Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי גונב 'טסות' של דייהו (והן ללא סמל !)?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהל'ן,

 

היום גנבו מהרכב של הוריי שתי 'טסות' מדייהו לאנוס.. כן, מדייהו לנוס !!

והן בלי סמל בכלל !

אנשים התחרפנו, זה פשוט חוסר בחיים של אנשים.

מה יעשו איתן, ימכרו ב-20 שקל ויקנו לאפה ??

 

שיהיה חג שמח ושבת שלום

פורסם

גונבים כבר הכל.

אולי זה לא קשור, אבל לי גנבו 3 מטרים של חוט הערקה של הדירה .

התחלתי להתחשמל באמבטיה.

מה יעשו בחוט חשמל? ימכרו ב 10 ש"ח למתכת?

:bad-word:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני לא חושב שזה למטרת מכירה אלה יותר מטרת הרס ושיעמום בקרב בני נוער.

לי תלשו את ה"סנפיר" מהגג אני לא חושב שזה למטרת מכירה.

פורסם

מה יעשו איתן, ימכרו ב-20 שקל ויקנו לאפה ??

לפני שנה לערך "צחקתי" על איזה חבר שיש לו טאסות באוטו ושתמגנזיום אי אפשר לגנוב ואצלו יכולים לגנוב תטסות וזה מכוער אז שישתדרג למגנזיום.

אז הוא הסביר לי:לי גונבים טאסה,אני הולך מחפש טאסה כזו מפרק אותה ולוקח אותה לרכב שלי.

 

כניראה לאותם אנשים חסר טאסות כאלה אז הם לקחו כדי להשלים סט שלם ;-)

פשוט בושה של אנשים.

*אגב אחרי שהחבר אמר לי את זה אמרתי לו שזה לא דרך ועדיף לשלם 70 שקל ולקנות טאסות ולא לגנוב למישהו אז הוא אומר שהוא יודע הוא פשוט שמע את זה ממישהו אז הוא סיפר.

פורסם

כואב לי על האנשים האלה, אשכרה.

וזה לא על הכסף, מקס' 70 שקל, אבל לאן הגענו ??

אין מצב שאני אפרק מרכב אחר, זה לא אני.

פורסם
גונבים כבר הכל.

אולי זה לא קשור, אבל לי גנבו 3 מטרים של חוט הערקה של הדירה .

התחלתי להתחשמל באמבטיה.

מה יעשו בחוט חשמל? ימכרו ב 10 ש"ח למתכת?

:bad-word:

 

חוט הארקה עשוי מנחושת, זה הרבה יותר יקר מברזל.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

כשאתה אומר גנבו אתה מתכוון תלשו, שברו? איך אפשר לקחת אותה בשלמות היא מתפרקת מבפנים.

 

לאחותי מזמן בפיאט אונו גנבו פנס איתות

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
כשאתה אומר גנבו אתה מתכוון תלשו, שברו? איך אפשר לקחת אותה בשלמות היא מתפרקת מבפנים.

 

לאחותי מזמן בפיאט אונו גנבו פנס איתות

 

כשאתה מוציא את הפנס איתות אתה יכול להוציא את הגומיה. הפנס איתו נשאר שלם איך הוא היה מחוץ למקום שבוא הוא מותקן, ככה שלשים גומיה חדשה הכל סידר לי, לפחות זה נגמר ככה..

פורסם

דבר ראשון לא צריך לצטט הודעה מעלייך, דבר שלי לא הבנתי ממילה ממה שהסברת

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
לי לפני יומיים גנבו את המראה הימנית באוטו :bad-word:.

אין לי מילים.

 

לג' בעומר לפני כמה שנים הסתובבתי להנאתי ולפתע ראיתי ילד בסביבות גיל ה14 שיכור או שהוא סתם דפוק עובר ליד שורה של מכוניות ונותן קפיצה ושובר לה את המראה.

בלי לחשוב פעמיים רצתי אליו דפקתי לו מכות והערתי את השכנים שיטפלו בו כרצונם.

פשוט הזדעזעתי כשראיתי את זה!

סתם ככה שבר אותם גועל נפש של אנשים.

פורסם

טסות, טסות... אתם יודעים כמה עולה סט טסות מקוריות של VAG? יותר מסט ג'נטים מגנזיום סיני ממוצע.



 

נ.ב. גנבת טסות אני יכול להבין. תסבירו לי למה לגנוב מגב אחורי שהוא גמור גם ככה? כדי שאלך לקנות חדש בהקדם? מסתובבת פה משטרת מגבים במימון אוטו דיפו?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...