Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם שווה לקנות את ערכת החיוט הזה של חברת בוס?

זאת חברה טוב?

והאם יש בערכת את כל החוטים שצריך גם למצבר וגם לרדיו דיסק והכל?

יענו לקנות תערכה (כלומר את הערכה. קשה להשתמש בשפה תקנית?) וללכת למתקין?

תודה לעוזרים זה דחוף לי אני רוצה לקנות את זה היום.

1_7_1_171279_20100226110221.jpg

פורסם

לא,

ערכת התקנה מאוד זולה ופשוטה לא הייתי אישית משתמש בה לעולם.

אם אתה הולך למתקין צריכים להיות לו חוטים לפי מטר שזה בדר"כ כבלים טובים.

או ערכות התקנה ברמה גבוהה יותר.

 

איזה מגבר אתה הולך להתקין?

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

אין לי עוד מגבר!

אבל עם אני יקנה אני יקנה משו פשוט יד שניה לא משו רציני!

לפי דעתי זה מספיק לי אני לא מחפש משו מקצועי מקצועי!

פורסם

בכל מקרה לכל מגבר הערכה הזאת לדעתי זבל..שום כבל שמה לא שווה את ההתעסקות בכלל.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

תיקנה סאונד קווסט,הם לא הכי טובים אבל זה מינימלי לדעתי,גם אני הולך להשתמש בהם בהתקנה הקרובה שלי.

והמחיר שלהם ממש קרוב לערכה של הבוס,לדעתי זאת ערכה שלא שווה שקל(הבוס) ולא כדאי כך או כך לרכוש אותה.

פורסם

קניתי אותה מיקודם!

אני לא מחפש להשקיע בערכה!

אני מוכר את האוטו בקרוב ואני לא מתכננן לפרק את החיוט,עם המחיר של הערכה הזאת שווה לי להשאיר אותה באוטו!

בכל מקרה,ברכב הבא שלי אני לא יחסוך בפריטים!

פורסם

אתה מוכר את הרכב מחר?

אם לא,אז הייתה משקיע 50-100 שקלים נוספים ומביא לפחות משהו בסיסי,אבל כל אחד והכיס שלו,להתפשר על חיווט סיני זול להתקנת מגבר זה לא צעד נכון לעשות.ואתה צודק-אל תתאמץ לפרק את החיווט אפילו מהרכב כשתמכור אותו.

פורסם

כן

הרכב יכול להימכר בכל רגע!

תמיד מתקשרים ומתעניינים.!

ואני לא מבין פה משו,עד כדי כמה זה ערכה זבל?

מה יכול להיגרם מכך שהיא לא באיכות?

או רק תהיה ירידה באיכות השמיעה?

פורסם

דובר רבות מהי החשיבות האמיתית של איכות הכבל(תריץ חיפוש),ואם תשאל אותי גם אני לא אחד שמשקיע בחיווט,בכמה קניתה את הערכה אם יורשה לי לשאול? (אני רוצה לדעת כמה הייתה צריך להוסיף כדי לקחת משהו נורמאלי למשל סאונדקווסט).

בכל אופן,אם הרכב יכול להימכר כל יום,הייתה מחכה ומבצע התקנה וחיווט למגבר ברכב הבא כמו שצריך.

פורסם

ערכה הכי זבל בעולם אל תיגע בה בחיים שלך!!! תמכור תאוטו!! (?????)

אז ככה , יש לי אותה באוטו עובדת על רוקפורד מגבר 4 ערוצים לא יודע מה נפלו עליה כל האשמות האלה , ערכה נורמלית פועלת מפעילה תמגבר המגבר משמיעה מוזיקה , שילמתי עליה 80 שקל ( השקעתי 400 על קיט התקנה של רוקפורד למונבלוק) נכון אולי היה שווה להוסיף 50 שקל אבל אולי גם לא .

תהליכי שיפוצים

פורסם
ערכה הכי זבל בעולם אל תיגע בה בחיים שלך!!! תמכור תאוטו!! (?????)

אז ככה , יש לי אותה באוטו עובדת על רוקפורד מגבר 4 ערוצים לא יודע מה נפלו עליה כל האשמות האלה , ערכה נורמלית פועלת מפעילה תמגבר המגבר משמיעה מוזיקה , שילמתי עליה 80 שקל ( השקעתי 400 על קיט התקנה של רוקפורד למונבלוק) נכון אולי היה שווה להוסיף 50 שקל אבל אולי גם לא .

 

או סוף סוף מישו רציני חח!

אז אני שילמתי 120 מה שאומר שקנסו אותי בעוד 40 שקל,אבל שטויות!

לפי דעתי זה יספיק לי בנתים ברכב הזה!

ברכב הבא בעזרת השם יהיה סאב יותר נורמלי מגבר קומפוננט יותר באיכות וגם החיוט!

יהיה טוב קחו הכל בקלות חח.

פורסם

סתם תאמין לי קניתי תערכה הזאתי כי הייתי אמור לקנות RCA ואז ביכלל הערכה היא גם עם RCA ואז חיברתי איתה ( הייתי אמור לפצל את החיווט של הרוקפורד שקניתי) וזהו האוטו שלי לא נשרף ברוך ה' בנתייים ( אין לי בעיה שישרף :] ) והמגבר נדלק ועובד ורמקולים עובדים ויש מוזיקה הכי חשוב.

תהליכי שיפוצים

×
×
  • תוכן חדש...