Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון לרכוש יריעות איטום מסוג DLS

 

מגיע 60 על 100 ס"מ בכל חבילה.

 

אני מחפש שוטפים לקנייה ובכך המחיר יירד.

 

צרו איתי קשר בבקשה , אלמוג!

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

אני גם אולי מעוניין,

הייתי שמח אם היית נותן קצת הסבר על החומר כי אני לא מכיר אותו כל כך.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

*שותפים.

 

ומה המחיר המקורי שהוצע לך על החומר?

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

ההבדלים כאלו מהותיים ?

היום אפשר להשיג במשהו כמו 55 שקל ליריעה את הסקנד סקין דמפליפייר פרו

גם אם זה 800 במקום 1000 בסקנד סקין זה שווה את ההתעסקות ?

פורסם

גורל, כמו שהבנתי הDLS הוא עבה יותר ויקר יותר מהסקנד סקין.

בכל מקרה - כבר לא מעוניין בDLS מסיבות כאלו ואחרות שלא אפרט כאן.

בהצלחה בקנייה.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

גורל מה זאת אומרת שווה את ההתעסקות . ?

היום אפשר להשיג במשהו כמו 55 שקל ליריעה את הסקנד סקין דמפליפייר פרו

מה הגודל שלו ?

מאיפה ניתן לרכוש?

החומר קשה לעבודה ?

במה הוא שונה .

לפי מה שאני הבנתי אין לו את הציפוי הכסף החיצוני.

לזה התכוונת ?

פורסם

אם תיתן יותר מידע על החומר וכמובן מחיר שהוצע אז נידע אם מתאים להיצטרף או לא..

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

היום אפשר להשיג במשהו כמו 55 שקל ליריעה את הסקנד סקין דמפליפייר פרו

מה הגודל שלו ?

מאיפה ניתן לרכוש?

גורל מאיפה ניתן לרכוש במחיר כזה ?

פורסם
גורל מה זאת אומרת שווה את ההתעסקות . ?

היום אפשר להשיג במשהו כמו 55 שקל ליריעה את הסקנד סקין דמפליפייר פרו

מה הגודל שלו ?

מאיפה ניתן לרכוש?

החומר קשה לעבודה ?

במה הוא שונה .

לפי מה שאני הבנתי אין לו את הציפוי הכסף החיצוני.

לזה התכוונת ?

 

מניסיון שלי עם החומר:

החומר מגיע די קשה בהתחלה וצריך לחמם אותו (עם פן/מייבש שיער לדוגמא) כדי להביא אותו לצורה הגמישה והרצויה ואז אפשר להניח אותו על החלק הרצוי, להדק אותו (גלגלת ב- 15 ש"ח תעשה פלאים) היטב בכל חלקיו, וזהו בעצם.

אחרי זמן מה החומר מתקשה וחוזר למצבו הראשוני.

אין לו שכבת אלומיניום, מה שלא הפריע לי לעבוד בכיף עם הגלגלת ולהדק אותו טוב.

סה"כ מאוד נהניתי לעבוד עם החומר !

החומר האחר שיש לי ניסיון של יותר מחתיכה או שתיים איתו זה הרפה בנד, שהוא עשוי מאותו חומר כמו הדיינמאט והסקנד סקין רק שהוא כנראה טיפה דק יותר או טיפה קל יותר (לא בדקתי את זה, זכור לי שחברי פורום אמרו את זה).

לא הייתי אומר על ה- DLS שהוא יותר קשה לעבודה, סה"כ לקח לי הרבה פחות זמן לעשות את אותה עבודה.

אני לא באמת יכול להשוות אותו מבחינת תוצאה לרפה בנד כי אטמתי חלקים שונים של הדלת עם כל חומר.

אני כן יכול להגיד ששיפור הסאונד מבחינת ויברציות לפני הוספת השכבה השלישית ואחרי הוא קיים ומשמעותי.

השיפור הבאמת גדול הוא השיפור בסאונד עצמו. אולי זה בגלל שאין ציפוי אז החומר סופג יותר תדרים חוזרים, ואולי זה בגלל שהוא פשוט קיים שם.

יש רמקולים שבנויים כך שהצד האחורי שלהם אינו מצופה בחומר מסויים (לא בקיא מספיק על מהותו של החומר אך מודע לתוצאה) וכתוצאה מכך הרמקול מושפע הרבה יותר מתדרים שחוזרים מהדלת אל הממברנה/סראונד ופוגמים בצליל הנקי.

אצלי שמעו כ"כ בבירור כמה שהצד המבודד נשמע יותר נקי, ברור ובהיר מהצד הלא מבודד.

החומר זה מה שיבגני העלה קישור אליו, הוא מגיע בגלילים של 100X60 ס"מ.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כמו כן קניתי כמה יחידות ומאוד אהבתי את העבודה בהם.

 

כל כך פשוטה נוחה ומהירה להדבקה פשוט מדהים.

 

מי שירצה עוד חומר שייצור איתי קשר או עם סרול.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

×
×
  • תוכן חדש...