Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עידו תודה !

 

ההיגיון שלי ניזוק קשות בשנה האחרונה :wink:

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז מה קורה שגיא?

רשמים הכי ראשוניים שיש בעולם, יש שינוי בסאונד??

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

אז ככה:

 

הרשמים הראשוניים מהמכשיר הנוכחי לעומת הקלריון 785 ששירת אותי נאמנות , מבחינת סאונד הוא לפחות רמה או שתיים מעליו כמו שאין פה השוואה בכלל אבל בשביל הרושם הכללי.

 

ישבתי עליו בסופ"ש כדי לבחון את היכולות , ישר שמתי לב שהקרוס שלו ממש מדוייק וכל שינוי קטן מורגש , המכשיר מאוד גמיש מבחינת כיוונים ולא מגביל אותך כמעט , ובכלל האפשרויות כיוון במכשיר נרחבות ואפשר בעזרתם להגיע לתוצאות מעולות.

 

לא לקח לי הרבה זמן להגיע לכיוון ראשוני של במה , תמונה והפרדת כלים טובה יחסית , בטוח שיותר טובה בהשוואה לקלריון.

אבל שוב אני עדיין בשלב של כיוונים והפוטנציאל עוד גדול.

 

התחום הנמוך במכשיר פשוט מעולה , השליטה במידבאס ובסאב השתפרה פלאים הכל עכשיו הרבה יותר מדוייק , בנוסף המידבאס כבר לא משתולל ועושה רושם שהוא עכשיו " מאולף " ( לא מצאתי תיאור יותר מתאים ), כמובן שהקרדיט גם הולך לסלסטרה ששולט באלמנטים בצורה מדהימה , שום מריחה , הדלת כבר לא מקרקשת כמו בעבר.

 

על תחום המיד \ היי מיד והגבוהים אני אוכל להעיד רק כאשר אני יעבור להגברה אקטיבית מלאה , אין לי שליטה על נק' החיתוך בין המיד לטוויטר, כרגע הוא על קרוס פסיבי , לכן אני לא יכול לשחק את עם זה יותר מידי ואין לי חוות דעת סופית.

אבל עם זאת גם פה התמונה הכללית השתפרה בצורה ניכרת.

 

הכל רושם ראשוני ואני עוד בשלב כיוונים התחלתי ביותר.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

למדתי להכיר בעובדה שהרושם הראשוני הוא לא פחות חשוב מהרושם לאחר כוון סופי של המערכת.

 

ברושם הראשוני אתה מקבל את הבום לפרצוף ממעבר לציוד ברמה X

לציוד ברמה X+Y ואני חושב שבמקרה שלך זה X+YYY וגם יא וואה וואה ווי וואה :-D

 

זה נכון שגם בציוד הכי פשוט היום יש פוטנציאל רב - בHU שהיה לי לפני המעבר לCARPC - היתה שמיעה מעולה סה"כ, באמת, מעולה.

 

אבל אחרי מעבר של HU שעולה 500 שקלים שיושב על הביט1 לCARPC שיושב על הביט1 (ואני עדיין לא עובד דרך היציאה האופטית) היה מעבר שנתן לי על הרושם הראשוני להבין שמשהו מאוד שונה והרבה יותר נקי בצליל אבל עוד לא הבנתי מה בדיוק קרה.

 

אח"כ - אחרי עוד קצת האזנה ועוד קצת כיוונים על שירים שאני מכיר היטב הבנתי את משמעות השינוי ואת גודל השינוי שהוא אמנם קטן מאוד עבור אנשים שלא מכירים את המערכת אבל אני יכלתי לעמוד על הדיוק של הדברים והשינוי למשל בבאס הוא אדיר - הרבה יותר הדוק, נקי מדוייק ולעומת זאת הטוויטרים הרבה הרבה יותר רגועים ונעימים לאוזן וכו' וכו'.

 

אני מאמין שזו לא תהיה חוות הדעת האחרונה שלך בת'רד הזה לגבי עד כמה הP99 טוב כי אתה בטח רק מתחיל להבין מה קורה לך במערכת.

 

לדעתי המכשיר הזה מתעלה בכל פרמטר אפשרי ככל הנראה מהקלריון שהיה לך קודם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה המכשיר הזה נותן בקריאות האות שלו כ HU נטו ולא כפרוססור: גוון צלול יותר בהיר יותר? תורם לפירוט? איך היית מגדיר אותו נטו מבחינת קריאת אות?

 

ואדי, זה טוב ויפה כשיש לך HU 500 שקל אבל כשיש לך האקליפס השאלה אם ישתלם לשדרג כבר הרבה יותר קשה, בגלל זה אני מקשה פה טיפה.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

בוא נאמר שבאות המקורית אני מאמין שההבדלים יהיו קטנים מאוד היות ומכשיר ברמה גבוהה של אקליפס כמו ה7200 מוציא אות מעולה, אבל היכולות של המכשיר מבחינת עיבוד האות הוא חסר השוואה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

החוות דעת הזאת ממש לא סופית וגם לא התכוונתי לתת אותה עכשיו , גיל לחץ עליי לפרטים 8)

 

במקרא שלי לא עברתי מציוד X לציוד Y ראש בראש , בכל זאת הייתי למעלה מ3 חודשים בלי רדיו דיסק וכבר שכחתי איך המערכת שלי נשמעת :) אבל מיד שמתי לב לשינוי לטובה שהמכשיר הזה הביא איתו בכל תחום אם זה באס, מיד וגבוהים הכל פשוט יותר נשלט , מאוזן ונעים יותר.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

בסופו של דבר נראה שעניין השליטה באלמנטים הוא החשוב מכולם וזה הדבר שכולם עד היום ללא יוצא מן הכלל מדווחים עליו במעבר לציוד איכותי יותר - צליל הדוק יותר ונקי יותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...