Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלך אולי מחפש לאמצ ילד נוסף ? ;)

 

תתחדש, אחלה אוטו שבעולם, אני מאוד מאוד אוהב את האימפרזות, ביחוד בגרסאות 2.0, לא חשוב סטיישן או סדאן, אבל מעדיף סטיישן הרבה יותר שימושי (אין כמו לבטל את הספסל האחורי לטובת מזרן...)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בהסבר על רגל אחת:

 

סוג של מקביל ללחצן O/D OFF או לחצן S במכוניות אחרות.

בעיקרון הוא משמש ל"מתיחת ההילוכים", או במילים אחרות - מכריח את מנוע הרכב להישאר בסל"ד גבוה ועל ידי כך גם מבטל את ההילוך האחרון בתיבת ההילוכים (במקרה שלך, ההילוך הרביעי שהוא הילוך היתר - OVER DRIVE), בו המכונית נמצאת במצב של שיוט ומועבר הכי מעט כוח מהמנוע.

 

לחיצה על הכפתור הנ"ל תתן לך יותר כוח זמין בעת נסיעה בעליות ואפילו לצורך עקיפות זריזות.

אך מן הסתם עם השימוש גם צריכת הדלק תעלה.

 

תתחדש בכל אופן, אהבתי את הבחירה.

 

תודה על ההסבר אך הכפתור הזה משמש כשתי כפתורים: ההולד אתה הסברת לי, והPOWER נותן את אותו הדבר? הוא שזה משהו אחר?

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

תתחדש!

סוף סוף מישהו קנה סטיישן, איזה יופי! במקום לקנות סדאן משעממת.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אחלה אוטו.

יש לי כזה סטיישן מודל 2004. מנוע חלש יותר אבל גם 2 ליטר.

לגבי הכפתור של hold ו-power, הpower מושך קצת יותר את ההילוכים ומבזבז קצת יותר דלק, ה-hold אמור להיות לנהיגה בשלג. מתחיל מהילוך שני ולא מעביר לרביעי (אם אני לא טועה) כדי לא לגרום לרכב להחליק. בכל מקרה יש הסבר מפורט בספר רכב שיש באוטו.

זה לא ממש כמו שהסבירו לפני שהpower זה כמו אובר דרייב, בשביל זה יש לך בגיר אפשרות להוריד להילוך 3.

תתחדש ותהנה.

רועי

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

תודה רבה על ההסבר :)

ולמה האוטו שלך יותר חלש? פחות כוחות סוס?

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

הרכב שלו יותר מפיק 125 כ''ס, שלך 160 כ''ס

כמו כן לא יודע מאיפפה המצאת 12.0 ל-100, הנתון הרשמי הוא 11.4 ל-100 ולא נראה לי שהצלחת להוריד את זה

יש לך ברכב טמבון קדמי צבוע, אני מקווה כי לא עקב תאונה. כמו כן משהו לא מסתדר לי עם הכנף הקדמית.

 

בנוגע לתפעול POWER/HOLD.

ישנם הרבה פונקציות לכפתור הזה בכל אחד מהמצבים בו תעביר את ידית ההילוכים ל-2, ל-3 או ל-D.

ז''א בכל אחד מהמצבים אותם הזכרתי תהיה משמעות שונה ללחיצת הכפתור POWER/HOLD, אלגוריטמית של ניהול תיבת ההילוכים משתנים.

 

בקצרה: POWER מושך סל''ד קצת יותר גבוהה בכל אחת מההילוכים 1 , 2 , 3

HOLD מנטרל את ההילוך ה-1. כמו כן תהיה משמעות בהעברת ידית ההילוכים עצמה מ-D ל-1 או 2 או 3.

 

ברגע שתבין את האלגוריטמית תוכל לשלב את כל שלושת הפעולות: העברת ידית ההילוכים בנוסף לשימוש בכפתור POWER ו-HOLD.

 

לגבי מרכב הרכב: אני גם מאוד אוהב את הסטיישן, אך לא תמיד. ישנן תקופות כאשר אני רואה אותה מסובב את הראש לכיוון השני. והביקוש לה בשוק המשומשות די נמוך. תא המטעו די קטן, האמת. אני בחרתי בסדאן הקלאסית, ומצב הרוח שלי לא משתנה איתה (עם הסטיישן כן) :wink:

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

BURZUM תוכל בבקשה להגיד לי איפה את רואה סימן של צבע על הטמבון הקדמי? כי אני לא רואה :)

ומה לא מסתדר לך עם הכנף הקדמית?

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

טמבון קדמי בוודאות צבוע, אני מקווה שזה רק זה. על הכנף חסרה מדבקה, או שסתם תלשו לך בצד הזה או שהכנף הוחלפה.

לגבי תפעול הרכב - שאל, אנסה לעזור.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

BURZUM לא ידוע לי על שום תאונה.

מצחיק שאיך שקנינו את הרכב הזה פתאום אני רואה יותר ויותר סובארו סטיישן כאלו:lol::lol: מיום חמישי ראיתי כבר 4 כאלו.

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
BURZUM לא ידוע לי על שום תאונה.

 

המראה שלה לא מסתדר לי..... חסרים כמה פרטים קטנים של הרכב. חסרה מסגרת מרובעת של לוחית הרישוי (לא מורידים אותה סתם), חסרה מדבקה AWD 4X4 על הכנף, חסרה חצאית פלסטיק על סף הדלתות (בגרסת סטיישן), ויכול להיות שחסרה גומיה העוטפת את הכנף האחורית (?). יותר מדי פרטים מקוריים חסרים, בנוסף לסנפיר קדמית צבוע בצבע של הפגוש, שאמורה להיות שחורה במקור. תבדוק היטב את הרכב!

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

איזו מדבקה חסרה על הכנף? הסתכלתי באינטרנט על תמונות של גרסאות הסטיישן ולא היו להם מדבקה.

ולא הבנתי בקשר לסנפיר בטמבון הקדמי? איזה חלק?

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם
BURZUM לא ידוע לי על שום תאונה.

אתה לא יודע שאם תראה לישראלי שיש לך משהו חדש, הוא ינסה בכח למצוא איפה דפקו אותך, כדי להרגיש טוב עם עצמו. אז אפילו אם האוטו שלך במצב מושלם, תגיד שהשלדה עקומה, ג'נטים כל אחד בגודל שונה, הרכב נצבע במוסך סוג ז' בעזה, ובכלל הורכב מ-5 מכוניות שונות.

 

ככה יעזבו אותך בשקט :-P

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...