Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באור יהודה יש לך את יוסי אלפיין

תוכל להשאיר את הרכב אצלו וללכת ברגל הביתה :D

או שהוא יקפיץ אותך :)

 

חח ***חחח היא לא מילה תקנית בשפה העברית ובטח שלא מוסיפה לנראות הפורום. קרא את הכללים*** איך הוא יקרן?

פורסם

אני מציע שתדבר איתו ותקבל הצעת מחיר, כמה דגשים :

א.אל תתן לסטיגמות להטעות אותך, תמיד תמיד תקבל הצעה בעצמך ותחליט על סמך עובדות

ב.אל תשכח שמחיר בהחלט מייצג את האיכות, ומתקין שמוכן במחיר שעת עבודה של בייביסיטר להתקין לך מערכת שלימה - היא תראה ככה.

פורסם
אני מציע שתדבר איתו ותקבל הצעת מחיר, כמה דגשים :

א.אל תתן לסטיגמות להטעות אותך, תמיד תמיד תקבל הצעה בעצמך ותחליט על סמך עובדות

ב.אל תשכח שמחיר בהחלט מייצג את האיכות, ומתקין שמוכן במחיר שעת עבודה של בייביסיטר להתקין לך מערכת שלימה - היא תראה ככה.

 

כל מילה סלע

 

פורסם

התקנה איכותית עולה מעל המחיר הממוצע בשוק.

 

מבחינת ההתקנה בהחלט תוכל לסמוך על יוסי.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

אני חולק עליך,

נוצר פה רושם ויתכן מאוד שרושם מוטעה בהחלט אודות התמחור של יוסי,

לא חוכמה לבוא לראות התקנות של 4WAY אקטיבי כלל בידוד של כל הרכב, פיברים, עורות אמיתיים,

טבעות אלומיניום ולשמוע שהתקנה כזאת עלתה X אלפי שקלים,

 

מדובר בהתקנות קצה סופר מושקעות עם ימים רבים ולעיתים שבועות של עבודה,

אני בטוח שאם תבדוק את התמחור של יוסי אלפיין לגבי התקנות סטנדרטיות

מגבר > קומפ' > סאב > HU

תגלה שהמחירים שלו מיושרים עם השוק, והעבודה שלו ממש ממש רחוקה מלהיות מיושרת עם השוק !

 

אני תמיד אומר, כדאי רצוי ואף חובה לבצע סקר שוק מקיף, אין מה להתבייש לפנות לאף מתקין או מוכר ציוד,

לבוא לדבר לא עולה כסף, וזאת ידידי - צרכנות נבונה !!

פורסם

מקווה שלא, אבל אם נוצר כאן רושם שלילי לגבי המחירים של יוסי- אז זה ממש חבל.

 

סך הכל התכוונתי להגיד שעדיף לשלם קצת יותר למתקין מקצועי ובעל שם, מאשר לאיזה חאפר שיחבר לך את המגבר לאגזוז. :?

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם
מקווה שלא, אבל אם נוצר כאן רושם שלילי לגבי המחירים של יוסי- אז זה ממש חבל.

 

סך הכל התכוונתי להגיד שעדיף לשלם קצת יותר למתקין מקצועי ובעל שם, מאשר לאיזה חאפר שיחבר לך את המגבר לאגזוז. :?

 

תודה לכולם על העזרה, אבל שאני אבין.. זהו? רק יוסי אלפיין?? :)

פורסם

שמע בחור המצב שלך טוב , אני מגיע מהדרום ( והגעתי הרבה פעמים ) להתקין מוצרים שונים אצל יוסי.

 

שא ברכה.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
תודה לכולם על העזרה, אבל שאני אבין.. זהו? רק יוסי אלפיין?? :)

לא ממש לא, יש עוד מתקינים טובים

יש את ישראל פה מהפורום, שגדל והתפתח פה איתנו בקהילה והיום מתקין לתפארת מדינת הממברנות :)

יש את יחיאל 4 על 4 שנמצא בעפולה

יש את רמי קראדי שנמצא בהוד השרון

 

אבל במקרה שלך, שעיר המגורים שלך זה אור יהודה, לדעתי אין מה לחשוב יותר מידי

וכנראה יוסי תהיה הבחירה הבהחלט נכונה

×
×
  • תוכן חדש...