Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסט למיני


YONA777
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה אתה רוצה שאני אגיד לך?

 

 

האופסט של הג'אנט הזה הוא לא מקורי וגם אם תביא אישור חתום מסר ג'ון קופר(ירום הודו) בכבודו ובעצמו, זה עדיין לא יהיה אופסט מקורי של מיני וזאת בדיוק הסיבה שכשאתה מרכיב עליו צמיג במידה מקורית של מיני, פתאום הוא בולט לך מגוף הרכב (מה שלא קורה באף מיני מקורית עם המידה הזאת).

 

הגאנט שבתמונה של הרכב האדום הוא לא שלו

שלו הגאנטים בתמונה הקטנה, והם כן במקור יוצרו עבור מיני.

פורסם

זה פשוט גאנט שמיועד למיני שבנוי בו ספייסר מובנה גם לי יש משהו בסגנון ואף פעם לא היתה לי בעיה בטסטים{כמובן שאצלי יש כנפונים}

מחפש מינימוק בכל מצב בלי קשר לדת צבע ונפח מנוע

פורסם

שלום לכולם

 

נחמד שיש שיחה על מיני

אני מכיר את הרכב שליונתן ואת הבעלים הקודמים של הרכב שהרכיב את הגלגלים .

מדובר בגלגלי מינילייף שניקנו ממיני ספארס מידה 12X5 שזה אומר שמותר ואפשרי להרכיב צמיגים במידה של 145/70 או 165/60

הרכב היה עד היום עם צמיגים 145/70 שהם בולטים בדיוק כמו מידה 165/60 לא יודע למה לא עברת טסט כי הבעלים הקודם היה מעביר אותה במסלול ולא היו מעירים לו על הגלגלים.

 

בכול אופן הסט הכי זול לא עולה יותר מ65 ליש"ט עם משלוח במיני ספארס.

 

שיהיה בהצלחה מחכים ליראות את המיני במפגשים

 

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

שיהיה בהצלחה מחכים ליראות את המיני במפגשים

 

טל גלאפו

 

יש משו על הפרק?!

איפה הסרטונים/התמונות, סביב כל החגיגה שהיתה (50 שנה למיני - מסע מיני),

איך אומרים: ההר הוליד עכבר..

פורסם
הגאנט שבתמונה של הרכב האדום הוא לא שלו

שלו הגאנטים בתמונה הקטנה, והם כן במקור יוצרו עבור מיני.

 

רגע אני לא מבין, אנחנו מנהלים פה דיון של 2 עמודים על התמונה היחידה שפורסמה פה והתמונה היא בכלל של ג'אנט אחר? :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

למה אתה אומר שאין יש גם בפייסבוק הרבה תמונות תחפש MINI 50 וגם בקישור הבא.

http://tv.themarker.com/car/

 

וגם יש פירסומת של מיני חדשה באתר יד 2 יש שם סירטונים של המסע ושל האירוע שהיה בנוקיה

 

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם
רגע אני לא מבין, אנחנו מנהלים פה דיון של 2 עמודים על התמונה היחידה שפורסמה פה והתמונה היא בכלל של ג'אנט אחר? :shock:

 

 

יניב ידידי

זה הגלגל המדובר

 

והתמונה השניה של המיני שלי אחרי קניה של גלגלים חדשים

 

טל גלאפו

WHL1021.jpg

resized_DSCF0129.jpg

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם
רגע אני לא מבין, אנחנו מנהלים פה דיון של 2 עמודים על התמונה היחידה שפורסמה פה והתמונה היא בכלל של ג'אנט אחר? :shock:

 

התמונה הייתה להראות איזה כנפון הוא צריך, או בעברית להסביר את האנגלית - ARCH WHEEL

פורסם
התמונה הייתה להראות איזה כנפון הוא צריך, או בעברית להסביר את האנגלית - ARCH WHEEL

 

אכן כן

 

(טל, המיני יפיפיה!)

פורסם

וואללה, אז סתם טחנו מים :lol:

 

עכשיו, מישהוא יכול להסביר לי מה זה מינילייף? :shock:

 

כבר 50 שנה שהג'אנט הזה מיוצר ונמכר תחת השם מינילייט.

מינילייף זה זיוף? העתק?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שלום לכולם

 

נחמד שיש שיחה על מיני

אני מכיר את הרכב שליונתן ואת הבעלים הקודמים של הרכב שהרכיב את הגלגלים .

מדובר בגלגלי מינילייף שניקנו ממיני ספארס מידה 12X5 שזה אומר שמותר ואפשרי להרכיב צמיגים במידה של 145/70 או 165/60

הרכב היה עד היום עם צמיגים 145/70 שהם בולטים בדיוק כמו מידה 165/60 לא יודע למה לא עברת טסט כי הבעלים הקודם היה מעביר אותה במסלול ולא היו מעירים לו על הגלגלים.

 

בכול אופן הסט הכי זול לא עולה יותר מ65 ליש"ט עם משלוח במיני ספארס.

 

שיהיה בהצלחה מחכים ליראות את המיני במפגשים

 

טל גלאפו

 

יאללה טל

 

תרים מפגש...

פורסם
וואללה, אז סתם טחנו מים :lol:

 

עכשיו, מישהוא יכול להסביר לי מה זה מינילייף? :shock:

 

כבר 50 שנה שהג'אנט הזה מיוצר ונמכר תחת השם מינילייט.

מינילייף זה זיוף? העתק?

 

 

בוקר טוב

 

יש כמה וכמה סוגים לגלגל הזה זה לא זיוף יש כמה חברות שמיצרות גלגלי מגנזיום .

יש ULTRALITE,MINILITE,MINILIIFE,SUPERLITE

אני מאמין שיש עוד כמה חברות שמיצרות את אותו הגלגל.

 

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם
שלום לכולם

היום ניגשתי לטסט, להלן התוצאות - כיוון גלגלים, נזילת שמן מנוע - עד כאן הכל מובן

אבל בנוסף לאלה בגלל שגלגלי הרכב (12/165) - מידה סטנדרטית, 'חורגים' מהבודי נתבקשתי גם לשים ARCH WHEEL - מין חישוקים (מצורפת תמונה)

השאלה שלי היא עד כמה באמת מותר לגלגלים לחרוג מהבודי?! האם סתם הכניסו אותי להוצאות? ומאיפה משיגים את הנ"ל חוץ מבחו"ל?

 

 

מצרף דף מהספרות המקורית של "רובר". קיימת הגדרה חד-משמעית של היצרן לגודל הצמיגים בהתיחסות לדגם ולשנת הדגם.

עד 1985, רק בדגם 1275GT היו דיסקים מקדימה ומידת הגלגל 12 אינץ, כאשר דגמי 1000 ו- 850 נהנו מגלגל 10 אינץ. החל מ- 1985 כל דגמי המיני זכו לדיסקים מקדימה ועברו למידת גלגל 12 אינץ, כאשר דגם הטורבו זכה למידה 13 וצמיג בחתך נמוך (60).

 

מעבר לדיסקים קדימה גורר שינוי של אורך הסרן הקידמי ב- 1 אינץ לכל צד, לכן בדרמים האחוריים הוסיפו "ספיסר" בעובי של 1 אינץ. התוצאה, הגלגל בולט החוצה, ועל-מנת למנוע שינוי בגוף המיני מוסיפים "כנפונים".

הרכבת גלגל 12 אינץ במקום 10 אינץ המקורי (עד 1984), מחייב "ספיסר" למניעת מגע של הצמיג בזרוע המתלה.

 

למעט בארצנו, חובבי רכב עושים שינויים כולל מיתלים וצמיגים, כחלק מחווית היצירה בפרוייקט שיקום. אני מעדיף לשמור על מקוריות. מצרף תמונה של גלגל 10 אינץ מקורי. מה רע ?

scan0053.jpg

DSCF5069.jpg

handles.jpg

mattress.jpg

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם

ואני חשבתי לתומי שהכנפונים הם ליופי.. אפשר לחשוב לאיזה "שינוי" הם מביאים את הרכב..

אני חושב שאם הייתי נכנס עוד 10 פעמים לטסט, אני לא מאמין שהיו שמים לב לזה או שמאלצים לשים כנפונים..

נפלתי על איזה צעיר נמרץ משום מה, שעוד הלך והתייעץ עם מישו מבוגר וקיצר 'חיפש'..

×
×
  • תוכן חדש...