Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תוכן

 

הרבה כבוד.

 

עכשיו מה?

מתאמנים על זה על אופני הרים?

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
או שהבלם הקדמי כלל לא הוזכר בכל הסיפור הזה?

 

אתה טועה, הוא הוזכר. אבל אכן לא ברמת החשיבות הנדרשת.

 

ואגב, תראו את הבחור בסרטון הזה...גם כן רוכב סופרמוטו ! (או במילים אחרות: פחחחחח...)

 

למה, אתם שואלים ?

כי אם מסתכלים טוב, רואים שיש לו עוד שטח בלתי מנוצל בצידי הצמיג.... :wink:

 

http://www.bikeandfurious.net/web_site/video/derapata.mpg

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
או שהבלם הקדמי כלל לא הוזכר בכל הסיפור הזה?

 

אתה טועה, הוא הוזכר. אבל אכן לא ברמת החשיבות הנדרשת.

 

ואגב, תראו את הבחור בסרטון הזה...גם כן רוכב סופרמוטו ! (או במילים אחרות: פחחחחח...)

 

למה, אתם שואלים ?

כי אם מסתכלים טוב, רואים שיש לו עוד שטח בלתי מנוצל בצידי הצמיג.... :wink:

 

http://www.bikeandfurious.net/web_site/video/derapata.mpg

 

ושוב, אותו חנון :

 

http://www.bikeandfurious.net/web_site/video/piega.mpg

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
מי שלא מעיז לא מתיז אבל :

מי שוויץ יוצא המיץ -

http://www.bikeandfurious.net/web_site/video/sdraio.mpg

 

אותו חנון "מפספס"

 

:mm_eek: יכל כמו כלום לסובב לעצמו את כל הרגל,

מי כמוני יודע...

 

אתה נשמע כמו אלו שאומרים:

"מההה ?? נסעת 120 עם האופנוע ? אבן קטנה על הכביש וישר אתה מתהפך !"

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

 

אתה נשמע כמו אלו שאומרים:

"מההה ?? נסעת 120 עם האופנוע ? אבן קטנה על הכביש וישר אתה מתהפך !"

 

מהההההה? זה לא נכון?!

 

:wink:

פורסם

 

אתה נשמע כמו אלו שאומרים:

"מההה ?? נסעת 120 עם האופנוע ? אבן קטנה על הכביש וישר אתה מתהפך !"

 

איך אתה נוסע עם הצמיג הזה?!?

הוא כולו חלק.

אתה לא מחליק?

 

ס'עמק.

הMEZ1 הטחון שלי החזיק יותר טוב מהצמיג החדש שלי.

:(

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

חזק עם הקדמי, קטנה עם האחורי, מוריד הילוך להילוך המתאים קלאץ' לחוץ עד תחילת ההטיה ואז משחק עם הקלאץ'. אבל באיזה שלב פותחים גז?

 

או שהבלם הקדמי כלל לא הוזכר בכל הסיפור הזה?

 

אתה טועה, הוא הוזכר. אבל אכן לא ברמת החשיבות הנדרשת.

 

ואגב, תראו את הבחור בסרטון הזה...גם כן רוכב סופרמוטו ! (או במילים אחרות: פחחחחח...)

 

למה, אתם שואלים ?

כי אם מסתכלים טוב, רואים שיש לו עוד שטח בלתי מנוצל בצידי הצמיג.... :wink:

 

http://www.bikeandfurious.net/web_site/video/derapata.mpg

פורסם
מי שלא מעיז לא מתיז אבל :

מי שוויץ יוצא המיץ -

http://www.bikeandfurious.net/web_site/video/sdraio.mpg

 

אותו חנון "מפספס"

 

:mm_eek: יכל כמו כלום לסובב לעצמו את כל הרגל,

מי כמוני יודע...

 

אתה נשמע כמו אלו שאומרים:

"מההה ?? נסעת 120 עם האופנוע ? אבן קטנה על הכביש וישר אתה מתהפך !"

 

טוב, לא מתכוונתי שזה ישמע ככה

אבל אני יודע שגם 10-20 קמ"ש מספיק כדי להעיף את המפרק של הירך מהמקום.

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם
חזק עם הקדמי, קטנה עם האחורי, מוריד הילוך להילוך המתאים קלאץ' לחוץ עד תחילת ההטיה ואז משחק עם הקלאץ'. אבל באיזה שלב פותחים גז?

 

או שהבלם הקדמי כלל לא הוזכר בכל הסיפור הזה?

 

אתה טועה, הוא הוזכר. אבל אכן לא ברמת החשיבות הנדרשת.

 

ואגב, תראו את הבחור בסרטון הזה...גם כן רוכב סופרמוטו ! (או במילים אחרות: פחחחחח...)

 

למה, אתם שואלים ?

כי אם מסתכלים טוב, רואים שיש לו עוד שטח בלתי מנוצל בצידי הצמיג.... :wink:

 

http://www.bikeandfurious.net/web_site/video/derapata.mpg

 

 

 

 

מתי חוזרים לגז?

As soon as possible

8)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

×
×
  • תוכן חדש...