Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחלתי פרוייקט פחחות וצביעה עצמי הכל הולך חלק חוץ מזה שנתקלתי בבעיה,אני רוצה לצבוע את הידיות והטמבון אחורי באותו צבע של הרכב ואני לא יודע ממה הם עשויים והאם צריך חומר מקשר מה התהליך שאני צריך לעשות כדי שהטמבון והידיות יהיו מוכנים לצביעה כנ"ל לגבי המראות רק שהמראות עשוייות מפלסטיק נראה לי (אני צודק?) אז גם על זה אם אפשר לקבל תשובה ובבקשה תשובה לא מבלבת מעדיף תשובה עם שלבים ברורים שאני יבין אני לא רוצה טעויות האוטו חשוב לי מאוד ואני לא רוצה קילופים תודה רבה לכל מי שיענה זה חשוב ליי:-).

פורסם

תעלה כמה תמונות של הפרוייקט. החומרים שאתה משתמש בהם .

 

ולאט לאט תעזר בחברי הפורום , חבר הפורום GOLDEN לא מזמן צבע את הרכב שלו (רנו קליו נדמה לי) והעלה את הפרוייקט לפורום ,תחפש תמצא המון תשובות .

 

בהצלחה ומחכים לתמונות .

HONDA CIVIC LS

פורסם

אני לא צריך לדעת איך לצבוע רכב או איך לעשות פחחות אני רק צריך לדעת מה עושים בשביל לצבוע פיברגלס ופלסטיק איך להכין אותו לצביעה זהו חוץ מזה אני לא צריך עזרה ועשיתי חיפוש לא מצאתי כלום.

תודה.

פורסם

אתה צודק אני יעלה מחר שיהיה אור עכשיו חושך אני לא יכול לצלם.

אבל לא חשבתי לצלם בכלל יש לי תמונה לפני ועכשיו אני יצלם מהאמצע

פורסם

אני צבעתי פעם את הידיות הטמבון והמראות ב 205 שלי, ניקיתי טוב עם אציטון, ואז צבעתי עם ספריי לפלסטיק.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

העיניין שאני לא צובע עם צבע מיוחד לפלסטיק אני צובע עם צבע של חברת DE BEER שקניתי בטופ קולור אני לא יודע איך הוא תופס על פיברגלס ופלסטיק הבנתי שאני צריך חומר מקשר אז אני רוצה לדעת איזה חומר ומה התהליך.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

המראות והידיות עשויות מפלסטיק והטמבונים החלק העליון עשוי מפיברגלאס והחלק התחתון עשוי גם פלסטיק.

תהליך הצביעה הוא די פשוט אתה מנקה היטב את שטח הצביעה (משומן וליכלוך) לאחר מכן צובע בצבע יסוד (נקרא פילר- FILER) אתה משייף עם נייר שיוף 1000 עם מים וסבון (עד שהמשטח הצביעה הופך לחלק) ואז אתה פשוט צובע.

בהצלחה!!!

MAX'S -- Tuning

×
×
  • תוכן חדש...