Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

ברשותי מאזדה 3 שנת 2006 דגם אקטיב שעברה טיפול 90,000 לפני כחודש וחצי.

 

לאחרונה (בערך בשבוע האחרון) ישנה מין שריקה מעצבנת כאשר אני נוסע (בדקתי אם הרעש מהמנוע - הוא לא זה קורה רק בזמן נסיעה) גם אם אני נותן גז וגם אם אני נוסע בניוטרל (כל זה תוך כדי נסיעה כמובן).

 

האבחנה הראשונית שלי היא כזו (תקנו אותי אם אני טועה):

 

1. זה לא צירייה כי זה לא קורה רק כאשר אני לקוח פניות אל זה משהו קבוע.

2. זה לא בולם כי אני מנדנד את הרכב מצד לצד (כשאני עומד) ואין את החריקה הזו.

 

- לדעתי זה נובע מהצד של הנהג (לא יודע אם זה באיזור הגלגל הימני או האחורי) מכיוון שכאשר ישבתי ליד הנהג לא שמעתי את הרעש נובע מהאיזור הזה.

 

זה פשוט רעש שמטמטם אותי...

 

יש לציין כי בטיפול האחרון בדקו לי ברקסים קדמיים ואחוריים והכל היה תקין, הצמיגים חדשים מלפני שנה בערך.

 

והרעש הזה קורה לי גם כאשר אני נוסע בכביש ישר בלי מהמורות...

 

אשמח לעזרתכם,

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם

מעניין גם במזדה 323 97-98 היו צפצופים כאלה עד כמה שזכור לי היה מעבר אוויר מנחיר באזור יניקת האוויר לתא הנהג. פתח וסגור את מנגנון האוורור ובדוק אם חל שינוי, ( זה רעש שהיה רק בעת נסיעה) בהצלחה

פורסם
מעניין גם במזדה 323 97-98 היו צפצופים כאלה עד כמה שזכור לי היה מעבר אוויר מנחיר באזור יניקת האוויר לתא הנהג. פתח וסגור את מנגנון האוורור ובדוק אם חל שינוי, ( זה רעש שהיה רק בעת נסיעה) בהצלחה

 

 

תודה בכל זאת על העזרה אבל זה לא זה...

 

מישהו יודע \ נתקל בדבר כזה..?

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם

לי היה צפצוף (רעש כזה כאילו מזיזים עגלה ישנה) או מן חריקה כזו ובסופו של דבר התברר שזה היה מייסב קדמי שמאלי,החלפתי,והרעש נעלם.

כמובן שלפני זה חשבתי שזה מהברקסים אבל שיחקתי איתם תוך כדי הרעש וזה לא השתנה או משו ..

פורסם

האם זה נשמע כמו רעשי רוח?

תעבור על הגומיות השונות של הדלתות, ייתכן ואחת מקומטת מעט ולכן משמיעה רעש דומה

לזה המתקבל כאשר לא סוגרים את הדלת עד הסוף.

PUG-306 XSI MK2

פורסם
האם זה נשמע כמו רעשי רוח?

תעבור על הגומיות השונות של הדלתות, ייתכן ואחת מקומטת מעט ולכן משמיעה רעש דומה

לזה המתקבל כאשר לא סוגרים את הדלת עד הסוף.

 

נמצאה הבעיה...

 

הפאק**ג טסה האחורית - והיום אני נזכר ששלפתי אותה בשבוע שעבר ומאז זה התחיל...

 

קיצור 2 אזיקונים במוסך שלי פתרו את הבעיה... תענוג! :)

 

שבת שלום לכולם!

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

×
×
  • תוכן חדש...