Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. זו ההודעה הראשונה שלי בפורום אודיו :wave2:

 

יש לי צ'יינג'ר פיוניר 12 דיסקים מדגם cdx-p1250 בן 3 שנים.

 

לאחרונה הוא התחיל לעשות בעיות של קריאת דיסקים. הוא פשוט לא זיהה כמה דיסקים יש לו, ולא הצליח לפעול. הוצאת המחסנית והכנסתה מחדש בדרך כלל פתרה את הבעייה.

לפני כמה ימים הוא הפסיק לעבוד לגמרי. היום ירדתי לבדוק מה העניין. פירקתי אותו קצת, וראיתי מה הבעייה:

 

כל פעם שמכניסים מחסנית הוא עובר על כל התאים אחד אחד (כנראה לבדוק איפה יש דיסק ואיפה אין). כשהוא מגיע לתא ריק, הוא שולף את התא, מחזיר אותו וממשיך הלאה. כשהוא מגיע לתא עם דיסק הוא שולף את התא ונתקע.

 

צילמתי כמה תמונות, ועכשיו נעבור לשלב השאלות:

1. האם יכול להיות שהוא עקום (המנוע לא מקביל לחלק העליון) וזו הבעייה? או שזה אמור להיות ככה?

2. האם מישהו נתקל בתופעה דומה ויודע מה הבעייה?

3. האם אתם מכירים מקום טוב שמתקן צ'יינג'רים?

4. האם בכלל כדאי לשלוח כזה דבר לתיקון, או ששלוש שנים זה זמן יפה?

 

 

תודה רבה לעונים.

 

יובל.

4.JPG

3.JPG

פורסם

שלוש שנים למוצרים של פיוניר זה כלום!

אני אישית איש של רדיו-דיסק אך לחבר שלי יש צ'יינג'ר שלהם מזה 7-8 שנים ואף לא בעיה אחת, שאר המוצרים שלהם שיש לי או היו לי החזיקו המון זמן...

יש מחלה קטנה לצ'יינג'רים שלהם וזה שהם קצת רגישים להתקנה לא טובה, קצת יותר מאחרים... שים לב שהברגים שתופסים את הצ'יינג'ר לרכב לא לוחצים על המכשיר עצמו ויוצרים כיפופים או עיותים...

שאלתך לגבי היפוף - מצטער אך אני לא יכול להשיב לך, אני לא יודע.

היכן אתה גר בכדי שאדע לאן להמליץ לך ללכת... באופן כללי דברים כאלו נופלים לתוך נישות - הכוונה מעבדות ספציפיות יודעות לעבוד איתם כראוי... בטופן כללי - תעשה צילצול לעוזי רדיו ותשאל אותם. טלפון מספר 6951538 בתל-אביב ותבקש את ג'קי.

×
×
  • תוכן חדש...