Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לכם רכב,מה אתם בעצם עושים אחרי הפקדתו לתיקון במוסך ?

 

באים בבוקר משאירים מפתחות וחוזרים בערב ?

 

סומכים על המוסכניק בעיניים עצומות?

 

יודעים שאין טעם להתווכח ולשאול ?

 

מקבלים חשבון ומשלמים ללא שאלות ?

 

מבקשים עידכון ?

 

מכניסים לטיפולים לפי הספר ולא שואלים שאלות מה צריך לעשות ?

 

ובכלל..מה סגנון ההתנהגות שלכם אצל המוסכניק ? וכמה בכלל מעניין אתכם מה עושים ?

 

איזה עצות יש לכם לתת לבדיקת מחירים ?

 

כמה חשוב לכם היכן עושים עבודות חוץ על הרכב שלכם ?

 

מי מכם מדלג על טיפולים והאם קרה לכם משהו בגלל זה ?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לקח לי מעל לחודיים למצוא מוסך שאני יכול להפקיד בו את הרכב בלב שלם.

כל דבר שמפרקים לך מהרכב (משמע מחליפים) תבקש שישמרו כדי לראות מה ומי, מבקש עדכון לגבי כל החלפה ושינוי בתוכנית, מגיח לביקורי פתע :twisted:

דילוג על טיפולים? האג'נדה שלי שמה שלא תתקן בזמן יבוא לך אח"כ בהפוכה ובכפולה.

חשבון ידוע מראש ללא הפתעות וסיכומים על עלויות לפני תחילת העבודה.

פורסם

טיפלתי הרבה שנים במוסך פליקס, רוב הזמן הייתי צריך להתווכח איתם על דברים מיותרים אפילו שנשארתי שם בזמן הטיפול רוב הטיפולים הם עושים בחוץ וגובים עמלה גבוהה תמיד לפני גמר טיפול מבקש קודם כל טיוטת חשבון

עכשיו אני מטפל אצל רון, אמין יותר ,אך גם עם אצבע על הדופק

בקשר לטיפולים תמיד מגיע יום אחד קודם

שואל תמיד מה עושים , ובודק אחר כך מה עשו.

פורסם

אני ממליץ גם במוסך מורשה לעבור על החשבונית לפחות, לראות מה עשו.

לי קרה ובמוסך טוב, שהופיאו לי 2 פילטרים אויר שהחליפו בטיפול אחד - מקורי וחליפי, אחרי בירור הורידו את המיותר ותיקנו החשבון. אין לי מי יודע מה ידע טכני במכונאות, אז עדיין אפשר לעבוד עליי בקלות, אבל אם יש דברים פשוטים שאני כן מבין בהם - אז למה לא לעבור על החשבונית ולנסות להבין.

 

כמו כן רצוי באמת, לסגור מראש מה יעשו ברכב. לי כבר קרה שהשחילו לי איזה "נוזל ניקוי מנוע מסתורי" - כנראה K44, בלי לשאול.

 

רצוי מאוד לקבל הצעת מחיר - מוקדם ככל האפשר על מנת לדעת למה לצפות.

 

לא כדי לדלג על טיפולים - כמו שאמרו זה חוזר כמו בומרנג. אני מטפל כל 10 אלף, על כל מקרה. משתדל להיות נוכח - אך לא כל מוסך מרשה לגשת לרכב, מטעמי בטיחות - אז אני מתעדכן דרך החלון בחדר ההמתנה.

 

קשה לי מאוד לסמוך על מוסכניקים - כי גם במורשה יש הרבה שכונה. לעומת זאת מוסכים יותר קטנים ומומלצים דווקא כן, אבל בערבון מוגבל.

 

מעבודות חוץ אני די מסתייג, מעדיף לעשות את מה שצריך בעצמי.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

אני משקיע את המאמץ בלמצוא מוסך שאני יכול לסמוך עליו מבחינת מקצועיות ואמינות, ושיודע להעריך את גחמותיי והעדפותיי, ומשאיר אצלו את האוטו בשקט בלי להציק.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
טיפלתי הרבה שנים במוסך פליקס, רוב הזמן הייתי צריך להתווכח איתם על דברים מיותרים אפילו שנשארתי שם בזמן הטיפול רוב הטיפולים הם עושים בחוץ וגובים עמלה גבוהה תמיד לפני גמר טיפול מבקש קודם כל טיוטת חשבון

עכשיו אני מטפל אצל רון, אמין יותר ,אך גם עם אצבע על הדופק

בקשר לטיפולים תמיד מגיע יום אחד קודם

שואל תמיד מה עושים , ובודק אחר כך מה עשו.

 

דווקא ימי בפליקס זכורים לי כחויית שרות אולטימטיבית. נכון. היה פעם אחת פאדיחה דיאגנוסטית אבל הם ידעו לעגל פינות בדברים "כבדים". שלומי הוא בחור מאוד מקצועי ולא סנוב למרות שהוא מנהל, ורחמים על הכיפק גם כן למרות שהוא בעלים גם של המוסך וגם של הסוכנות. תמיד היה מקפיץ אותי לעבודה עם הגולף שלו. לא, ממש לא מכיר אותם ולא הייתי מיוחס.

בסובארו גם היה לי מוסך טוב (דור פ"ת) שמטפלים בסובארו וסוזוקי. זאת אחת הסיבות שקניתי סוזוקי, אחרי שטיפלתי שם בסובארו. אבל לאחרונה התחלפו הבעלים וזה מורגש. אולי נהיה פחות שכונה ואינטימי, אבל אני כבר לא סומך עליהם.

את הסוזוקי אני אטפל בראשי. שוחטים, אבל לא משחקים בקקה עם פוילישטיקים.

לגבי סובארו אני עדיין בויברציה לגבי מוסך.

 

לא נשאר במוסך. כן שואל מה עושים לפני הטיפול, ומברר עלויות. כן עובר על החשבונית ומתקשר באמצע היום וזורק בקשה מיוחדת למוסכניק שמטפל באוטו שלי.

פורסם

במוסך הנוכחי שבו אני מטפלת, אני יכולה להשאיר את הרכב "בעיניים עצומות" ולדעת שיעבדו עליו כמו שצריך.

בדרך כלל אני מגיעה מוקדם בבוקר כך ששני העובדים נמצאים עוד בטרם הרכבים הראשונים מגיעים, ומסייעת להם בזמן הטיפול, אם זה טיפול רגיל, הרכב תוך זמן קצר חוזר אל הכביש.

בטיפול גדול יותר, משאירה לו את הרכב בבוקר וחוזרת לאסוף אותו בתום יום העבודה.

כמו כן לעיתים כאשר בעל המוסך אינו מתמחה בטיפול מסויים, מקבלת את ההמלצה שלו כאשר הוא מפנה אותי לבעל מקצוע מומחה שיסייע לי, ונשארת במקום עד לתום הטיפול.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
דווקא ימי בפליקס זכורים לי כחויית שרות אולטימטיבית. נכון. היה פעם אחת פאדיחה דיאגנוסטית אבל הם ידעו לעגל פינות בדברים "כבדים". שלומי הוא בחור מאוד מקצועי ולא סנוב למרות שהוא מנהל, ורחמים על הכיפק גם כן למרות שהוא בעלים גם של המוסך וגם של הסוכנות. תמיד היה מקפיץ אותי לעבודה עם הגולף שלו. לא, ממש לא מכיר אותם ולא הייתי מיוחס.

בסובארו גם היה לי מוסך טוב (דור פ"ת) שמטפלים בסובארו וסוזוקי. זאת אחת הסיבות שקניתי סוזוקי, אחרי שטיפלתי שם בסובארו. אבל לאחרונה התחלפו הבעלים וזה מורגש. אולי נהיה פחות שכונה ואינטימי, אבל אני כבר לא סומך עליהם.

את הסוזוקי אני אטפל בראשי. שוחטים, אבל לא משחקים בקקה עם פוילישטיקים.

לגבי סובארו אני עדיין בויברציה לגבי מוסך.

 

לא נשאר במוסך. כן שואל מה עושים לפני הטיפול, ומברר עלויות. כן עובר על החשבונית ומתקשר באמצע היום וזורק בקשה מיוחדת למוסכניק שמטפל באוטו שלי.

כולם שם "על הכיפק ולא סנובים" ולוחצים לך את היד כשאתה מגיע ,עד שזה מגיע לחשבון הסופי

גם אצלי בעסק אני מתנהג יפה לכל הלקוחות, אפילו שחלקם מרגיזים.

פורסם

תלוי במוסך.

 

אם אני סומך עליו (ויש כאלה שאני סומך) אני משאיר את האוטו תוך בירור מה הוא חושב שמקור הבעייה (ואם זה טיפול אני מוודא שהוא מודע להכל כולל החלפות נוזלי בלמים/קירור לפי הצורך) וכשאני לוקח את האוטו אני מוודא שוב מה נעשה ולמה ובודק את החשבונית.

 

יש מוסכים שאני פחות סומך עליהם ואז אני או אחד העובדים שלי נשאר שם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
במוסך הנוכחי שבו אני מטפלת, אני יכולה להשאיר את הרכב "בעיניים עצומות" ולדעת שיעבדו עליו כמו שצריך.

בדרך כלל אני מגיעה מוקדם בבוקר כך ששני העובדים נמצאים עוד בטרם הרכבים הראשונים מגיעים, ומסייעת להם בזמן הטיפול, אם זה טיפול רגיל, הרכב תוך זמן קצר חוזר אל הכביש.

בטיפול גדול יותר, משאירה לו את הרכב בבוקר וחוזרת לאסוף אותו בתום יום העבודה.

כמו כן לעיתים כאשר בעל המוסך אינו מתמחה בטיפול מסויים, מקבלת את ההמלצה שלו כאשר הוא מפנה אותי לבעל מקצוע מומחה שיסייע לי, ונשארת במקום עד לתום הטיפול.

 

 

 

 

 

ל'

 

דעתי..

זה אחד המצבים היותר מסוכנים ה"עיניים העצומות" זה אמנם לוקח זמן(להכרות ובדיקה) אבל זוהי אחת משיטות ההרדמה של נותן השרות.

ללא קשר ליחסיך נהגת שודים עם המוסך הייתי מאוד נזהר בשיטה זו של עיניים עצומות..אבל ללא הכללות,לא כולם.

פורסם

נשאר תמיד ליד האוטו - עד היום לא עשו לי בעיות.

הידע שלי במכונאות לא משהו, אז גם אני מתעניין ושואל בזמן שאני משגיח על האוטו - מכל מלמדיי השכלתי :-)

 

בסוף הטיפול/תיקון בודק את החשבונית ומוודא שאין "הפתעות".

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אני במוסך הנוכחי משאיר את הרכב, ודיי סומך שהם יעשו מה שצריך.

מה שכן, אני דואג תמיד לסכם מראש מה עושים לרכב, ושואל עלות משוערת.

אם לא יודעים, בגלל שקשה לדעת לפני שמפרקים, אני מבקש לעדכן לפני

שמתחילים את העבודה. על החשבונית אני תמיד עובר, לא בגלל שאני לא סומך,

אלא בגלל שזה בני אדם, וטועים לפעמים.

לי חשוב בד"כ השירות, והעמידה בלוח הזמנים שנקבע מראש. ובינתיים לא התאכזבתי.

זה הרבה פעמים יותר חשוב מעוד מאה שקל בחשבון הסופי.

פורסם

אני לא נוהג להשאיר את הרכב בטיפול ללא נוכחותי.

כשזה קרה מס' פעמים בודדות, בסוף הייתה הרגשה, כאילו החמצתי משהו.

 

בד"כ אני זה שמחליט מה מחליפים לרכב בכל טיפול.

כשקניתי אותו עשיתי ישור קו רציני, כדי להיות בטוח שמרגע הקניה יהיו כמה שפחות תקלות,

כך שמה שכתוב בספר רכב כבר לא כל כך רלוונטי לטיפול ספציפי.

בינתיים עובד, שנתיים וחודשיים בלי הפתעות(טפו טפו).

 

כן משתדל לשמור על המרווחים של ההחלפות לפי המלצות הוראות יצרן.

ועד היום לא יצא לי לדלג על טיפול.

 

 

כשיש צורך לעשות החלפה של משהו שלא סיכמנו עליו בטיפול השוטף, המוסכניק יגיד ואני כבר אחליט, כך שאין הפתעות בסוף החשבונית.

 

כשנגמר הטיפול הוא מסכם את כל מה שנעשה ביחד איתי ומוודא שהכל מוסכם, כך שאין אפשר להגיד שאני משלם בעיניים עצומות.

 

וגם אם אני שואל אותו אמצע הטיפול שאלה, אין לו שום בעיה לחפור לי על זה שעה(אוהב לדבר)

 

בסופו של דבר, אני כן סומך על המוסכניק שלי, פשוט זאת שריטה שלי(זה לא הוא, זה אני),

כך שאני אמשיך לטפל אצלו בכיף, אבל כל טיפול אשב לו על הראש

פורסם

אני לא מאמין במוסכים בכלל ברוב המקרים ירמו אותך 95 אחוז מהמקרים (מניסיון).

 

כשהיתה לי סובארו אז הייתי מטפל במוסך מורשה מישל בחיפה (כשהייתי צריך טיימינג או משאבת מים) הם מ ה 5 אחוז הטובים

 

והמקצועיים. יכול להיות שאם היו עוד כאלה מוסכים טובים ולא מרמים אז לא הייתי לומד לבצע טיפולים שוטפים

בברכה . אבי !


×
×
  • תוכן חדש...