Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מתעלק על השרשור -

 

יש צינור דק שנכנס למיכל העיבוי מלמעלה. לפני הסבוב שלו והחיבור למיכל עיבוי מלמעלה, מרגישים שיש לו חלק קשיח בפנים של 2 ס"מ.

1. האם החלק הזה הוא שסתום חד כיווני ?

2. מה תפקיד הצינור הדק הזה האם להזרים נוזל קרור (כי יש כבר 2 צנורות עבים שמחוברים למיכל עיבוי למטה) או להזרים אדים או אויר במערכת ?

3. האם כששופכים מים במיכל עיבוי מצינור מים חיצוני, עם הפעלת מנוע (לניקוי המערכת)- אז הסירקולציה צריכה להוציא מים מהצינור הדק הזה?

 

מישהו יודע או מכיר מה תפקיד הצינור הדק העליון שמחובר למיכל העיבוי ? ומה תפקיד החלק הקשיח הנל ?

פורסם

בבקשה מישהו יודע ? זה מאוד חשוב לי.

 

 

רדיאטוריסט אחד אמר לי שסתימה בצינור הדק הזה היא מתכון לראש מנוע. והוא ממליץ לחתוך את הצינור המקורי ולשים ניפל גליל 2 ס"מ נחושת במקום החלק הפנימי . במקום אחר ראיתי שצנור חלופי מגיע ללא החלק הפנימי הזה והם בכל זאת חיברו אליו ניפל גליל נחושת של 2 ס"מ בתוך הגומי אולי כדי לאפשר את הסבוב של הצנור לפני החיבור למיכל העיבוי.

 

אחר אמר לי שכנראה מדובר בשסתום שנפתח בלחץ.

 

שלישי אמר לי שמדובר רק בחלק מגן פנימי אבל לא הבנתי ממה מגן .

 

אבל אף אחד לא ידע להסביר לי מה בכלל תפקיד הצינור העליון הדק הזה. (למיכל העיבוי יש 3 צנורות. 2 עבים למטה. אחד דק למעלה.)

×
×
  • תוכן חדש...