Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה נוספת האם יכול להיות עקב הצתה לא מכוונת שהמד חום ברכב עולה מעל הרגיל?

 

נ.ב:

עוד משהו שלא ציינתי בהתחלת הנושא הוא שנורת ה-CHECK ECVT נדלקת לי לפני הנעת האוטו.

אין קשר בין הצתה לא מכוונת לשעון החום שעולה. מה שבטוח קיים תמיד קשר בין הצתה לא מכוונת לנקישות המתוארות בתחילת השירשור.

:)
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון לאחר נסיעה עם 2 אנשים באוטו...הוא שבנסיעה עם אנשים נוספים הרעש נפסק, אז כעת אני חושב שאפשר לכוון את הבעיה לכיוון הגלגלים...

פורסם
שלום לכולם,

 

בזמן נסיעה לא משנה אם היא חמה או קרה, נשמע רעש של נקישות מין "טטטטט" כזה במהירות בין 40-70 קמ"ש

על מהירות גבוהה יותר 80-110 למשל הנקישות נפסקות,

מה שעוזר גם להפסיק את הנקישות הוא שיחרור דוושת הגז קצת,והן נפסקות ברגע שאתה לוחץ קצת יותר שוב הן חוזרות.

המנוע סך-הכל עם 60 אלף קילמוטר. הגיר הוא גיר אוטמטי ואני חושב שהוא בסדר, אין בעיה בהעברת הילוכים למשל מ-R ל-D

שמן גיר יש וגם שמן מנוע יש.

עוד משהו אולי זה קשור? אני מנסה לשתף בכל מה שאולי נראה מוזר-המד חום עובד ובכל זאת הוא בקושי ועולה 80% מהפעמים הוא על פחות מחצי המד ואף על רבע,אולי זה קשור?

אפשר השערות? עד שאני ילך ביום ראשון למוסך

 

תודה רבה.

מדובר בהצתה מוקדמת שיכולה להגרם מכיוון הצתה לקוי או דלק באייכות ירודה.

אצלי התופעה נעלמה כשעברתי לתדלק בתחנה אחרת (כנראה "מים בדלק").

פורסם

בג'אסטי שהייתה לי החלפתי לציריה משופצת בעלות של 170 ש"ח+הציריה הישנה.

את ההחלפה עצמה ביצעתי לבד.

 

תחפש מחיר זול יותר, אפשר למצוא אפילו בזול יותר ממה שאני קניתי.

פורסם

אני את שלי קניתי איפושהו באיזור התעשיה ברחובות. אני לא זוכר את השם המדוייק של המקום, אם יעזור לך מקום באיזור רחובות אז תבקש ואברר לך את שם המקום יותר מאוחר.

×
×
  • תוכן חדש...