Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיבורית BLUETOOTH לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

ללא קשר לפוסט האחרון שפתחתי, אני מעוניין לקנות דיבורית לרכב. כעיקרון חשבתי ש400 ש"ח יספיקו, עכשיו אני מתקרב ל600 ש"ח תקציב.

 

עדיף כמה שפחות במחיר כמובן. אם כי, חשובה לי האיכות. הרדיו דיסק שלי הוא PIONEER 4050UB אם זה חשוב איכשהו (הוא תומך בBT אם מחברים אליו מתאם - אך, האם חובה שיתמוך בBT? או שלדיבורית יש רמקול משלה?).

 

אזי, הדברים החשובים:

*איכות.

*ביטחון בנהיגה.

 

שמעתי על כול מיני גאדג'טים של דיבורית במראה.. אלא אם יש כאן לקבוצה גדולה נסיון וידע שהמוצר אכן איכותי, אני חושש מקנייה כזאתי, יש לי נסיון עם קניית גאדג'טים שעושים רושם מעולים - קשה לי להאמין שדיבורית שנמצאת בתוך מראה ב500 ש"ח ומכילה בתוכה אפילו אוזניית BLUETOOTH למקרה ואתה רוצה לעשות שיחה פרטית היא באיכות טובה.

 

תודה מראש!

גם על זה וגם על הפוסט הקודם.

באמת תודה.

פורסם

שלום לך

אם אתה רוצה יש דיבורית טובה מסוג מטורולה בסיסית 4 לחצנים עולה 450 ש"ח כולל התקנה

או אם תרצה משהו אחר יותר טוב (עם צג או יותר מתקדם) אז צור איתי קשר

 

 

תודה.

פרדי.

 

 

שלום לכולם.

 

ללא קשר לפוסט האחרון שפתחתי, אני מעוניין לקנות דיבורית לרכב. כעיקרון חשבתי ש400 ש"ח יספיקו, עכשיו אני מתקרב ל600 ש"ח תקציב.

 

עדיף כמה שפחות במחיר כמובן. אם כי, חשובה לי האיכות. הרדיו דיסק שלי הוא PIONEER 4050UB אם זה חשוב איכשהו (הוא תומך בBT אם מחברים אליו מתאם - אך, האם חובה שיתמוך בBT? או שלדיבורית יש רמקול משלה?).

 

אזי, הדברים החשובים:

*איכות.

*ביטחון בנהיגה.

 

שמעתי על כול מיני גאדג'טים של דיבורית במראה.. אלא אם יש כאן לקבוצה גדולה נסיון וידע שהמוצר אכן איכותי, אני חושש מקנייה כזאתי, יש לי נסיון עם קניית גאדג'טים שעושים רושם מעולים - קשה לי להאמין שדיבורית שנמצאת בתוך מראה ב500 ש"ח ומכילה בתוכה אפילו אוזניית BLUETOOTH למקרה ואתה רוצה לעשות שיחה פרטית היא באיכות טובה.

 

תודה מראש!

גם על זה וגם על הפוסט הקודם.

באמת תודה.

פורסם

Parrot ck3100. מתחברת לרמקולים הקיימים ברכב ושומעים מצויין, וגם הדיבור נשמע ברור וחד מהצד השני. צג עברית מלא עם שיחה מזוהה ואפשרות העברת ספר הטלפונים לדיבורית בשניות. יש גם אפשרות לתיוג קולי של אנשים ברשימה.

משתמש בה כבר מספר חודשים ומרוצה מאוד, וזה אחרי נסיון עם הדיבורית הניידת Parrot Minikit שהתגלה כמעצבן במיוחד מבחינת איכות השמע והדיבור ותפעול ללא צג.

הצעה שלי.. לפני הרכישה כנס לאתר של Parrot לבדוק תאימות של הדיבורית הספציפית לנייד שברשותך (תמיכה מאוד רחבה אבל עדיף לוודא כדי למנוע הפתעות... מנסיון עם הראשונה).

פורסם
Parrot ck3100. מתחברת לרמקולים הקיימים ברכב ושומעים מצויין, וגם הדיבור נשמע ברור וחד מהצד השני. צג עברית מלא עם שיחה מזוהה ואפשרות העברת ספר הטלפונים לדיבורית בשניות. יש גם אפשרות לתיוג קולי של אנשים ברשימה.

משתמש בה כבר מספר חודשים ומרוצה מאוד, וזה אחרי נסיון עם הדיבורית הניידת Parrot Minikit שהתגלה כמעצבן במיוחד מבחינת איכות השמע והדיבור ותפעול ללא צג.

הצעה שלי.. לפני הרכישה כנס לאתר של Parrot לבדוק תאימות של הדיבורית הספציפית לנייד שברשותך (תמיכה מאוד רחבה אבל עדיף לוודא כדי למנוע הפתעות... מנסיון עם הראשונה).

 

אני נזכר עכשיו שקנינו לחבר ליום הולדת רמקולים BT לפלאפון והם היו PARROT גם.. נשמעים מצוין (סתם, יצאתי מההקשר, אני יודע).

 

בכול מקרה, הדגם הזה נראה טוב.

ההתקנה, אני יכול לבצע אותה בפשטות או שצריך ללכת למקום מוסמך? כמה עולה לי ה"התקנה המוסמכת" הזו?

 

-הדגם מתאים לפלאפון שברשותי NOKIA N73 -

פורסם

הנה דיבורית שאני קניתי ומאוד מרוצה ממנה BURY 9060 אמנם לא בתקציב שלך אבל גאדג'ט חמוד לאלה. היה לי parrot 3200 דיבורית שהייתי מאוד מרוצה ממנה. לדיבוריות האלה יש יחידת מיתוג שמאפשרת חיבור לרמקולים שברכב לקבלת שמיעה באיכות טובה יותר.

פורסם

יוסי, אכן לא מתקרב לתקציב.

 

השאלה היא, כמה עולה התקנה של דיבורת כזו והאם שווה לשלם אותה?

תמיד אפשר להניח אותה לפי מה שהבנתי על התקרה של האוטו (איפה שהמסמכים, שכחתי איך קוראים לזה) ולהשתמש ברמקול של הדיבורית ולסים את הסיפור..

 

אבל, האם שווה לשלם ליבואן שיתקין לי? (היבואן של PARROTT נמצא בבני ברק ועושה התקנות).

פורסם

למה, היבואן לוקח הרבה יותר?

 

פשוט - אם היבואן מתקין (או מוסכים המורשים על ידי היבואן), יש אחריות. אחרת, הבנתי שלא.

פורסם

לא שעשיתי את זה לבד אבל זו התקנה לא מסובכת.

כל מקום שמכבד את עצמו ייתן לך אחריות מטעמו על ההתקנה וגם על הדיבורית. לפחות ככה זה אצלי.

ד"א את הדיבורית הזו, כמו הרבה דברים אחרים, קניתי בשל המלצות חברי הפורום. ערוך חיפוש על הערך ck3100.

פורסם

+1 ל CK3100 דיבורית מדהימה

ראיתי שמוכרים אותה "REFUBRISHED" באיזה 500 שקל משהו כזה

אין על PARROT בדיבוריות.

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

×
×
  • תוכן חדש...