Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר INOX דגם CA504


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

(אוף, הרבה זמן לא היתי פה).

שאלה לי אליכם - מגבר INOX דגם CA504. מישהו שמע? מישהו מכיר?

אני מזכיר מה הוא אמור להרישם:

2 רמקולים 6X9 260W של פיוניר (60 RMS ) + קומפוננט VB 5.1 של לנזר).

כל זאת, בהגברה של פיוניר Deh-3100, שאם יוחלט על הרכבת המגבר - יקבל גם יציאת RCA קדמית (בנוסף לאחורית שכבר קיימת).

 

אמרו לי שעצמת המגבר הזה הינה: 4X100 - הגיוני?

 

למה דווקה המגבר הזה? - כי הציאו לי אותו במחיר לא יקר בכלל (זול מאוד אפילו).

 

תודה מראש, טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

אם המחיר הוא פחות מ-50 שקל אז לך על זה!

אבל משהו אומר לי שהוא לא כזה...

 

בקיצור לא לגעת! זבל סיני!

עדיף לקנות מגבר של לאנזר שנותן תמורה טובה לכסף (והוא גם זול).

 

באיזה מחיר מציעים לך את ה-INOX?

פורסם

עד כדי כך זבל? :oops:

טוב, אז כנראה שאני אמשיך לנסוע ללא מגבר (בינתיים אני מסתדר).

לקנות לנזר - יקר (1400 שקל, לא?)

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

לקנות לנזר - יקר (1400 שקל, לא?)

 

מגבר של 4*100 (מוצהר מבחינת החברה) 1000 ש"ח

יש לך גם מגבר יותר חלש שלהם lanzar 411

שבטח אפשר להשיג בפחות כסף..

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם
עד כדי כך זבל? :oops:

טוב, אז כנראה שאני אמשיך לנסוע ללא מגבר (בינתיים אני מסתדר).

לקנות לנזר - יקר (1400 שקל, לא?)

 

לצערינו כן... עד כדי כך זבל :?

 

ולאנזר 431 אפשר להשיג היום בסביבות ה-1200 שקל שהוא מגבר סביר בהחלט ונותן תמורה טובה למחיר שלו.

 

או שאתה יכול ללכת אחד אחד ולקנות מגבר 2 ערוצים רק ל-2 רמקולים ומאוחר יותר להוסיף עוד מגבר 2 ערוצים וסאבוופר - אם זאת הכוונה שלך.

פורסם
עד כדי כך זבל? :oops:

טוב, אז כנראה שאני אמשיך לנסוע ללא מגבר (בינתיים אני מסתדר).

לקנות לנזר - יקר (1400 שקל, לא?)

 

ולאנזר 431 אפשר להשיג היום בסביבות ה-1200 שקל שהוא מגבר סביר בהחלט ונותן תמורה טובה למחיר שלו.

 

 

איפה אני יכול להשיג מגבר VIBE 430 או 431 ב - 1200 ש"ח?

חדש?

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

×
×
  • תוכן חדש...