Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

מדובר על החלון חשמל השמאלי הקדמי שכשלחצתי על המתג כדי שיירד הוא ירד

וכשלחצתי להעלות הוא עלה עד הרבע ופשוט נתקע..ניסיתי שוב להוריד להעלות

לא זז כלום מה שכן לפעמים כשלחצתי על המתג היה נשמע שהמנגנון עובד רגיל

ללא רעשים או חריקות מיוחדים אבל לא מוזיז את החלון בכלל,לא רציתי שהרכב

ישאר עם חלון פתוח לפחות כל הלילה וניסיתי בעצמי להרים ולמשוך את החלון

למעלה ולא עזר החלון לא זז.. שיחקתי עוד דקות ארוכות עם המתג בתקווה שיעלה

ולמזלי הטוב החלון עלה וכמובן שאני לא מתכווין לגעת בו, רציתי לדעת הלך המנגנון?

נשבר שם כבר משהו או שבמצב הנוכחי אפשר לסדר את זה בקלות ובעלות נמוכה?

בקיצור,מה הולך שם?

פורסם

שלום ישראל.

תבדוק אם יש משהו שמפריע לחלון לעלות בגומיה,למנוע יש הגנה שברגע שיש עומס המנוע נעצר על מנת שלא ישרף.

תנסה להעביר מברג בכל הגומיה, על מנת לבדוק אם יש דברים שמפריעים או שאולי הגומיה יצאה מהמקום.

מקווה שעזרתי נירן.

פורסם
שלום ישראל.

תבדוק אם יש משהו שמפריע לחלון לעלות בגומיה,למנוע יש הגנה שברגע שיש עומס המנוע נעצר על מנת שלא ישרף.

תנסה להעביר מברג בכל הגומיה, על מנת לבדוק אם יש דברים שמפריעים או שאולי הגומיה יצאה מהמקום.

מקווה שעזרתי נירן.

 

תודה,

אם אתה מתכווין לגומיות החיצוניות הם בסדר גמור ואין שם משהו שמפריע.

 

 

איילצבי, אתה לא חייב להגיב ובטח שלא לנחש.

×
×
  • תוכן חדש...