורה מקולפת עם מדבקות של "אל פחד" מפוצצת ערסים שומעים טראנסים

 

אבל זה לא ככה

יש כאלה שאפילו אומרים שהטראנס הוא רוחני (לדוג' חסידי ברסלב...)

 

בקיצור מה שאני אומר

שלא צריכים להיות גזעניים ולהדביק סטיגמות לכל דבר

 

אני אוהב המון סוגים של מוזיקה

וגם טראנסים

מאוד

 

אלייך לעומת זאת יש המון כבוד!!!! :ladysman:

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
טרנסים ? באמת ....איך אתם יכולים להקשיב למוזיקה הנחותה הזאת , אפשר להנות ממנה רק כשאתה על אקסטה וגם זה עובר בכאב עמוק במוח .

אני לא מבין מה אנשים מוצאים בזה , האפקטים קלים ליצירה חוזר על עצמו כמו יורם גאון

ובנוסף לזה תראו איזה אנשים אוהבים את זה ....ערסים אנשי החשיש והסמים וילדים קטנים שרוצים לעשות את עצמם למסטולים וחשובים ...

 

אני מקים מפלגת אנטי שאנטי !

(תרומות יתקבלו בברכה במטה ההתנדבות המסגר 12 )piggy_125.gif

 

:mm_nah:

 

כנראה שאתה לא יודע על מה אתה מדבר.

פורסם

אתם יודעים מה ב'סדר אני אסכים אתכם אולי הגזמתי עם השנאה שלי לבומבמלה שנעוצה בכך שנגנבו לי שני סימלוני GTI משם .

דבר שאינני מוכן להבין זה "הרוחניות" של הטראנס בנסיוני להביא קצת תרבות מוזיקלית לפורום הזה אינני מבין מה אפשר למצוא בטראנס , כל הקטעים קלים לעשיה צפויים מראש עם כל העליות והירידות והאפקטים העלובים . המוזיקה אפילו לא מדגדגת את קצה התאים האפורים.

אולי בגלל ניסיון בתחום אולי בגלל שאני מנתח כל טראק שאני שומע אבל לטראנס לא סתם יצע שם של מוזיקה נחותה , היא באמת מוזיקה נחותה .yuck_125.gif

8)
×
×
  • תוכן חדש...