Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הסוד שלך ממש יפיפיה !

זה מעלה לי זכרונות בסוד שלנו היתה.

אני מקווה בקרוב להעלות תמונות של הסוד שלנו היתה ותראה לאן יש לך לשאוף.

בקצרה - 3 דלתות , מנוע 1.7 גריל TI , בולמי קוני מתכווננים ועוד.

 

 

מה בבית שלך אומרים על הראלי שיש ברשותך כרגע, בהשוואה לאלפא סוד שהייתה לכם בעבר?

זה יכול להיות מעניין אם תעלה השוואה מבן אדם שהיה לו את שניהם....

Back to the original - NC again.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אהבתי את התמונות.

וכל הכבוד על ההשקעה.

 

אם אפשר רק לדעת,

חוץ מחיצונית שהיא באמת ניראת נדיר -

מה הספקת לעשות בה פנימית?

מנוע?

בולמים?

וכו...

הרבה מהמכלולים שופצו\הוחלפו בחדשים..

 

מנוע 1.7 8V הגיע מיבוא, במקור היה הזרקה והוסב לקרבורטורים.

זוג קרבורטורים כפולים של דלורטו 40 מ"מ

קלאטצ' 200 מ"מ

חיזוק ציריות.

צינורות ברקס הוחלפו כנל משאבות.

סעפת של אלפא 33 1.7

גיר 1.2 (מקורי למי שמכיר הגירים בדר"כ עושים בעיות עם העברה להילוך שני. שלי - עובד חלק..) יחס העברה מאוד מאוד קצר. :twisted:

טיפול מקיף בחלודה + ציפוי פנימי של זפת מתחת למושבים.

 

 

וזה לא נגמר..

משהו ספציפי יותר שמעניין?

 

מוסיף תמונה של הרכב לפני השיפוץ

 

אדם.

2X.jpg

פורסם
אהבתי את התמונות.

וכל הכבוד על ההשקעה.

 

אם אפשר רק לדעת,

חוץ מחיצונית שהיא באמת ניראת נדיר -

מה הספקת לעשות בה פנימית?

מנוע?

בולמים?

וכו...

הרבה מהמכלולים שופצו\הוחלפו בחדשים..

 

מנוע 1.7 8V הגיע מיבוא, במקור היה הזרקה והוסב לקרבורטורים.

זוג קרבורטורים כפולים של דלורטו 40 מ"מ

קלאטצ' 200 מ"מ

חיזוק ציריות.

צינורות ברקס הוחלפו כנל משאבות.

סעפת של אלפא 33 1.7

גיר 1.2 (מקורי למי שמכיר הגירים בדר"כ עושים בעיות עם העברה להילוך שני. שלי - עובד חלק..) יחס העברה מאוד מאוד קצר. :twisted:

טיפול מקיף בחלודה + ציפוי פנימי של זפת מתחת למושבים.

 

 

וזה לא נגמר..

משהו ספציפי יותר שמעניין?

 

מוסיף תמונה של הרכב לפני השיפוץ

 

אדם.

 

צריך הרבה חזון, והרבה אמונה בשביל לקנות רכב כמו שקנית - ולהפוך אותו למה שהפכת. ח"ח.

 

אין לי משהו יותר ספציפי, רק שאלות קטנות.

הגיר הקצרצר של ה 1.2 (אם אני לא טועה ההילוך האחרון שלך מגיע ל 170, מה שאומר שאם אתה רוצה לשייט באיילון על 100-120 אתה בסל"ד מאוד גבוה).

זה לא מפריע לך? אי אפשר לשנות את ההילוך החמישי להילוך ארוך יותר?

 

פרט לכך,

אני זוכר שפירסמת שהייתה לך בעיה עם המנוע שקנית. הכל הסתדר לבסוף?

Back to the original - NC again.

פורסם
אהבתי את התמונות.

וכל הכבוד על ההשקעה.

 

אם אפשר רק לדעת,

חוץ מחיצונית שהיא באמת ניראת נדיר -

מה הספקת לעשות בה פנימית?

מנוע?

בולמים?

וכו...

הרבה מהמכלולים שופצו\הוחלפו בחדשים..

 

מנוע 1.7 8V הגיע מיבוא, במקור היה הזרקה והוסב לקרבורטורים.

זוג קרבורטורים כפולים של דלורטו 40 מ"מ

קלאטצ' 200 מ"מ

חיזוק ציריות.

צינורות ברקס הוחלפו כנל משאבות.

סעפת של אלפא 33 1.7

גיר 1.2 (מקורי למי שמכיר הגירים בדר"כ עושים בעיות עם העברה להילוך שני. שלי - עובד חלק..) יחס העברה מאוד מאוד קצר. :twisted:

טיפול מקיף בחלודה + ציפוי פנימי של זפת מתחת למושבים.

 

 

וזה לא נגמר..

משהו ספציפי יותר שמעניין?

 

מוסיף תמונה של הרכב לפני השיפוץ

 

אדם.

 

צריך הרבה חזון, והרבה אמונה בשביל לקנות רכב כמו שקנית - ולהפוך אותו למה שהפכת. ח"ח.

 

אין לי משהו יותר ספציפי, רק שאלות קטנות.

הגיר הקצרצר של ה 1.2 (אם אני לא טועה ההילוך האחרון שלך מגיע ל 170, מה שאומר שאם אתה רוצה לשייט באיילון על 100-120 אתה בסל"ד מאוד גבוה).

זה לא מפריע לך? אי אפשר לשנות את ההילוך החמישי להילוך ארוך יותר?

 

פרט לכך,

אני זוכר שפירסמת שהייתה לך בעיה עם המנוע שקנית. הכל הסתדר לבסוף?

אמת היא מגיע ל 170 ולא יותר, הסל"ד לא מאוד גבוהה בשיוטים של 100-120.. לא זוכר בדיוק כמה אבל זה בתחום ה 3000 +.

 

בקשר למנוע,

המנוע עם הבעיה הוחלף למנוע הנוכחי (השני היה 1.5 והוא שוכב אצלי בבית)

המנוע הנוכחי במצב מדהים.

 

אדם.

פורסם
אהבתי את התמונות.

וכל הכבוד על ההשקעה.

 

אם אפשר רק לדעת,

חוץ מחיצונית שהיא באמת ניראת נדיר -

מה הספקת לעשות בה פנימית?

מנוע?

בולמים?

וכו...

הרבה מהמכלולים שופצו\הוחלפו בחדשים..

 

מנוע 1.7 8V הגיע מיבוא, במקור היה הזרקה והוסב לקרבורטורים.

זוג קרבורטורים כפולים של דלורטו 40 מ"מ

קלאטצ' 200 מ"מ

חיזוק ציריות.

צינורות ברקס הוחלפו כנל משאבות.

סעפת של אלפא 33 1.7

גיר 1.2 (מקורי למי שמכיר הגירים בדר"כ עושים בעיות עם העברה להילוך שני. שלי - עובד חלק..) יחס העברה מאוד מאוד קצר. :twisted:

טיפול מקיף בחלודה + ציפוי פנימי של זפת מתחת למושבים.

 

 

וזה לא נגמר..

משהו ספציפי יותר שמעניין?

 

מוסיף תמונה של הרכב לפני השיפוץ

 

אדם.

 

צריך הרבה חזון, והרבה אמונה בשביל לקנות רכב כמו שקנית - ולהפוך אותו למה שהפכת. ח"ח.

 

אין לי משהו יותר ספציפי, רק שאלות קטנות.

הגיר הקצרצר של ה 1.2 (אם אני לא טועה ההילוך האחרון שלך מגיע ל 170, מה שאומר שאם אתה רוצה לשייט באיילון על 100-120 אתה בסל"ד מאוד גבוה).

זה לא מפריע לך? אי אפשר לשנות את ההילוך החמישי להילוך ארוך יותר?

 

פרט לכך,

אני זוכר שפירסמת שהייתה לך בעיה עם המנוע שקנית. הכל הסתדר לבסוף?

אמת היא מגיע ל 170 ולא יותר, הסל"ד לא מאוד גבוהה בשיוטים של 100-120.. לא זוכר בדיוק אבל זה בתחום ה 3000 +.

 

בקשר למנוע,

המנוע עם הבעיה הוחלף למנוע הנוכחי (השני היה 1.5 והוא שוכב אצלי בבית)

המנוע הנוכחי במצב מדהים.

 

אדם.

 

ואיזה פרוייקטים אתה מתכנן לתקופה הקרובה עם האוטו?.....

Back to the original - NC again.

פורסם

האלפא כנראה שבקרוב תוצא למכירה (סופית :evil: )..

לכן אני לא מתכנן איזה פרוייקט..

 

פרטים על כך יהיו בקרוב בפורום הרלוונטי.

פורסם
הסוד שלך ממש יפיפיה !

זה מעלה לי זכרונות בסוד שלנו היתה.

אני מקווה בקרוב להעלות תמונות של הסוד שלנו היתה ותראה לאן יש לך לשאוף.

בקצרה - 3 דלתות , מנוע 1.7 גריל TI , בולמי קוני מתכווננים ועוד.

 

 

מה בבית שלך אומרים על הראלי שיש ברשותך כרגע, בהשוואה לאלפא סוד שהייתה לכם בעבר?

זה יכול להיות מעניין אם תעלה השוואה מבן אדם שהיה לו את שניהם....

 

תראה קשה לי להגיד לך עדין כי כמו שאתה יודע הראלי אצלי רק שבוע.

בקשר למנוע האלפא היתה יותר חזקה , 140 סוסים.

את מי שצריך יותר לשאול את השאלה הזאת היא את אבא שלי .

מקווה שבקורב תיהיה לנו תשובה לכך.

כי את האלפא מכרנו ממש אחרי שקבלתי רשיון .

פורסם

אייל,מברוק על האוטו,לא ידעתי שקנית,מברוק,אני מבין שזה ראלי?!

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

איזה מודל הקטנטנה שלך? ואיזה מנוע כמובן? אני לא יודע מה יהיה עם החוק,זה לא נראה לי כל כך קרוב כרגע,ואני אצרף איזה לינק שתבין על מה אני מדבר:

http://nfc.msn.co.il/archive/003-D-5416-00.html?tag=17-51-18

 

לא רוצה לבאס,כמובן,רק רציתי שתדע איפה זה עומד. כי גם אני סך הכל מחכה לחוק הזה,אני מת כבר להתחיל עם בנייה של רכב,רק החוק הזה עוצר אותי כדי לא לבזבז סתם כסף. אגב,התחלת לעבוד על הסיירה?

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

בקשר לסיירה לא נגענו בה מאז כי החלטנו לקנות את הראלי.

עם נראה שמתחיל לזוז משהו רציני אז נעבוד עליה.

הראלי שלי היתה עד לפני שבוע של אחד מחברי הפורום , מודל 98.

עכשיו לעניין השרשור .

הנה תמונות של הלפא סוד שלנו היתה ולצערי מכרנו אותה לבחור מראשון שאחרי כמה חודשים ריסק אותה.

[/img]

Scan10024.JPG

Scan10023.JPG

Scan10022.JPG

Scan10021.JPG

Scan10020.JPG

פורסם

Kitcar - איזה מדהימה, לא להאמין.

זאת TI אורגינלית או 3 דלתות? ומתי מכרת אותה?

יש לי הרגשה שאני יודע איפה היא נמצאת היום...

No worries 8)

פורסם

באמת רכב מדהים,אני זוכר שלפני כמה שנים 5-6 שנים אם אני לא טועה הייתה לי החלפה על האופנוע שלי דאז באלפא סוד צהובה 3 דלתות עם מנוע 1.5 ליטר,אבל בסוף לא החלפתי כי היא הייתה נראית על הפנים,שלכם [או יותר נכון,זאת שהייתה שלכם] ממש מדהימה,יפה ושמורה. סע בזהירות,תהנה מהאוטו,והכי חשוב תיזהר ממשטרות,אני עכשיו בשלילה ה-3 מאז שחזרתי מחו"ל לפני שנה,גם הבליינדר באוטו כבר לא עוזר. אז תשים לב ותהנה. 8)

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

היא לא TI מקורית

בזמנו לקח לנו איזה חצי שנה למצוא אלפא 3 דלתות ואחרי שקנינו אותה לאט לאט בנינו אותה כמו שצריך , בתמונות האלה היא יחסית בשלב מתקדם.

מאוחר יותר היו לה חלונות חשמל , מזגן , עוד שני פנסים גדולים מקדימה ובשלב מסויים היה לה גםמנוע 1.5 מאוד עצבני שעשה הרבה בעיות אז החלפנו למנוע 1.7 יותר מתון.

כמובן שהיו עוד דברים שאני מנוע מלדבר עליהם כאן.

זה שקנה את האוטו אמר שהיתה לו עוד אחת כזאת ולאחר התאונה הם העבירו מכלולים ממנה לשניה.


×
×
  • תוכן חדש...